...mutta voisin ottaa kaksi samaan aikaan.
Yksi mies riittäisi..
34
60
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet ?ootko m vai n
- Anonyymi
Täällä yhtäkään naista ollu sataan vuoteen
- Anonyymi
Nainen olen!!
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen!!
-aloittajaKerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yhtäkään naista ollu sataan vuoteen
Pitäiskö naisen istua sun naamalle ennenkuin tunnistaisit naiseksi?
Ihmettelee nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö naisen istua sun naamalle ennenkuin tunnistaisit naiseksi?
Ihmettelee nainenJos tykkää
- Anonyymi
Tääl mitään naisia oo tuskin kukaan ees koskaan muutenkaan nähny naista
- Anonyymi
Niin, mutta et ilmeisesti kovin lukutaitoinen nainen. Ihmettelyhän oli osoitettu oletetulle miehelle joka väitti ettei täällä ole naisia, joka minäkin siis olen :)
- Anonyymi
Nimenomaan!! Tääl on kyl ukot niin hirmu kiukkusia ku eivät saa koskaan pillua, joutuvat itse muniaan hankaamaan😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen!!
-aloittajaOis kiva tavata. Ootko pks?
- Anonyymi
I😂😂😂😂😂😂😂ärsyttääkö
- Anonyymi
Siihenkö heräsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö heräsit?
Ilmeisesti ainakin sinä heräsit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I😂😂😂😂😂😂😂ärsyttääkö
Sua ainakin näkyy ärsyttävän ja ilmeisen säälittävästikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!! Tääl on kyl ukot niin hirmu kiukkusia ku eivät saa koskaan pillua, joutuvat itse muniaan hankaamaan😂😂
Nimenomaan puutteessa oleva peräkammarin vanhapiika taas täällä itkemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan puutteessa oleva peräkammarin vanhapiika taas täällä itkemässä.
Ei se pienimunaisuus sustakaan kuitenkaan mitään naista tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pienimunaisuus sustakaan kuitenkaan mitään naista tee
Oletko käynyt mittaamassa.Entä jos ole munaa ollenkaan.Sun juttus on niin munattomia siihen ei kukaan muu pysty.Pakkomielteisen idiootin juttuja.
- Anonyymi
Loviisan seudulla olis yks mies!!
- Anonyymi
Pks yks
mistäpäin kirjottelet
- Anonyymi
Tane kertoilee omasta tuhkaluukustaan.Siitä se jaksaa jauhaa on vissiin rakastunut tuhkaluukunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tane kertoilee omasta tuhkaluukustaan.Siitä se jaksaa jauhaa on vissiin rakastunut tuhkaluukunsa.
Itsepähän sen tiedät mitä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepähän sen tiedät mitä oot
Hieno tane tunnisti itsensä tunnustaa rakkautensa tuhkaluukkunsa.Etkö tane muuhun pysty.Itseppähän tiedät mitä oot vittu mikä idiootin kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno tane tunnisti itsensä tunnustaa rakkautensa tuhkaluukkunsa.Etkö tane muuhun pysty.Itseppähän tiedät mitä oot vittu mikä idiootin kommentti.
Juurikin tuota peiliinkatsomista sun kannattaakin jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ämmä samaa toistaa ei mitään uutta.OLET TODELLAKIN TÄYS IDIOOTTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ämmä samaa toistaa ei mitään uutta.OLET TODELLAKIN TÄYS IDIOOTTI.
Niinhän oleT juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee peiliin katsottua useita kertoja päivässä.Näen elämässä hyvin menestyneen kauniin taloudellisesti hyvin toimeentulevan ihmimsen,Toista varmaan siellä et ole peillin uskaltanut katsoa viime järkytyksen jälkeen.Siksi yllytät muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän oleT juu
Hohhoijaa idiootti pisti taas parastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö uskalla itse enää peiliisi katsoa.Järkytyksesi voisi olla liikaa vanhankurpan sydämmesi ei kestä.Uskallatko kehtaatko edes ulos mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö uskalla itse enää peiliisi katsoa.Järkytyksesi voisi olla liikaa vanhankurpan sydämmesi ei kestä.Uskallatko kehtaatko edes ulos mennä.
Nythän ei ollu kyse minusta mitenkään
- Anonyymi
Korkeatasoista keskustelua seksistä.
- Anonyymi
Eipä ees sinnepäinkään
- Anonyymi
Mitä ihmettä te lapset tappelette oikein?? Hirvee nälviminen..mitä siitä saatte?? Väitetään naisten olevan miehiä ja miesten naisia....tosi ala-arvoista kommentointia!! Taitaa olla pikkupentuja täys nää linjat ketkä opettelee kirjottamaan ja ilmaisemaan omaa tuskaa..
Voi teitä te hirttämättömät!!
-aloittaja- Anonyymi
Nimenomaan.
-oikea aloittaja
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875