heitä ruotsiksi. Suomalaiset haukutaan tyhmiksi ja laiskoiksi...
Miten avoimesti eräät kiukuttelevatkaan, kun suomalaiset eivät suostu palvelemaan
12
<50
Vastaukset
Yleensä herrakansaksi itsensä tuntevat ymmärtävät vähän madaltaa äänenpainoja valittaessaan, ettei nykyisin saa enää kunnon palvelusväkeä. Jotkut eivät osaa hävetä.
Suomalaisten kutsuminen fennoiksi (muka koskien vain niitä, joille pakkoruotsi ei maistu, mutta heitähän on Reiskan mukaan ainakin 75% suomalaisista) ja sitten estoton fennojen haukkuminen on uskomaton keino kuuluttaa rasismia ja kuvitella, ettei se ole sitä.
Eiköhän haluttomuus lukea itselle turhaa kieltä ole vain älykkyyden merkki.
- Anonyymi
Totta, ajatteleva ihminen vaatii perusteita. Pakkoruotsille ei perusteita ole.
- Anonyymi
Ainoa henkilö, joka on minua, suomenkielistä, täällä haukkunut tyhmäksi, on kielifennomaani itse. Kielifennomaani on kyseenalaistanut kykyni oppia vieraita kieliä ja kykyni menestyä elämässä - "kun on se pakkoruotsi".
- Anonyymi
Sinua ei kielletä - mutta ketään ei pidä turhalla kielellä pakottaa. Se onkin tyhmää. Et ehkä ole ymmärtänyt, miksi olet saanut kritiikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei kielletä - mutta ketään ei pidä turhalla kielellä pakottaa. Se onkin tyhmää. Et ehkä ole ymmärtänyt, miksi olet saanut kritiikkiä.
Kuka pakottaa ketä? Olet sekaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pakottaa ketä? Olet sekaisin!
Pakkoruotsin kannattaja pakottaa - muita.
Pakkoruotsi on useimmille turha - turhalla kielellä on tyhmää pakottaa.
Pakkoruotsin kannattajalle tulee väistämättä lunta tupaan - jos kannattaa tyhmyyttä...
- Anonyymi
Ei pidä sotkea äärifennomaania suomalaiseen. Ne ovat eri asioita.
Suomalaisista 74% halusi viimeisimmässä laajassa selvityksessä pakkoruotsin heti pois, eivätkä useimmat lopuistakaan olleet nykyisen laajuisen pakon takana.
Jopa Reiska arvioi, ettei 75% suomalaisista osaisi ruotsia, ellei sitä pakolla vaadittaisi.
Joten pakkoruotsin kriitikon ja suomalaisen voi hyvin samaistaa.- Anonyymi
Suomalaiset ovat fiksua kansaa, joka ymmärtää myös sen, että työpaikoilla palvellaan asiakkaita ja halutaan yritysten menestyvän. Ei suomalaisille voi syöttää tällaista pajunköyttä, mitä fennomaanit tekevät.
- Anonyymi
>>>>> Ainoa henkilö, joka on minua, suomenkielistä, täällä haukkunut tyhmäksi, on kielifennomaani itse. Kielifennomaani on kyseenalaistanut kykyni oppia vieraita kieliä ja kykyni menestyä elämässä - "kun on se pakkoruotsi".
Hyvin sanottu. Kielifennomaani sotkee itsensä suomalaisiin.
Äärifennomaani sai kyllä jonkinlaisen mahdollisuuden ja tekaisi puolihuolimattomasti jonkinlaisen aloitteen. Aloite keräsi 2500 nimeä, joka siis kuvastaa aivan täydellisen onnetonta viritelmää!
Kesäisten kulkukissojen syksyinen suojelupalvelukin sai enemmän kannatusta. Aloitteen epäonnistuminen kansan joukossa on tuonut fennolle tosi paljon pahaa oloa - 99,96 % kansasta vain oli parempaakin tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936670
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345211Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634387- 553481
- 503345
- 513062
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886