...mutta voisin ottaa kaksi samaan aikaan.
Yksi mies riittäisi..
Anonyymi
34137
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
Vastaukset 34
Vanhimmat
Missäpäin olet ?ootko m vai n
Täällä yhtäkään naista ollu sataan vuoteen
Nainen olen!!
-aloittaja
Kerro lisää
Pitäiskö naisen istua sun naamalle ennenkuin tunnistaisit naiseksi?
Ihmettelee nainen
Jos tykkää
Tääl mitään naisia oo tuskin kukaan ees koskaan muutenkaan nähny naista
Niin, mutta et ilmeisesti kovin lukutaitoinen nainen. Ihmettelyhän oli osoitettu oletetulle miehelle joka väitti ettei täällä ole naisia, joka minäkin siis olen :)
Nimenomaan!! Tääl on kyl ukot niin hirmu kiukkusia ku eivät saa koskaan pillua, joutuvat itse muniaan hankaamaan😂😂
Ois kiva tavata. Ootko pks?
I😂😂😂😂😂😂😂ärsyttääkö
Siihenkö heräsit?
Ilmeisesti ainakin sinä heräsit
Sua ainakin näkyy ärsyttävän ja ilmeisen säälittävästikin
Nimenomaan puutteessa oleva peräkammarin vanhapiika taas täällä itkemässä.
Ei se pienimunaisuus sustakaan kuitenkaan mitään naista tee
Oletko käynyt mittaamassa.Entä jos ole munaa ollenkaan.Sun juttus on niin munattomia siihen ei kukaan muu pysty.Pakkomielteisen idiootin juttuja.
Loviisan seudulla olis yks mies!!
Pks yks
mistäpäin kirjottelet
Tane kertoilee omasta tuhkaluukustaan.Siitä se jaksaa jauhaa on vissiin rakastunut tuhkaluukunsa.
Itsepähän sen tiedät mitä oot
Hieno tane tunnisti itsensä tunnustaa rakkautensa tuhkaluukkunsa.Etkö tane muuhun pysty.Itseppähän tiedät mitä oot vittu mikä idiootin kommentti.
Juurikin tuota peiliinkatsomista sun kannattaakin jatkaa.
Sama ämmä samaa toistaa ei mitään uutta.OLET TODELLAKIN TÄYS IDIOOTTI.
Niinhän oleT juu
Kyllä tulee peiliin katsottua useita kertoja päivässä.Näen elämässä hyvin menestyneen kauniin taloudellisesti hyvin toimeentulevan ihmimsen,Toista varmaan siellä et ole peillin uskaltanut katsoa viime järkytyksen jälkeen.Siksi yllytät muita.
Hohhoijaa idiootti pisti taas parastaan.
Etkö uskalla itse enää peiliisi katsoa.Järkytyksesi voisi olla liikaa vanhankurpan sydämmesi ei kestä.Uskallatko kehtaatko edes ulos mennä.
Nythän ei ollu kyse minusta mitenkään
Korkeatasoista keskustelua seksistä.
Eipä ees sinnepäinkään
Mitä ihmettä te lapset tappelette oikein?? Hirvee nälviminen..mitä siitä saatte?? Väitetään naisten olevan miehiä ja miesten naisia....tosi ala-arvoista kommentointia!! Taitaa olla pikkupentuja täys nää linjat ketkä opettelee kirjottamaan ja ilmaisemaan omaa tuskaa..
Voi teitä te hirttämättömät!!
-aloittaja
Nimenomaan.
-oikea aloittaja