Olen 14 vuotias ja menkkani alkoivat viime viikolla ja nyt ne on myöhässä, mitä teen? (En voi olla raskaana)
Olen 14 vuotias ja menkat myöhässä
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
ootko tosissas .Jos sulla oli menkat viime viikolla niin ne tulee kerrran kuukaudessa ei joka viikko.Kierto on yleensä noin 28 päivää. Jos oot trolli niin säälittävää.
- Anonyymi
Oi, anteeksi tuli virhe siis viime kuussa😅😕
- Anonyymi
Odota alkavatko menkkasi,ja jos eivät,älä et tee mitään jos et kerta voi olla raskaana. Jos kuitenkin sinusta tuntuu että olet, kerro äitillesi. pyydä häntä ostamaan raskaustesti. mitä ikinä elämääsi sitten tupsahtaa, vauva, vai menkat niin onnea!
- Anonyymi
Sun ikäisenä mulla tuli menkat n.6kertaa vuodessa. Terkkari sanoi että ne hakevat paikkaansa vielä elimistössä ensimmäisinä vuosina ja se on ihan normaalia. En siis huolehtisi, kerran raskauden mahdollisuutta ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652