ruotsinkieliset eivät osallistu muiden keskusteluun. Miksi?
Ruotsinkielisiä avauksia palsta täynnä, mutta
13
<50
Vastaukset
Ruotsinkieliset pitävät täällä omaa palstaansa: Hetkessä parikymmentä ruotsinkielistä ketjua valtaa palstan ja useimmissa on aiheena se, miten ikäviä otuksia palstalla pakkoruotsista keskustelevat fennot ovat.
Pakkoruotsille ei kuitenkaan pystytä antamaan sen parempaa selitystä kuin, että "eduskunta on päättänyt" ja "meillä on opetussuunnitelma".
Jos perustelut ovat näin hataria, eihän niillä tietenkään keskustelussa pitkälle pääse. Sen sijaan, että annettaisiin niitten keskustella, joilla asiaa on, tungetaan palstalle kiukuttelemaan omiin ketjuihin.
Tämä tietysti tekee palstan ilmapiiristä ikävän. Eikä toivoakaan, että avoimella keskustelulla päästäisiin eteenpäin.
Voisivatko ruotsinkieliset nyt miettiä missiotaan uudestaan: onko jotain sanottavaa vai eikö ole - ja jossei ole, miksi täyttää palstaa tyhjällä kiukuttelulla. Suomenkieliset eivät teiltä halua mitään, he haluavat vain lapsilleen vapauden valita, ottavatko ruotsia vai ei.- Anonyymi
Voisitko itse miettiä missiotasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomenkieliset eivät teiltä halua mitään, he haluavat vain lapsilleen vapauden valita, ottavatko ruotsia vai ei.
Anonyymi kirjoitti:
Suomenkieliset eivät teiltä halua mitään, he haluavat vain lapsilleen vapauden valita, ottavatko ruotsia vai ei.
"uomenkieliset eivät teiltä halua mitään, he haluavat vain lapsilleen vapauden valita, ottavatko ruotsia vai ei."
Special Eurobarometrin mukaan suomalaiset vanhemmat valitsevat 0% varmuudella ruotsin sellaiseksi kieleksi, jonka toivovat lapsensa osaavan :-)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävä vastaus häiriköltä.
- Anonyymi
Ni har förbjudit oss att skriva på svenska i era kedjor,vi lyder förstås.
- Anonyymi
Osaat kirjoittaa suomeksikin.
Miksi tulet palstalle, jos enemmistön näkemykset ja ennen kaikkea kokemukset kielipolitiikasta ja sen pahamaineisesta pakkoruotsituksesta eivät kiinnosta? Anonyymi kirjoitti:
Osaat kirjoittaa suomeksikin.
Miksi tulet palstalle, jos enemmistön näkemykset ja ennen kaikkea kokemukset kielipolitiikasta ja sen pahamaineisesta pakkoruotsituksesta eivät kiinnosta?Reppuli tulee tänne kirjoittamaan jotain hapokasta ja sitten plussapeukutta itse itseään :-)
On sekin yksi tapa vietää aikaansa :-)))))
- Anonyymi
Rkp-häirikköjen tehtävä ei ole osallistua keskusteluun, vaan häiritä.
- Anonyymi
ja yrittää saada palsta suljetuksi - he ovat myöntäneet tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja yrittää saada palsta suljetuksi - he ovat myöntäneet tämän.
Ja sitten kaikki nämä pakolle ja pakkopuolueelle ikävät totuudet siirtyvät puolueen sivulle.
Sekään ei ole heille hyvä, tämähän on nähty. Eikös ennen tuossa viestin ilmiantokohdassa ollut kielikohtakin?
Nyt kun S24 on suomalaisomistuksessa niin ilmeisesti kielikohtaa ei enää sovelleta siinä määrin kuin ennen?
- Anonyymi
Minä olen suomenkielinen ja osallistun ruotsinkielisten keskusteluun. Mikset sinä voisi tehdä samoin? Aloituksesi ovat välillä niin outoja, ettei kukaan niihin voi osallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522