Jos pakkoruotsia kritisoivien leimaaminen tyhmiksi ja laiskoiksi ei ole vihanlietsontaa

niin mikä sitten? Pakon kritiikki on vain pakon kritiikkiä - osa sananvapautta.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luetteko svekot itse, mitä kirjoitatte?

• Tätä ihmettelen edelleen.

• Anonyymi
        RuotsiValinnaiseksi kirjoitti:

Tätä ihmettelen edelleen.

Merkillistähän se on, taas aamutuimaan svekokiukku vyöryy.

• Anonyymi

Sananvapaus on teillä kielifennomaaneillahyvin kyseenalainen käsite. Kirjoitit täällä ihan hiljattain, että 'pakon puolustajat' ovat syypäitä potilaskuolemiin. 'Pakon puolustajia' ovat sinun mukaasi kaikki

- ruotsinkieliset
      - kaksikieliset
      - henkilöt, jotka ovat naimissa ruotsinkielisen kanssa
      - ruotsin kielestä hyötyneet suomenkieliset
      - kielitaitoiset
      - kaksikielisellä alueella asuvat
      - sellaisten puolueiden, kuten SDP ja RKP kannattajat
      - kieltenopettajat

Aikamoinen joukko murhaajia!

• Anonyymi

Vaikken ole se, joka kirjoitti noin, vastaan.

Ruotsinkieliset tuntuvat olevan täysin välinpitämättömiä sille, mitä pakkoruotsi maksaa - rahassa, voimissa, alentuneina koukutustoiveina, jo valmiiksi heikoimmassa asemassa olevien ongelmina ja menetyksinä...

On ihan oikein, että painotetaan hintaa ja muistutetaan, että niille resuille olisi muutakin köyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikken ole se, joka kirjoitti noin, vastaan.

Ruotsinkieliset tuntuvat olevan täysin välinpitämättömiä sille, mitä pakkoruotsi maksaa - rahassa, voimissa, alentuneina koukutustoiveina, jo valmiiksi heikoimmassa asemassa olevien ongelmina ja menetyksinä...

On ihan oikein, että painotetaan hintaa ja muistutetaan, että niille resuille olisi muutakin köyttöä.

Ruotsin kieli on suomen TOINEN KANSALLISKIELI. Ja sinä ruikutat, että se maksaa - olet sekaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsin kieli on suomen TOINEN KANSALLISKIELI. Ja sinä ruikutat, että se maksaa - olet sekaisin!

Se ylipaisuteltu asema maksaa.

Tehdään saamet ja karjala kansalliskieliksi ja nähdään, mikä on kohtuullista ja mikä ei.

• Anonyymi

Äärifennomaani teki koulussa kotona opetetun mukaisesti hiljaista vastarintaa.

Vastarinta koulussa sisälsi sen, että ei opi tunnilla mitään. Se osui fennomaania omaan jalkaan. Muut oppivat ruotsia, ja nyt se ärsyttää äärifennoa. Hyöty kielen oppimisesta pitäisi saada pois.

Millainen vanhempi kehottaa olemaan oppimatta koulussa? Häpeällistä toimintaa.

• Anonyymi

No nyt vain siirryit solvaamaan muita, niitä jotka uskaltavat sanoa, ettei pakkoruotsille ole perusteita.

Koulun tarkoitus on ennen kaikkea hioa ajattelun taitoja. Turhan kielen opiskelu on vastoin koko koulun ideaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5313
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2751
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      35
      2163
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      39
      2045
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2006
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      9
      1358
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1270
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe