Kyse on palstan vakiokirjoittajasta ja hänen Heikinheimon mallistaan. Miten alas voidaan vajota?
Svekot nostavat ketjua, jossa suositellaan muille poistumista elämästä oman käden kautta
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea tietää, miten paljon uhkauksia ym. vastaavia kirjoitellaan. Minun tiedossa on aloituksessa mainittujen itsemurhatoivotusten lisäksi kaksi uhkausta, joista toinen sisälsi äärimmäisen väkivaltaista kielen käyttöä (ruotsiksi).
Myös ruotsinkielistä mielikuvamässäilyä köydenpätkästä, äyskäristä ja veneestä, ja etteikö voisi hieman avittaa....
Muutama päivä sitten moderaattori poisti yhdestä ketjusta svekomaanin suomen kielellä tekemän uhkauksen ja siivosi samalla palstan ruotsinkielisen häirikön em. erittäin rajun uhkauksen hieman siistimmäksi.Siis oletettavasti aikuinen ihminen ja uhkailee kielipolitiikan nimissä niitä, jotka eivät halua pakkoruotsia?
En ole nähnyt pakon kriitikkojen uhkailevan ketään täällä. Päinvastoin, on yritetty olla mahdollisimman asiallisia, vaikka rapa lentää toiselta puolelta.
Pakon puolustajat näyttävät, että he pyörittävät tätä palstaa. Ruotsinkielisiä avauksia nousee - ilmeisesti joku vain nostelee niitä, mitään keskustelua tai asiaa ei ole. Samalla nostellaan mammuttiketjuja, joiden otsikoissa on jokin herja pakkoruotsin kriitikoille.
Jotain hyvin outoa palstan pakkoruotsin puolustajissa on. Aggressio on käsinkosketeltavaa.- Anonyymi
Vihamielistä, organisoitua, maanista.
Sven-Håkan kirjoitti:
Agressio nousee kun tajuaa että ruotsi tulee katoamaan Suomesta enemmin tai myöhemmin.
Mutta englanti ei, ja sehän meidän Peppulia ahdistaa :-)
- Anonyymi
Tämä huolestuttaa
- Anonyymi
Täällä on palstalla nostajia tälläkin hetkellä.
Kertokaa nyt, mitä oikein ajattelette!- Anonyymi
Ihan hiljaa ovat ne, jotka tätä ketjua edelleen nostavat.
- Anonyymi
Taas nostellaan. Näinkö puretaan omaa pettymystä siihen, ettei pakkoruotsilla ole kannatusta.
- Anonyymi
Selvästi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886