Mitä halutaan? No ruotsipakon purkamista tietenkin.

Tuhannen vuoden ruotsivyörytyksen jälkeen nyt on aika valita vapaasti, ruotsia vai ei.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruotsifanaatikkojen propaganda vaikuttaa organisoidulta. Totuutta ei juuri nimeksikään. Miksi vapaan kielivalinnan kannattajia mollataan, haukutaan?
      Vapaan kielivalinnan kannattajat haluavat keskustella kielipolitiikasta, mutta ruotsinkieliset keskittyvät vapaan kielivalinnan kannattajien haukkumiseen.

• Anonyymi

Tiivistetysti noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiivistetysti noin.

Olisiko niin, että tuhannen vuoden harjoittelu puoltaa valheen menestystarinaa?
        Virallisen svekomaanien kirjoittaman Suomen historian mukaan ruotsalaiset tulivat Suomeen levittämään kristinuskoa, siis Roomalaiskatolista paavin uskoa.
        Tosiasiassa ruotsinheimoiset näkivät tilaisuuden vallata paavin palkkajoukkojen tuella verotusalueita. Rakennettiin myös linnoituksia suojaksi itselle ja idästä Novgorodin puolista Ortodoksisen kirkon vaikutusvaltaa vastaan.
        Suomen ensimmäinen valtiollinen Pähkinäsaaren rauhan raja 1323 ei ollut niinkään valtion raja kuin verotusrajat, ja siitä on löytynyt useampia versioita. Raja jakaa Karjalan kahtia. Rajalinja oli kiistanalaisin Pohjanmaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko niin, että tuhannen vuoden harjoittelu puoltaa valheen menestystarinaa?
        Virallisen svekomaanien kirjoittaman Suomen historian mukaan ruotsalaiset tulivat Suomeen levittämään kristinuskoa, siis Roomalaiskatolista paavin uskoa.
        Tosiasiassa ruotsinheimoiset näkivät tilaisuuden vallata paavin palkkajoukkojen tuella verotusalueita. Rakennettiin myös linnoituksia suojaksi itselle ja idästä Novgorodin puolista Ortodoksisen kirkon vaikutusvaltaa vastaan.
        Suomen ensimmäinen valtiollinen Pähkinäsaaren rauhan raja 1323 ei ollut niinkään valtion raja kuin verotusrajat, ja siitä on löytynyt useampia versioita. Raja jakaa Karjalan kahtia. Rajalinja oli kiistanalaisin Pohjanmaalla.

Mitä suosittelet lukemiseksi?

• Anonyymi

Eivätkö ruotsinkieliset nyt vain voisi myöntää, että pakkoruotsi ei tuo mitään hyvää.

Tai jos se tuo jotain hyvää, kertokaa nyt edes mitä!

• Anonyymi

Olen saanut useamman työpaikan ruotsin osaamiseni ansiosta.

Terv. suomenkielinen korkeakoulutettu pääkaupunkilanen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut useamman työpaikan ruotsin osaamiseni ansiosta.

Terv. suomenkielinen korkeakoulutettu pääkaupunkilanen

Minä olen saanut kaikki työpaikkani pitkän matikan ansiosta, mutta en silti vaadi sitä pakolliseksi kaikille

t. toinen akateeminen pääkaupunkiseudulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen saanut kaikki työpaikkani pitkän matikan ansiosta, mutta en silti vaadi sitä pakolliseksi kaikille

En minäkään vaadi kenellekään mitään. Toin vain esiin sen tosiseikan, että kielitaito on työmarkkinoilla valttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos kuulut pitkämatikkavähemmistöön, sen pakkovaatimus kaikille parantaisi omia mahiksiasi työmarkkinoilla, kun reputtaneita olisi kosolti. SAMASTA SYYSTÄ on pakkoruotsi, jotta kielivähemmistön asema turvattaisiin. Ja omat poliitikkomme kumartavat rkp, täydellinen nöyryytys 😡

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5420
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      223
      2787
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      41
      2405
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      43
      2141
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2076
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1727
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1480
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1330
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1292
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe