Uuraisilla on paljon sosiaalipummeja

Anonyymi

Uuraislaiset haukkuvat näillä sivuilla kaikkia vieraspaikkakuntalaisia huijareiksi ja valehtelijoiksi. Huijarin leima on lyöty myös uuraislaisen Aki Palsanmäen otsaan, vaikka Aki tekee rehellistä työtä.

Uuraislaisten pitäisi muistaa, että paikkakunnalla on pajon sosiaalipummeja, jotka keinottelevat erilaisilla sosiaalikorvauksilla. Työtäkin olisi tarjolla, mutta työnteko ei maista. Toimentulo maksatetaan valheellisin perustein sossulla. Aiheettomat sosiaalikorvaukset maksavat erittäin paljon kunnalle, valtiolle ja viime kädessä veronmaksajille.

24

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aki tekee rehellistä työtä??? Huijaa mummoilta tavaraa alihintaan ja retkuttaa valtiolta meidän veronmaksajien rahoja.

      • Anonyymi

        Mitä minä olen televisiosta nähnyt, ei hän ole ketään huijannut alihinnoilla. Kauppa on kauppa. Se syntyy silloin kun sekä ostaja että myyjä hyväksyvät hinnan. Syytä maan hallitusta, jos Busines Finlandilta sai sinun mielestäsi liian helposti koronarahaa. Akilla oli Busines Finlandin ehtojen mukaiset perussteet avustukselle. Uuraisten pummit saavat rahaa ilman mitään perusteita. Työ ei vain kiinnosta tai viina maistuu hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä olen televisiosta nähnyt, ei hän ole ketään huijannut alihinnoilla. Kauppa on kauppa. Se syntyy silloin kun sekä ostaja että myyjä hyväksyvät hinnan. Syytä maan hallitusta, jos Busines Finlandilta sai sinun mielestäsi liian helposti koronarahaa. Akilla oli Busines Finlandin ehtojen mukaiset perussteet avustukselle. Uuraisten pummit saavat rahaa ilman mitään perusteita. Työ ei vain kiinnosta tai viina maistuu hyvin.

        MIKSI palauttivat?Tiesivät itsekkin, että käry käy ylisuureksi mitoitetusta summasta. Eivät olisi pystyneet BF:n sääntöjen mukaisesti todentamaan kuiteilla, että nettisivujen uudistaminen oikeasti tuli maksamaan 1000 000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä olen televisiosta nähnyt, ei hän ole ketään huijannut alihinnoilla. Kauppa on kauppa. Se syntyy silloin kun sekä ostaja että myyjä hyväksyvät hinnan. Syytä maan hallitusta, jos Busines Finlandilta sai sinun mielestäsi liian helposti koronarahaa. Akilla oli Busines Finlandin ehtojen mukaiset perussteet avustukselle. Uuraisten pummit saavat rahaa ilman mitään perusteita. Työ ei vain kiinnosta tai viina maistuu hyvin.

        Nimittelemäsi Uuraisten pummit t eivät liity millään tavoin Palsojen pummihakemukseen.
        Sinulla ei ole mitään oikeutta mesoa ja nimitellä ketään viinan maistumisesta. Jos sille linjalle mennään, niin Palsoille maistuu sitten kusetus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä olen televisiosta nähnyt, ei hän ole ketään huijannut alihinnoilla. Kauppa on kauppa. Se syntyy silloin kun sekä ostaja että myyjä hyväksyvät hinnan. Syytä maan hallitusta, jos Busines Finlandilta sai sinun mielestäsi liian helposti koronarahaa. Akilla oli Busines Finlandin ehtojen mukaiset perussteet avustukselle. Uuraisten pummit saavat rahaa ilman mitään perusteita. Työ ei vain kiinnosta tai viina maistuu hyvin.

        Sossuhakemukselle jos millekään tarvitaan tosi tarkat selvitykset, tiliotteet ja kuitit. Kokeile! Ei tule helpoin perustein eikä lirittämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI palauttivat?Tiesivät itsekkin, että käry käy ylisuureksi mitoitetusta summasta. Eivät olisi pystyneet BF:n sääntöjen mukaisesti todentamaan kuiteilla, että nettisivujen uudistaminen oikeasti tuli maksamaan 1000 000 euroa.

        Palsanmäet kyllästyivät kateellisten ihmisten meuhaamiseen ja palauttivat avustusrahat. Rahojen pitämisestä olisi voinut koitua enemmän haittaa liiketoiminnassa ihmisten kateuden vuoksi. Monet muutkin palauttivat kyseisen avustusrahat ilmeisesti samoista syistä. 100 000 euroa on loppujen lopuksi pieni summa liiketoiminnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä olen televisiosta nähnyt, ei hän ole ketään huijannut alihinnoilla. Kauppa on kauppa. Se syntyy silloin kun sekä ostaja että myyjä hyväksyvät hinnan. Syytä maan hallitusta, jos Busines Finlandilta sai sinun mielestäsi liian helposti koronarahaa. Akilla oli Busines Finlandin ehtojen mukaiset perussteet avustukselle. Uuraisten pummit saavat rahaa ilman mitään perusteita. Työ ei vain kiinnosta tai viina maistuu hyvin.

        Oletkos nähnyt Akin/Helin perusteet hakemukseen ja missä ominaisuudessa, jos sallit kysymykseni?🐧🦆😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsanmäet kyllästyivät kateellisten ihmisten meuhaamiseen ja palauttivat avustusrahat. Rahojen pitämisestä olisi voinut koitua enemmän haittaa liiketoiminnassa ihmisten kateuden vuoksi. Monet muutkin palauttivat kyseisen avustusrahat ilmeisesti samoista syistä. 100 000 euroa on loppujen lopuksi pieni summa liiketoiminnassa.

        Jos 100 000 on pieni summa liiketoiminnassa, miksei Keisarpari alunpitäin suunnitellut puljunsa kehittämistä omilla varoillaan?
        Huomioitavaa kuitenkin, ehtii sen vieläkin tehdä. Vink, vink.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittelemäsi Uuraisten pummit t eivät liity millään tavoin Palsojen pummihakemukseen.
        Sinulla ei ole mitään oikeutta mesoa ja nimitellä ketään viinan maistumisesta. Jos sille linjalle mennään, niin Palsoille maistuu sitten kusetus.

        Onko alkoholi kenties sinunkin ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 100 000 on pieni summa liiketoiminnassa, miksei Keisarpari alunpitäin suunnitellut puljunsa kehittämistä omilla varoillaan?
        Huomioitavaa kuitenkin, ehtii sen vieläkin tehdä. Vink, vink.

        Ei romukaupassa ole mitään kehitettävää, muuta kuin sulattamoon lajittelu metallit ja vaatetavara lämpälaitokseen poltettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittelemäsi Uuraisten pummit t eivät liity millään tavoin Palsojen pummihakemukseen.
        Sinulla ei ole mitään oikeutta mesoa ja nimitellä ketään viinan maistumisesta. Jos sille linjalle mennään, niin Palsoille maistuu sitten kusetus.

        Uuraisten pummit voivat hyvinkin olla Palsanmäkien kiusaajia. Pummit, joiden oma elämä on pohjamudissa, haukkuvat ja kadehtivat elämässään paremmin menestyneitä Palsanmäkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei romukaupassa ole mitään kehitettävää, muuta kuin sulattamoon lajittelu metallit ja vaatetavara lämpälaitokseen poltettavaksi.

        Sinähän sen tiedät kun kirpputorilta vaatteesikin ostat voi köyhää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos nähnyt Akin/Helin perusteet hakemukseen ja missä ominaisuudessa, jos sallit kysymykseni?🐧🦆😉

        Noloa laitella hymiöitä ne on teinien juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuraisten pummit voivat hyvinkin olla Palsanmäkien kiusaajia. Pummit, joiden oma elämä on pohjamudissa, haukkuvat ja kadehtivat elämässään paremmin menestyneitä Palsanmäkiä.

        Uuraisilla tuntuu olevan nykyisin uíhmeellisiä juoppopummeja. Aika menee ryypätessä ja Akia kiusatessa.

        Asuin taannoin Uuraisilla ja kaljottelijoita olisilloinkin. Porukka seilasi Shellin baarin ja Hymyhuulen ja välillä käytiin Alkossa Äänekoskella. Tämä porukka ei kuitenkaan kiusannut ketään. Sopuisa porukka sopeutui hyvin kyläkuvaan. Nykäsen Matissakaan ei ollut mitään vikaa, vaikka lehdissä oli ihmejuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei romukaupassa ole mitään kehitettävää, muuta kuin sulattamoon lajittelu metallit ja vaatetavara lämpälaitokseen poltettavaksi.

        Posliinit kaatopaikan penkkaan ja "taidelasit" myös. Ainoastaan pakkauslasi käy lasinkeräykseen.


    • Anonyymi

      Oletko kenties tehnyt gradun Uuraisten sosiaalipummeista ja alkoholin käytöstään? Kehoittaisin hyödyntämään ammattitaitoasi tekemällä tutkielman aiheesta Romuyrittäjän Kootut Selitykset.

      • Anonyymi

        Uuraisten sosiaalipummeista ja juopoista ei tarvitse tehdä tutkimuksia. Jokainen näkee omin silmin, mikä on tilanne.


    • Anonyymi

      Turha sepustaa, vaikka onkin perjantai ja Huutikauppa-päivä.

    • Anonyymi

      Myöhäistä pyöri täällä, kun on huonot housuissa.

    • Anonyymi

      Uuraisilla on ihmeellistä porukkaa. Samat tyypit, jotka haukkuvat menestyvää huutokaupanpitäjää puolustelevat juoppoja työtä vieroksuvia sosiaalipummeja. Kysymyksessä taitavat olla yhdet ja samat tyypit. Kun ei ole työssä on aikaa kirjoitella kadekirjoituksia huutukauppakeisarista.

      • Anonyymi

        Ja keisarilla on aikaa kuittailla kirjoitukska, kun on konkka ovella koputtelemassa viimeistään nyt. Olihan se kertomansa mukaan maisemissa jo tukirahan hakuhetkellä.


      • Anonyymi

        Keksitkö ihan itse määritelmän kadekirjoitukset? Kertoisitko ihan omin sanoin, mitä kadehtimista on Romuyrittäjissä, jotka ovat menossa konkkaan. Näin keisari itse vikisi julkisuuteen perusteluksi, kun tukea anoivat. Täysin ristiriidassa tuo lausuma sen kanssa, että tuki oli tarkoitettu uudelleenkehittämiseen ja sillä tietty joutuivat hakemusta perustelemaankin.

        Kun noin"hyvin"asiansa "tiedät", kerrohan vielä: konkkaraha vai kallis uudelleenkehittäminen romuvarastolle? Pääsisimme eroon siten selkeästä ristiriitaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö ihan itse määritelmän kadekirjoitukset? Kertoisitko ihan omin sanoin, mitä kadehtimista on Romuyrittäjissä, jotka ovat menossa konkkaan. Näin keisari itse vikisi julkisuuteen perusteluksi, kun tukea anoivat. Täysin ristiriidassa tuo lausuma sen kanssa, että tuki oli tarkoitettu uudelleenkehittämiseen ja sillä tietty joutuivat hakemusta perustelemaankin.

        Kun noin"hyvin"asiansa "tiedät", kerrohan vielä: konkkaraha vai kallis uudelleenkehittäminen romuvarastolle? Pääsisimme eroon siten selkeästä ristiriitaisuudesta.

        Jälleen kateellisten kitinöitä


    • Anonyymi

      Palsanmäet on pahimpia sosiaalipummeja, kun 126 000 € omaisuudella kerjäsivät yhteiskunnalta vielä "kehittämisrahaa".

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe