Hyvää voitonpäivää!

Hyvää voitonpäivää kaikille venäjämielisille perussuomalaisille. Ei mulla muuta.

38

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se Venäjän voitonpäivä on kyllä hyvä. Mitenkä olisi nyt jos Saksa olisi sodan voittanut?.
      Sitä ei tiedä kukaan, eikä varmasti pysty sanomaan, että se olisi nyt niin.

      • Anonyymi

        Suur-Suomen tekijätkin pantiin saksalaisten ohella kuriin ja nuhteeseen.


      • Anonyymi

        Ryti ja Mannerheim sitä saksan voittoa koitti tavoitella?

        IsäVainaja soti rytin ja mannerheimin johdolla 4 vuotta ryssää vastaan?

        Sitten tälle homoseksuaalille on pystytetty patsas.

        Pekka haaviston lempipatsas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryti ja Mannerheim sitä saksan voittoa koitti tavoitella?

        IsäVainaja soti rytin ja mannerheimin johdolla 4 vuotta ryssää vastaan?

        Sitten tälle homoseksuaalille on pystytetty patsas.

        Pekka haaviston lempipatsas.

        Sebastianin kanssako Pekka sitä ihailee? Onko Sebastianin musta mies mukana?


    • Anonyymi

      Viherkommareille hyvää punakaarti päivää, miten siinä sitten kävikään.

      • Anonyymi

        Eikö siellä Pietarin trollitehtaalla opeteta, että punakaartipäivä on yhdyssana?


    • Anonyymi

      Eikös persut nyt olleetkaan niitä silakkojen natzeja????

    • Anonyymi

      Jesssss, natsien hirmuvallan kukistumispäivää kannattaa aina juhlia, kaffeet ja konjakit sille ☕🍷

    • Anonyymi

      Voiko tähän kommentoida jotain somaleista ja turvapaikanhakijoista?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse.

        Voitonpäivä, joo joo. Ei muuta kuin surua ja murhetta, siinä se.


      • Anonyymi

        Voi. Vaikka sen verran, että persujen ollessa hallituksessa pakolaisia saapui maahan 35000.
        Ei ne kaikki tulleet Sipilän kutsuhuudon houkuttamina, vaikka vaikutuksensa silläkin oli.


    • Anonyymi

      Ano viettää voitonpäivää valmistautumalla seuraavaan sotaan.

      Tällä kertaa vastassa on todella paha vihollinen: Tarja Halonen!

    • Anonyymi

      Joko oli voitonpäivä, oliko Halonen mukana juhlallisuuksissa. Käykö Halone Otto Ville Kuusisen haudalla itkemässä, eikö se ole jossai Moskovassa, vai onko jo siiretty suohautaan Siberiaan.

    • Anonyymi

      Voitonpäivänä ei juhlita NL:n voittoa Suomesta, vaan liittoutuneiden, joihin NL:kin kuului, voittoa fasismista ja natsismista.
      Juhlaan on osallistunut USA:n presidenttikin joskus ja suomalaiset veteraanit olivat pahoilaan kerrattain, kun eivät saaneet kutsua noihin juhliin. Silloin taisi olla joku täysille kymmenille vuosille sattunut juhla.

    • Anonyymi

      "Neuvostoliiton aikana voitonpäivää ei juurikaan juhlittu kansainvälisten kutsuvieraiden kanssa, mutta 50. voitonpäivää juhlittiin 1995 laajasti kutsumalla juhliin myös toisen maailmansodan hävinneiden valtioiden edustajia. Suomea 1995 Moskovan voitonpäivillä edusti ensimmäistä kertaa silloinen tasavallan presidentti Martti Ahtisaari. 60. voitonpäivillä Suomea edusti tasavallan presidentti Tarja Halonen. Kymmenen vuotta myöhemmin, 2015, ei enää Suomen Tasavallan presidentti, Sauli Niinistö, osallistunut voitonpäiviin Moskovassa. Yhden kerran myös länsiliittoutuneet ovat osallistuneet marssilla voitonpäivän juhliin paraatissa. "

      Lähde Wikipedia.

      Tuossa on kyse siis Moskovassa järjestetystä Voitonpäivästä, mutta samasta syystä myös länsimaissa järjestetään Voitonpäivän juhlia, siis natsismin/fasismin kaatumisen vuosipäiviä.

    • Anonyymi

      Suomessa käydään laskemassa kukkia neuvostosotilaiden haudoille ympäri suomea.
      samoin myös leirillä kuolleitten muistomerkeille.
      Kyllä suomessa kunnioitetaan neuvotoliiton voittoa Fasismista.

      • Anonyymi

        Ainakin aloittajan Rauhanpuolustajavanhemmat jotka puolusti Neuvostoliiton rauhanpommeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin aloittajan Rauhanpuolustajavanhemmat jotka puolusti Neuvostoliiton rauhanpommeja

        Suomen Sisun puheenjohtaja Olli Immonen heiluukin puolestaan mieluummin uusnatsien pippaloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin aloittajan Rauhanpuolustajavanhemmat jotka puolusti Neuvostoliiton rauhanpommeja

        Onko amerikkalaisten rauhanpommit parempia?


