Svekot nostavat ketjua, jossa suositellaan muille poistumista elämästä oman käden kautta

Kyse on palstan vakiokirjoittajasta ja hänen Heikinheimon mallistaan. Miten alas voidaan vajota?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea tietää, miten paljon uhkauksia ym. vastaavia kirjoitellaan. Minun tiedossa on aloituksessa mainittujen itsemurhatoivotusten lisäksi kaksi uhkausta, joista toinen sisälsi äärimmäisen väkivaltaista kielen käyttöä (ruotsiksi).
      Myös ruotsinkielistä mielikuvamässäilyä köydenpätkästä, äyskäristä ja veneestä, ja etteikö voisi hieman avittaa....
      Muutama päivä sitten moderaattori poisti yhdestä ketjusta svekomaanin suomen kielellä tekemän uhkauksen ja siivosi samalla palstan ruotsinkielisen häirikön em. erittäin rajun uhkauksen hieman siistimmäksi.

• Siis oletettavasti aikuinen ihminen ja uhkailee kielipolitiikan nimissä niitä, jotka eivät halua pakkoruotsia?

• En ole nähnyt pakon kriitikkojen uhkailevan ketään täällä. Päinvastoin, on yritetty olla mahdollisimman asiallisia, vaikka rapa lentää toiselta puolelta.

• Pakon puolustajat näyttävät, että he pyörittävät tätä palstaa. Ruotsinkielisiä avauksia nousee - ilmeisesti joku vain nostelee niitä, mitään keskustelua tai asiaa ei ole. Samalla nostellaan mammuttiketjuja, joiden otsikoissa on jokin herja pakkoruotsin kriitikoille.

Jotain hyvin outoa palstan pakkoruotsin puolustajissa on. Aggressio on käsinkosketeltavaa.

• Anonyymi

Vihamielistä, organisoitua, maanista.

• Agressio nousee kun tajuaa että ruotsi tulee katoamaan Suomesta enemmin tai myöhemmin.

• Sven-Håkan kirjoitti:

Agressio nousee kun tajuaa että ruotsi tulee katoamaan Suomesta enemmin tai myöhemmin.

Mutta englanti ei, ja sehän meidän Peppulia ahdistaa :-)

• Anonyymi

Tämä huolestuttaa

• Anonyymi

Täällä on palstalla nostajia tälläkin hetkellä.

Kertokaa nyt, mitä oikein ajattelette!

• Anonyymi

Ihan hiljaa ovat ne, jotka tätä ketjua edelleen nostavat.

• Anonyymi

Taas nostellaan. Näinkö puretaan omaa pettymystä siihen, ettei pakkoruotsilla ole kannatusta.

• Anonyymi

Selvästi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6680
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5221
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4397
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe