Rascal kuollut

: (

Osanottoni Kontion perheelle. aivan kauhea onnettomuus. Ihmisten pitäisi oppia noudattamaan liikennesääntöjä.

10

3312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donna

mitä on tapahtunut?mihin se kuoli? :(

• suokit

Kolarissa kuoli ylöjärvellä..
        toinen maasturi tuli kolmion takaa..
        muuta en tiiä..

• donna
        suokit kirjoitti:

Kolarissa kuoli ylöjärvellä..
        toinen maasturi tuli kolmion takaa..
        muuta en tiiä..

oliko ne maastoilemassa vai kuljettamassa sitä jonnekkin??? :(

• Mustikka*
        donna kirjoitti:

oliko ne maastoilemassa vai kuljettamassa sitä jonnekkin??? :(

Tässä ko, juttu (kopion hevostalli.netistä):

"Onnettomuus sattui Pirkkalassa lähellä lentokenttää. Tuula Kontio veti isolla maasturilla hevoskoppia. Anna-Juulia istui vieressä. Takapenkillä matkusti kaksi hevosen soitajaa. Kuljetusvaunussa oli Rascalin lisäksi toinen hevonen, Double Daisy. Pikkutieltä kolmion takaa tuli toinen maasturi vauhdilla ja täräytti Tuula Kontion auton takapyörään.
        - Tajusin että auto tulee hirveän lujaa, Samassa pamahti ja meiltä lähti auto- ja koppiyhdistelmä lentoon, Tuula Kontio kertoo.
        Kontion auto ja perävaunu päätyivät kyljelleen syvään ojaan tien oikealle puolelle.
        - Olimme kaikki kiinni turvavöissä. Poliisi ja palomiehet sanoivat, että se pelasti meidät.

Perävaunussa tilanne oli pahempi. Rascal-poni oli jäänyt rytäkässä alimmaiseksi ja Double Daisy oli paiskautunut sen päälle. Seuraukset olivat kohtalokkaat.
        - Rascalilta murtui lantio ja kylkiluita katkesi, kertoi Kontio.
        Daisy selvisi ilmeisesti vain reisilihaksen revähdyksellä. Kolme eläinlääkäriä tutki Rascalin vammat. Pienintäkään toivoa ei ollut.

• ...osaaottava...
        Mustikka* kirjoitti:

Tässä ko, juttu (kopion hevostalli.netistä):

"Onnettomuus sattui Pirkkalassa lähellä lentokenttää. Tuula Kontio veti isolla maasturilla hevoskoppia. Anna-Juulia istui vieressä. Takapenkillä matkusti kaksi hevosen soitajaa. Kuljetusvaunussa oli Rascalin lisäksi toinen hevonen, Double Daisy. Pikkutieltä kolmion takaa tuli toinen maasturi vauhdilla ja täräytti Tuula Kontion auton takapyörään.
        - Tajusin että auto tulee hirveän lujaa, Samassa pamahti ja meiltä lähti auto- ja koppiyhdistelmä lentoon, Tuula Kontio kertoo.
        Kontion auto ja perävaunu päätyivät kyljelleen syvään ojaan tien oikealle puolelle.
        - Olimme kaikki kiinni turvavöissä. Poliisi ja palomiehet sanoivat, että se pelasti meidät.

Perävaunussa tilanne oli pahempi. Rascal-poni oli jäänyt rytäkässä alimmaiseksi ja Double Daisy oli paiskautunut sen päälle. Seuraukset olivat kohtalokkaat.
        - Rascalilta murtui lantio ja kylkiluita katkesi, kertoi Kontio.
        Daisy selvisi ilmeisesti vain reisilihaksen revähdyksellä. Kolme eläinlääkäriä tutki Rascalin vammat. Pienintäkään toivoa ei ollut.

Siis todella kamalaa! Hirveää! olen todella pahoillani ja otan osaa...);

• Mä vaan.
        ...osaaottava... kirjoitti:

Siis todella kamalaa! Hirveää! olen todella pahoillani ja otan osaa...);

Ööh.. Oon kyl nyt ihan tyhmä, mutta kuka on ko. hevonen..?

• maana
        Mä vaan. kirjoitti:

Ööh.. Oon kyl nyt ihan tyhmä, mutta kuka on ko. hevonen..?

http://www.sukuposti.net/galleria.php?rotu=41&image=34117

Rascal oli Jorma Kontion tyttären Anna-Julia Kontion poni jolla hän kilpaili ja saavutti kaiken mitä suomalainen nuorisoratsastaja voi saavuttaa.

Uutisten mukaan Annan äiti oli kuljettamassa kahta ponia hevostrailerilla Pirkkalassa kun joku tuli maasturilla kolmion takaa auton kylkeen lujaa vautia. Annan äitin auto ja hevostraileri kaatuivat kyljelleen ojaan. Anna, äiti ja mukana olleet tytöt pelastuivat turvavöiden ansiosta kuulemma. Toinen poni kaatui pienemmän Rascalin päälle ja tältä murtui lantio ja useita kylkiluita. Kolme eläinlääkäriä tutkivat ponin mutta mitään ei ollut tehtävissä ja poni oli pakko lopettaa. Toinen poni saai reisirevähtymän.

Voimia Annalle ja hänen perheelleen ja kaikille ketkä olivat Rascalin "ystäviä".

• maana
        maana kirjoitti:

Rascal oli Jorma Kontion tyttären Anna-Julia Kontion poni jolla hän kilpaili ja saavutti kaiken mitä suomalainen nuorisoratsastaja voi saavuttaa.

Uutisten mukaan Annan äiti oli kuljettamassa kahta ponia hevostrailerilla Pirkkalassa kun joku tuli maasturilla kolmion takaa auton kylkeen lujaa vautia. Annan äitin auto ja hevostraileri kaatuivat kyljelleen ojaan. Anna, äiti ja mukana olleet tytöt pelastuivat turvavöiden ansiosta kuulemma. Toinen poni kaatui pienemmän Rascalin päälle ja tältä murtui lantio ja useita kylkiluita. Kolme eläinlääkäriä tutkivat ponin mutta mitään ei ollut tehtävissä ja poni oli pakko lopettaa. Toinen poni saai reisirevähtymän.

Voimia Annalle ja hänen perheelleen ja kaikille ketkä olivat Rascalin "ystäviä".

Tuo juttu olikin jo kerrottu aiemmin. Sori vaan en huomannut.
        Tässä vielä kuva toisesta ponista.
        ''
        http://www.sukuposti.net/galleria.php?rotu=34&image=39603

• j.s
        maana kirjoitti:

VOI SUKU MIKÄ SEN TOISEN PONIN NIMI OLI JOUDUTTIINKO SEKI LOPETTAA OTAN OSAA SE OLI VARMAAN AARRE TEILLE

• Mustikka*
        j.s kirjoitti:

VOI SUKU MIKÄ SEN TOISEN PONIN NIMI OLI JOUDUTTIINKO SEKI LOPETTAA OTAN OSAA SE OLI VARMAAN AARRE TEILLE

Double Daisy oli toinen poni. Sitä ei jouduttu lopettamaan, se selvisi vain vain reisilihaksen revähdyksellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe