Hei
laskin veneen eilen vesille, ja tilt jäi alaasentoon ajon päätteeksi.
Eli tilt ei enää reagoi ylös tai alas komentoihin.
Kuivalla maalla olessa tiltin pumppu on vähän tiputellut hydrauliöljyä.
Lieneekö kyseessä nyt nesteen vähyys hydraylijärjestelmässä, ja jos näin niin miten järjestelmään lisätää nesteitä kun siinä ei näy selkeästi mitään täyttöaukkoa?
-timo
Bayliner 1950 Capri Cuddy tilt ei toimi (vm 1987)
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin siis perä jäi ala-asenttoon eikä enää liiku vaikka pumppu ryrisee.
- Anonyymi
Remppahan siinä on edessä ja kyllä kannattaa tehdä pikaisesti, ennekuin vesi tuhoaa loputkin.
- Anonyymi
Trimmipumpun säiliö on veneen sisäpuolella, tarkista öljyn määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trimmipumpun säiliö on veneen sisäpuolella, tarkista öljyn määrä.
Tarkista tosiaan tuo öljyn määrä, koneikko sijaitsee takaosassa akun kanssa samalla puolelle. Toinen tarkistukohde on tietysti sulake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512