Milloin siihen Natoon liitytään?

Anonyymi

Kohta en jaksa odottaa.
Asiasta on jappastu tälläkin palstalla jo vuosikaudet.
Naton kannatus on n. 20 % kansasta ja vastustus 60 %.
Jos Niinistö ja Marin kääntäisivät kelkkansa, kannatus nousisi molon ja divarin mielestä 40%iin. Silti vastustus olisi 60%
Ei liityttäisi sittenkään. Ainakaan kansanäänestyksellä.

41

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei se pitäisi ainakaan tiedottamisesta kiinni jäädä. Olemme kertoneet kaikki NATO:n ihanat edut kansalaisille ainikin sataan kertaan.

      • Nato on niin epäkuranttia tavaraa, jolloin parhaimmatkaan lobbarit eivät pysty kääntämään suomalaisten mielipidettä Nato myönteisiksi, vaikka heidät onkin koulutettu suomalaisten verovaroilla Yhdysvalloissa, maailmankuulussa yliopistossa nimeltään Harvard University.

        Ei Natoon!


    • Anonyymi

      Kansa? Kansalta mitään kysytä...

      Sossuhallitus on jo jakanut velkarahansa rikkaille. Samalla logiikalla se liittyy natoon.

      Oi ihana suomenmaa.

    • Anonyymi

      Kyllä se jos melkein 20% kannattaa Natoon liittymistä, pitää riittää sopimuksen tekoon kohtuuden nimessä?

    • Anonyymi

      " Milloin siihen Natoon liitytään? "

      Toivottavasti mahdollisimman pian.

    • Anonyymi

      Venäjään liittymistä kannattaa 0%.
      Sotaa Suomalaiset kannatetaan 100%, jos venäjä hyökkää tänne.
      Suomaisista 100% vihaa venäläisiä.

      Venäläiset eivät ole missään päin maailmaa suosittuja.
      Venäläiset voivat syyttää tästä presidentti Vladimir Vladimirovitš Putinia.

      • Anonyymi

        Yksikään suomalainen ei vihaa venäläisiä yksittäisiä tapauksia ja Venäjään sen suhtautuu suomalaisista myönteisesti 38 ja kielteisesti 54% eikä loput miten suhtautuu. Sotaa suomalaisista ei kannata kukaan mutta sotii hyökkäsipä tänne kuka tahansa.
        Venäläiset on suosittuja Abhasiassa, Ukrainassa, Inguusiassa, Kazakstanissa, Armeniassa, Kiinassa, Intiassa, Venezuelassa, Vietnamissa, Laosissa, Kambodzassa, Meksikossa, Kuubassa, Boliviassa, Argentiinassa, Italiassa, Kreikassa, Serbiassa, ValkoVenäjällä, Ranskassa, Saksassa, Syyriassa, Irakissa, Iranissa ja kaikissa Afrikan maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään suomalainen ei vihaa venäläisiä yksittäisiä tapauksia ja Venäjään sen suhtautuu suomalaisista myönteisesti 38 ja kielteisesti 54% eikä loput miten suhtautuu. Sotaa suomalaisista ei kannata kukaan mutta sotii hyökkäsipä tänne kuka tahansa.
        Venäläiset on suosittuja Abhasiassa, Ukrainassa, Inguusiassa, Kazakstanissa, Armeniassa, Kiinassa, Intiassa, Venezuelassa, Vietnamissa, Laosissa, Kambodzassa, Meksikossa, Kuubassa, Boliviassa, Argentiinassa, Italiassa, Kreikassa, Serbiassa, ValkoVenäjällä, Ranskassa, Saksassa, Syyriassa, Irakissa, Iranissa ja kaikissa Afrikan maissa.

        Kuinka moni trollin mainitsemista maista on rikollisvaltio?

        Ehdottomasti valtaisa enemmistö :)


    • Anonyymi

      Käytännössä ollaan jo natossa. Pioneereille ei muistettu kertoa.

      • Anonyymi

        Ei olla NATOssa vaan ollaan NATOn alusmaa mutta sehän ei NATOloista haittaa


    • Anonyymi

      Venäjän alusmaaksi emme muutu mikä vituttaa pientä hiirtä nimeltään Trolli af Pietari.

    • Anonyymi

      "Milloin siihen Natoon liitytään? "

      Mihin ihmeen Natoon?

      • Anonyymi

        NATOssaon 30 jäsenmaata ja yli 900.000.000 ihmistä.

        Maailman suurin ja merkittävin rauhanjärjestö.

        Kannattaa liittyä.


    • NATO:on liittyminen voi olla yllättävänkin pian edessä. Minäpä kerron erään skenaarion:

      Putinin kyvyttömyys vastata koronaviruspandemian haasteisiin ja Venäjän yksityisen pien- ja keskisuuren teollisuuden mittavat konkurssit ajavat massiivisen määrän venläisiä työttömuksi ja rahattomiksi, koska Putin ei ole osannut ohjata Venäjän vararahastoista rahoja kansalle eikä talouteen, vaan vain oligarkeilleen. Viimeistään heinäkuussa Venäjällä on masssivisia protesteja ympäri maata, joita hallinto purkii tukahduttamaan tutulla keinollaan, väkivallalla. Ja kun se ei riitä, Putin joutuu taas aloittamaan uuden sodan naapurimaassaan tai laajentamaan edellisiä saadakseen taas kansan taakseen isänmaallisessa hurmiossa. Valko-Venäjä ja Kazakstan ovat ilmiselviä kohteita, myös Ukrainan sodan laajentaminen toki tulee kyseeseen. Tuossa vaiheessa välit länteen rikkoutuvat lopullisesti ja Ruotsi tekee päätöksen hakeutua NATO:on turvaan ja kysyy lähteekö Suomi mukaan. Valtiojohtomme ilmoittaa myös, että asiasta järjestetään pikainen kansanäänestys ja että valtiojohto suosittelee siinä äänestämään kyllä, joten äänestystuloskin on kyllä. Ja näin Suomi pääsee jättämään jäsenhakemuksen Ruotsin kanssa ja ne hyväksytään pikavauhtia. ja avot, Suomi on NATO:n jäsen.

    • Anonyymi

      Nato ei ole Suomelle ja diplomatiallemme vaihtoehto.

      Suomalaisten suuri enemmistö on asian niin päättänyt.

      • Asiaa ei ole kysytty äänestyksessä suomalaislta, joten mitään päätöksiäkään ei ole tehty.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Asiaa ei ole kysytty äänestyksessä suomalaislta, joten mitään päätöksiäkään ei ole tehty.

        NATOon on liittynyt jo 30 maata ja yli 900.000.000 ihmistä.

        NATO on ehdottomasti maailman suurin ja merkittävin rauhanjärjestö.

        Kannattaa liittyä.


      • Anonyymi

        Presidentti Niinistön johdolla kähmivät kuitenkin laittoman NATOn isäntämaasopimuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Presidentti Niinistön johdolla kähmivät kuitenkin laittoman NATOn isäntämaasopimuksen.

        Isäntämaasopimus on tutkitusi laillinen eikä sitä ole kähmitty.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Isäntämaasopimus on tutkitusi laillinen eikä sitä ole kähmitty.

        Kyllä se kähmintää kun sopimus solmitaan ja vuosien päästä siitä annetaan eduskunnalla vieraskielinen kopio homma on ihan saulia itseään sekä alexanderia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kähmintää kun sopimus solmitaan ja vuosien päästä siitä annetaan eduskunnalla vieraskielinen kopio homma on ihan saulia itseään sekä alexanderia

        Eduskunta itse valmisteli isäntämaasopimuksen valiokunnissaan. Mitään kähmintää ei ollut.


    • Anonyymi

      Lopettakaa lapselliset haihattelut natosta. Suomi ei liity natoon,siis ei koskaan. Koittakaa kestää pettymyksenne ja voimia kärsimyksiinne.

    • Anonyymi

      Varsovan liitosta erosi kaikki. Kukaan ei halunnut olla Neukku Styrankien kommunistisen ikeen alla.
      Neukkulassa tapettiin työläisiä vakoojina ja Varsovan maiden piti toimittaa ruokaa kun Neukkulassa kaikki aika meni kylän ympäri marssimiseen, varpusten karkoittamiseen käsiä läpsyttelemällä, naapurin vittumaisen Igorin paljastamiseen kapitalisti natsiksi ja idioottimaisten pioneerilaulujen hoilaamiseen nuotiolla jolla poltettiin huonekalut kun muutakaan ei ollut. Paitsi ukin puujalat. Nekin heitettiin notskiin, peräperään. Sitten Jurin kainalosauvat...jne..

      Nyt onkin hauskenpaa kun heikko Venäjä perseilee minkä ehtii ettei naurusta tule loppua. Ratkiriemukkaana odotan millainen kakkosputte sieltä tulee.

      • Anonyymi

        Perseilysi on mennyt aivan ulalle mutta lopulta tulee itku pitkästä ilosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseilysi on mennyt aivan ulalle mutta lopulta tulee itku pitkästä ilosta

        Venäjän edeltäjä Neuvostoliitto perseili itsensä hengiltä.

        Neuvostoliiton edeltäjä Venäjä perseili itsensä hengiltä jne jne.

        Siellä on aina tullut pitkä itku pitkästä itkusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän edeltäjä Neuvostoliitto perseili itsensä hengiltä.

        Neuvostoliiton edeltäjä Venäjä perseili itsensä hengiltä jne jne.

        Siellä on aina tullut pitkä itku pitkästä itkusta.

        Rajan takana tuo Venäjä vielä jököttää hyvinkin elävänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän edeltäjä Neuvostoliitto perseili itsensä hengiltä.

        Neuvostoliiton edeltäjä Venäjä perseili itsensä hengiltä jne jne.

        Siellä on aina tullut pitkä itku pitkästä itkusta.

        Siellä on aina tullut pitkä itku pitkästä itkusta.

        Karjalaa itketään takaisin etc...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on aina tullut pitkä itku pitkästä itkusta.

        Karjalaa itketään takaisin etc...

        Venäjä on itkijä.

        Ja myös sen trollit.


    • Anonyymi

      Kansastahan se on kiinni ja kansan valitsemasta Presidentistä.

      Eli --- EMME OLE LIITTYMÄSSÄ NATOON!

      • Anonyymi

        SUOMEN KANSA SANOO VENÄJÄLLE JYRKÄSTI JA EHDOTTOMASTI EI! EI! EI!

        Eli---EMME OLE LIITTYMÄSSÄ FASISTISEEN VENÄJÄÄN!

        EI! EI! EI!


    • Anonyymi

      "Kansastahan se on kiinni ja kansan valitsemasta Presidentistä.

      Eli --- EMME OLE LIITTYMÄSSÄ NATOON!"

      Olemme Itsenäinen ja sotalittoihin liittoutumaton Pohjolan "Sveitsi".

      Emme tarvitse Naton kaltaista kuihtuvaa kylmänsodan jäännettä mihinkään.

      • Anonyymi

        NATOon on päässyt jo 30 valtiota ja yli 900.000.000 ihmistä.

        Venäjästä ja sen laittomasti miehittämistä maista on paennut vapauteen jo yli 200.000.000 ihmistä. Myös suomalaiset.

        NATO on sen sijaan aivan ehdottomasti maailman vetovoimaisin, suurin ja merkittävin rauhanjärjestö.

        Kannattaa liittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATOon on päässyt jo 30 valtiota ja yli 900.000.000 ihmistä.

        Venäjästä ja sen laittomasti miehittämistä maista on paennut vapauteen jo yli 200.000.000 ihmistä. Myös suomalaiset.

        NATO on sen sijaan aivan ehdottomasti maailman vetovoimaisin, suurin ja merkittävin rauhanjärjestö.

        Kannattaa liittyä.

        Vai rauhan järjestö ja sen veto voima on usan painostusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai rauhan järjestö ja sen veto voima on usan painostusta

        Venäjästä ja sen laittomasti miehittämistä maista on livennyt itsenäisyyteen ja muihin liittoihin sekä rauhajärjestöihin jo yli 200.000.000 ihmistä.

        Venäjän yhteyteen he eivät palaa enää ikinä.

        Dasvidanja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjästä ja sen laittomasti miehittämistä maista on livennyt itsenäisyyteen ja muihin liittoihin sekä rauhajärjestöihin jo yli 200.000.000 ihmistä.

        Venäjän yhteyteen he eivät palaa enää ikinä.

        Dasvidanja!

        Ilo on kuulemma molemminpuoleinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATOon on päässyt jo 30 valtiota ja yli 900.000.000 ihmistä.

        Venäjästä ja sen laittomasti miehittämistä maista on paennut vapauteen jo yli 200.000.000 ihmistä. Myös suomalaiset.

        NATO on sen sijaan aivan ehdottomasti maailman vetovoimaisin, suurin ja merkittävin rauhanjärjestö.

        Kannattaa liittyä.

        Ei Missään nimessä ainakaan Natoon. Europuolustus on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Missään nimessä ainakaan Natoon. Europuolustus on eri asia.

        NATOssa on jo 30 valtiota puolustamassa rauhaa yli 900.000.000 kansalaisen voimin.

        Se on maailman uskottavin ja ehdottomasti vetovoimaisin rauhanjärjestö.

        NATO turvaa rauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATOssa on jo 30 valtiota puolustamassa rauhaa yli 900.000.000 kansalaisen voimin.

        Se on maailman uskottavin ja ehdottomasti vetovoimaisin rauhanjärjestö.

        NATO turvaa rauhaa.

        900 000 000 agressiivista mielisairasta samassa mielenterveysjärjestössä.

        Onpa oikein HULLUJEN huippu-konsentraatio .


    • Anonyymi

      Nato on paljon lupava mutta vähän antava.

      JYRKKÄ EI NATOLLE!

      • Anonyymi

        VENÄJÄ ON SYNKKÄ KATO!

        MAAMME RAUHAN TURVAA NATO!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe