sellasta kysyn et kuinka herkästi ulosteesta tulee "mustaa"?Kun mä itse oon syöny nyt parina päivänä aamulla visipuuroa missä on mustaherukkaa ja punasta viinimarjaa.Ja sit illalla syöny palan mustikkapiirakkaa.Ja eilen uloste oli osaksi tosi tummaa ja tänään se oli ihan kokonaan tummaa.Voiko noin pienistä määristä ulosteesta tulla sellaista?Vai onko mustaherukka sellasta joka herkemmin värjää kuin mustikka?
Oon tosi kiitollinen asiallisista vastauksista kun mä tässä jo alan jo panikoimaan et jos onkin jotain muuta. Ollut vatsavaivoja jo jonkin aikaa mutta ei aikasemmin mustaa ulostetta paitsi sillon kun oon syöny mustikkakeittoo aika paljon.
Mustasta ulosteesta
6
9021
Vastaukset
- dreidl
Kyllä toki kaikki syöty/juotu esim. sinistä tai mustaa väriä sisältävä aines värjää ulosteen mustaksi tai ainakin tummaksi. Ajattelepa vaikka ns. mustikkapaskaa...
Eri juttu on sitten sisäinen verenvuoto, jota tunnut pelkäävän. Jos se vaivaa sinua, pistäydy lääkärissä.- taas kerran
Juu eiköhän se johdu sitten niistä marjoista kun rohkenin justiinsa kysyä puolisoltani joka on syöny ihan samoja kun minä niin sillä samanlaista.=) Eli ei hätää..mustikka ja mustaherukka ne vaan siellä.
Kiitos kuitenkin vastauksesta!
- --mmm
Terve.
Kyllä ulosteen väri voi muuttua ihan pienistä mustikkamääristäkin. Itse ihmettelin eilen ulosteen väriä kunnes tajusin toissapäivänä tehneeni mustikkarahkaa. - tyttö
En halua säikytellä, mutta myös verenvuoto suolistosta värjää ulostetta tummaksi, mutta myös haju muuttuu pahaksi ja uloste on löysää.
- judku
entä jos on jäykkää ulostetta ja on juonu paljon kokista ja tummaa ulostetta. johtusko kokiksesta?
- Mustamarja
Kyllä tosiaankin ainakin mustaherukka värjää ulosteen tosi mustaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532345Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271392Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871116Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551102Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1781062- 98973
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13950- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23858Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10843