Koronan hoitoa Pietarissa

Anonyymi

Keuhko - ja korona virus sairaat viedään Lenexpo näyttelyhallista tehtyyn tilapäiseen sairaalaan. Nyt tässä sairaalassa on tuhat kangas sermeillä toisistaan eristettyä vuodepaikkaa.
Hallissa ei ole lämmitystä,
eikä vessoja. Intimiteetistä
puhumattakaan. Siellä ei
ole myöskään ruokaa, joten
potilaat riutuvat siellä nälissään. Ja tuskin mitään
hengityskoneita. Ehkä ainut tarkoitus on,
pelkästään eristää
sairastuneet sinne muista
ihmisistä ja jättää heidät sinne palelemaan oman
onnensa nojaan.
Mutta "sairaalan" hoitomaksu on 500.000
rullaa eli noin 6520 euroa.
Nyt Pietarissakin ON kssvomaski
pakko. Mutta kuka niitä myy ja mitä maski
Pietarissa maksaa. Yhden
suojamaskin hinta on 50
euroa. Ja venäläisen eläke
on 150 euroa Maskeja
myyvät rikkaat oligarkit hyvällä voitolla.
Ja kaduille suihkutetaan pahan hajuisia kemikaaleja.
Ulkoiluta siinä sitten koiraasi. Ja kotona täytyy pysyä ilman rahaa.

10

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri tuolta näyttäisi myös Suomi, jos nuorkokoomuksen toiveet toteutuisivat. Itse asiassa jo Hetemäki pääsisi pitkälti samaan jos saisi rajattoman vallan.

      Siksi me tarvitsemme vasemmiston, jota ei nyky-Venäjällä ole.

      • Sinulla ei hissi nouse ylös asti.


      • Anonyymi

        Kyllä se marinadille ja muille tytöille passaisi kun pääsevät ministeriksi pällistelemään TV:hen ja jakamaana miljardeja rikkaille mistä sitten ottavat osansa.


    • Anonyymi

      Tulevaa Suomea ja nykyhallituksen sossumenoa.

    • Anonyymi

      Suomen hallitushan on kovasti jakanut rahaa. Busines Finlandin kautta.

    • Anonyymi

      Kokoomuksen sote-malli?

      • Anonyymi

        Venäjä on hyper-kapitalistinen maa.


    • Anonyymi

      Venäläisillä on paremmat ja uudemmat autot kuin meillä rupusakkisuomalaisilla.

      Kiitos hallituksemme!

      • Anonyymi

        Vain niillä rikkaimmilla, maailman suurimmat tuloerot pitää siitä huolen.


    • Anonyymi

      Onko tälle propagandalle jotain linkkiä josta väitteesi voi tarkastaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe