Sanokkeepas Lieksalaeset mikä on mualiman paras laalu, tahi kupletti, näen niinku suomalaesena ajatellen ja suomeks?
Ite oun sitä mieltä jotta: Repe Helismaan Meksikon pikajuna on ehken mualiman paras. Siinä on kaekki. Sitä ei tarvihe männä sorkkimmaan.
Toeseks tulloo Veikko Lavin Silakka-apajalla. Kyllä on sanotuksen mestarija.
Nämähän ovat tietennii tavallaan kuplettija, tangolaalajat eivät kuulu tähä ryhmmään. Heille on aevan er kategoriat.
Mualiman paras laalu.
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Herkäs malis on, kun totuuslauluja pistää esille tästä nykyvaltauksesta
- mutta jokainen niitä löytää itsekin ja terästää niilä mieltään suomi on suomalaisten- Anonyymi
Evakon laulu
Miksi suomalainen ja suomalaisuus laitetaan halvaksi näitten juoksijoitten passauksin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evakon laulu
Miksi suomalainen ja suomalaisuus laitetaan halvaksi näitten juoksijoitten passauksinRaita Karpo - Laps olen Karjalan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evakon laulu
Miksi suomalainen ja suomalaisuus laitetaan halvaksi näitten juoksijoitten passauksinKukas reppana se siellä taas itkee? Huudas ny mutsi hätiin. Kaljaa, tupakkaa ja...
- Anonyymi
Minua herkistää joka kerta kuunnellessani Tarja Ylitalon laulua Mua kuule äiti ja toinen on Reijo Taipaleen ja laulaapa meidän oman kylän yhtyeen Masa Mainds laulun Olen saanut elää.
Sanat on todella koskettavat ja niissä on sanomaa. Anonyymi kirjoitti:
Minua herkistää joka kerta kuunnellessani Tarja Ylitalon laulua Mua kuule äiti ja toinen on Reijo Taipaleen ja laulaapa meidän oman kylän yhtyeen Masa Mainds laulun Olen saanut elää.
Sanat on todella koskettavat ja niissä on sanomaa.Tuo Mua kuule Äiti on todella herkistävä, sitä ei tällainen kovapintainen mieskään pysty oikein kuuntelemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Evakon laulu
Miksi suomalainen ja suomalaisuus laitetaan halvaksi näitten juoksijoitten passauksinEvakon laulu on todella hyvä.
- Anonyymi
Lotuuttaja näköjään taas asialla. Ukko Nooa sulle on sopivin.
- Anonyymi
Lottuuttajalle Ukko Nooa on ehkä liian herkkä, se saattaa ruveta keppanapäissään itkemään.
- Anonyymi
Mauno Kuusisto Kertokaa se hänelle ja Lokki.
- Anonyymi
Tässä yksi säkeistö Lieksalaisten lempilausta:
Pienenä tyttönä uunin pankolta
tirkistin kamariin asti.
Isä meni pimmeessä äitin viereen
kun pelekäs niin kamalasti.- Anonyymi
Nykyisin pekat menee pekkaan ja liisat liisaan
ja ustulokkaat vaihtaen välillä sänkyä kunkas monta
kultuuri laulut on näin nykyisyyttää
- Anonyymi
on se lieksan palsta nyt niin siveelinen jottei näytillä pysy ees ruuhi palska ja miten puhki niitäkin on syötetännä
- Anonyymi
Irwin Goodman: Maailma on kaunis. Sen soettaavat minun haattaesissa.
- Anonyymi
Esa Pakarinen ja Eemeli, ku vetäsivät Säkkijärven polokan, niin pankkee paremmaks, jos ossootta.
- Anonyymi
Hämärästä sumuisuudesta noin - siloinkin on eletty eikä elätetty kuniakasta
> Hiski Salomaa - Iitin Tiltu - Anonyymi
Nythän on täydet rähinät päällä, kullakin sumutaen se valehin näytellen :
> Sota-ajan iskelmiä, ja vähän ennenkin - YouTube
Elämä ei silloin ymärtänyt mitään lelimisiä valestajille silloin elämä oli toimintaa - Anonyymi
Ku..i ja pi..u ja per.....kä, ne on kuin kaunis laulu, ne kun vain yhteen maalattais, tulis hel..tin komia taulu.
- Anonyymi
Asiaa laulaen ja oikeella sävelellä
> Halla-aho vs. Kulmuni: perunantaimia istuttamaan- Anonyymi
Mahotonta menooaa, laulaa Sepi Kumpulainen,,perkelee,,, https://www.youtube.com/watch?v=J_i0_9DXfLU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahotonta menooaa, laulaa Sepi Kumpulainen,,perkelee,,, https://www.youtube.com/watch?v=J_i0_9DXfLU
Tässä hineo laulu ja hieno esitys, ja varsinkin jos solisti soittaa itse kaikkin instrumentit ja miksaa lopulliseen kuosiin! En minä löydä moitittavaa tästä.
https://www.youtube.com/watch?v=sluRpl_atbs&feature=youtu.be - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä hineo laulu ja hieno esitys, ja varsinkin jos solisti soittaa itse kaikkin instrumentit ja miksaa lopulliseen kuosiin! En minä löydä moitittavaa tästä.
https://www.youtube.com/watch?v=sluRpl_atbs&feature=youtu.beNäenkö loppu laaaaalut lyhyvveen kun ei kellään ouk uusija laaaaaaluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näenkö loppu laaaaalut lyhyvveen kun ei kellään ouk uusija laaaaaaluja.
Eeei ne lopu mut pietiin vain taukoa, sitä kun pelekällä lieksallakin hakee kyllä löytöä puukkee katelkaas on muuten virikeistä ja kotisutuläheistä hommoo
-> Nostalgiatanssit 14.7.2018 Haralan Erän talolla Kylänlahdessa
- Anonyymi
Manillaköysi - Ne on luodin reikiä
läheltä liipas - Anonyymi
Agents & Jorma Kääriäinen - Kuljen Taas Kotiin Päin
arvostakaamme tätä ja tyydytään elämän antimiin, elämä on ikuista - Anonyymi
-> Vimpelin väinämöinen
kansanmusiikkia lapajärvenrannalta henkisin yhteyksin, näkijä iänikuinen läpi pilvien- Anonyymi
Penttilän sillalla
---
Kirijeen sulle kirijootan
eero piirto useita kapaleita
- Anonyymi
-> Musiikkivideo Kristallivirta majopo53
Kaikilla osapuolilla aatos on täyttä elämää ja näin kumminkin sidoksissa siihen :
Mieli liikkuu
Kaksi miestä katseli lippua, joka lepatti tuulessa. Miehet kiistelivät keskenään.
"Tuuli on se, joka liikkuu", sanoi toinen miehistä.
"Ei, kyllä se on lippu, joka liikkuu", sanoi puolestaan toinen.
Ohi kulki zen-mestari, joka sattui kuulemaan väittelyn ja keskeytti miehet sanomalla: "Ei lippu eikä tuuli liiku. Mieli on se, joka liikkuu."
Elämme alkuräjäystä kuin myäs loppua kaikki aika yhistetynä kaikeudessa, muutenhan kivet eivät pysyisi järestyksissä ankaras menos kun hujellamme n. 300 km/s ja muilla konstei vielä ajattomasti, pimeä aines se on mailman järestys energia ja järestyksen pito yhteyksin
- kyllä --- tässä on jokin osuus, täytyy myöntää mielen rauhoittajana
HELLUREI ON PILLU RUOTSIKSI . muuten - Anonyymi
Viimeiseen Korttiin T Sorsakoski
hyviä kappaleita paljon, oli aikas persoona - Anonyymi
Tapio Tautavaara. Kaamoskuu. Ei kaipaa selittelyjä, kuunnelkaa.
- Anonyymi
Näin se voimmamme ladataan voimiksemme taivaan lahjaksi mistä se palaa puolustamaan seutujamme, suomi on hiellä käyty läpi- niin se myös näis pysyy ja pitää omistansa huolen
- suomi ei valesta ja näytelmiä siedä huuhaineen - Anonyymi
Ellinoora - Elefantin paino (virallinen musiikkivideo)
voimalaulu <- tuolla haullu löytyy näitä lisää
- Anonyymi
HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ ÄIDEILLE JOTKA MIEHIÄ KASVATTAA
-> Maantie on kova kävellä pelottavapuska
Pentuna kuuntelin isoveljen radiosta tätä(ja monia muita marsseja). Ja edelleen yli 15 vuoden jälkeen sanat tulee selkärangasta- Anonyymi
Entäs roistoja kukas noitä kasvattaa suoliloisia?
- Anonyymi
Ja taistelut senkuin jatkuu ruuhea vielä työntäen eteen
-> Vili Ronkainen Elämää juoksuhaudoissa cankiwi2
Nostan lippalakkiani Vili Ronkaiselle tästä laulusta, tätä ei kuivin silmin kuuntele.
Joka paikkansa täytää on itsensä voitnut - Anonyymi
-> Sillanpään marssilaulu sentimental84
Isien seuraajat -niin lapsenkasvoiset vielä-
Kotikontujen tienoita tervehtien
tämä laulumme kaikukoon,
yli peltojen, vetten ja tunturien
aina Hangosta Petsamoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs roistoja kukas noitä kasvattaa suoliloisia?
Tuhlaajapojan kotiinpaluu millä riemulla otetetaan vastaan
Tuntemattomat ovat Herran tiet ja Herra antaa kasvun, mutta mitä on elämä
-> Nina Åström - Anna sade, Jumala
- Anonyymi
-> Äidille
S. Tuupanen- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumoria pitää olla tänä ankeana aikana.
https://www.youtube.com/watch?v=x0O34C6dqJYAnkeus johtuu siitä, kun päättäjämme ovat ja elävät holtitomuuksissa
- eivätkä kule kansan aatosten tiellä, vaan oikeasti ovat romuuttamassa kultuuriamme passatuilla rajamme ylittäjillä
Ei meidän passa tähän näitten hölmöyteen alistu, noustaan voittajiksi jo mielissämme
-> Saija Tuupanen - Tulit luokseni
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351