    • Anonyymi

      Olipa typerä avaus.

      • Anonyymi

        Hyvä avaus. Natsien pitikin kukistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä avaus. Natsien pitikin kukistua.

        Natsimielisille persuille toivotellaan hyvää Voitonpäivää, se on vitsinäkin huono.


    • Jos kannatat perussuomalaisia, olet venäjämielinen.

      • Anonyymi

        Mutta kun ei kuulu Voitonpäivään ollenkaan vihjailusi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei kuulu Voitonpäivään ollenkaan vihjailusi.

        Venäjämieliselle voitonpäivä on juhlapäivä.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Venäjämieliselle voitonpäivä on juhlapäivä.

        Vedättäjä, multinikki, jankuttaja.
        Olisitko halunnut natsien voittavan?
        Enempää en kanssasi asiasta keskustele.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Venäjämieliselle voitonpäivä on juhlapäivä.

        Niin nytkö ei oltukaan natzeja koettakaa nyt herrajumalauta päättää jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedättäjä, multinikki, jankuttaja.
        Olisitko halunnut natsien voittavan?
        Enempää en kanssasi asiasta keskustele.

        Voihan sen venäjämielisyyden kieltää noinkin. Tiesitkö, että venäjälläkin on natseja? Perussuomalaiset kuuluvat europarlamentissa venäjämielisten ryhmään.


    • Anonyymi

      Voittoa natseista pitääkin juhlia, samoin voittoa kommunismista kylmässä sodassa. Huono puoli tietysti kun markkinavoimat pitävät valtaa. Mutta se on pienempi paha. PS

      • Anonyymi

        Tarkoittaako PS sanaa PaskaSakki?


    • Anonyymi

      Kyllä kiitos ,kommenttia kun yritin lähettää niin tuli monesti vaan hautakivi mainoksia kyllä jenkki paskapäät osaa hyvin kuoleman kanssa leikkiä mutta itkun aika on tulossa

      • Anonyymi

        Uhkailevatko Kremlin natsit sodalla?

        Todella vähäpäistä ja ajattelematonta touhua.

        Sairasta!


    • Anonyymi

      Onko Voitolla nimipäivät ? Ok , mutta miksi vasurit ovat umpi-pölvästejä ?

    • Anonyymi

      Kun neukut voitti sodan, niin suomessa kommarit sai kansalaisoikeudet ja heidät piti vapautaa vankilasta mihin oli joutuneet kun olivat vastustaneet sottaa.
      Ja sen jälkeen alkoi myös työläisten olot parneen kun kommarit alkoi vaatii Ay-liitoissa parempia palkkoja ja oikeuksia.
      Että oli siitä hyötyä, jota kukaan työläinen ei voi kiistää.

      • Perussuomalaiset ei ole työtätekevien puolue. Itse asiassa henkilöt jotka tiedän äänestävän perussuomalaisia ovat arvoiltaan lähellä kovaa oikeistoa, mutta kuitenkin siten että näillä ei ole mitään tekemistä oikeiston kanssa todellisessa elämässä. Mielikuvissa ovat oikeistolaisia, mutta käytännön elämässä nauttivat vasemmiston suomista eduista kuten työttömyyspäivärahat ja maksuttomat yhteiskunnan palvelut.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Perussuomalaiset ei ole työtätekevien puolue. Itse asiassa henkilöt jotka tiedän äänestävän perussuomalaisia ovat arvoiltaan lähellä kovaa oikeistoa, mutta kuitenkin siten että näillä ei ole mitään tekemistä oikeiston kanssa todellisessa elämässä. Mielikuvissa ovat oikeistolaisia, mutta käytännön elämässä nauttivat vasemmiston suomista eduista kuten työttömyyspäivärahat ja maksuttomat yhteiskunnan palvelut.

        Voitonpäivän ja lokakuun vallankumouksen juhlathan oli vasujen edeltäjien korkein rauhanjuhla, jota mainostivat oikein paratiisin kukoistukseksi. Vasut pilkkasivat omia veteraanejamme ja inhosivat omaa armeijaa jne....miloinkahan kommunistit voisi opetella rehelliseksi suomalaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitonpäivän ja lokakuun vallankumouksen juhlathan oli vasujen edeltäjien korkein rauhanjuhla, jota mainostivat oikein paratiisin kukoistukseksi. Vasut pilkkasivat omia veteraanejamme ja inhosivat omaa armeijaa jne....miloinkahan kommunistit voisi opetella rehelliseksi suomalaiseksi.

        Koska persut ottavat sirpit ja vasarat kaappiensa kätköistä kunniapaikalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska persut ottavat sirpit ja vasarat kaappiensa kätköistä kunniapaikalle?

        Kauheaa!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe