Keuhko - ja korona virus sairaat viedään Lenexpo näyttelyhallista tehtyyn tilapäiseen sairaalaan. Nyt tässä sairaalassa on tuhat kangas sermeillä toisistaan eristettyä vuodepaikkaa.
Hallissa ei ole lämmitystä,
eikä vessoja. Intimiteetistä
puhumattakaan. Siellä ei
ole myöskään ruokaa, joten
potilaat riutuvat siellä nälissään. Ja tuskin mitään
hengityskoneita. Ehkä ainut tarkoitus on,
pelkästään eristää
sairastuneet sinne muista
ihmisistä ja jättää heidät sinne palelemaan oman
onnensa nojaan.
Mutta "sairaalan" hoitomaksu on 500.000
rullaa eli noin 6520 euroa.
Nyt Pietarissakin ON kssvomaski
pakko. Mutta kuka niitä myy ja mitä maski
Pietarissa maksaa. Yhden
suojamaskin hinta on 50
euroa. Ja venäläisen eläke
on 150 euroa Maskeja
myyvät rikkaat oligarkit hyvällä voitolla.
Ja kaduille suihkutetaan pahan hajuisia kemikaaleja.
Ulkoiluta siinä sitten koiraasi. Ja kotona täytyy pysyä ilman rahaa.
Koronan hoitoa Pietarissa
10
65
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tuolta näyttäisi myös Suomi, jos nuorkokoomuksen toiveet toteutuisivat. Itse asiassa jo Hetemäki pääsisi pitkälti samaan jos saisi rajattoman vallan.
Siksi me tarvitsemme vasemmiston, jota ei nyky-Venäjällä ole.- Anonyymi
Kyllä se marinadille ja muille tytöille passaisi kun pääsevät ministeriksi pällistelemään TV:hen ja jakamaana miljardeja rikkaille mistä sitten ottavat osansa.
- Anonyymi
Tulevaa Suomea ja nykyhallituksen sossumenoa.
- Anonyymi
Suomen hallitushan on kovasti jakanut rahaa. Busines Finlandin kautta.
- Anonyymi
Kokoomuksen sote-malli?
- Anonyymi
Venäjä on hyper-kapitalistinen maa.
- Anonyymi
Venäläisillä on paremmat ja uudemmat autot kuin meillä rupusakkisuomalaisilla.
Kiitos hallituksemme!- Anonyymi
Vain niillä rikkaimmilla, maailman suurimmat tuloerot pitää siitä huolen.
- Anonyymi
Onko tälle propagandalle jotain linkkiä josta väitteesi voi tarkastaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629