😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän kunniaksi. Onko tässä lähdettävä kauppaan?
Hyvää äitienpäivää äideille!
10
<50
Vastaukset
Ensimmäinen äitienpäivä ilman äitiä. Oli nuori tai vanha, niin kyllähän se äidin menetys tuntuu!
- Anonyymi
Tein uusimman ET:n reseptillä banaani-toffeepiìrakan dominokeksipohjalla, jota ei tarttennu paistaa. Oli liian hyvää. Yritin etsiä linkkiä reseptiin, mutta en löytnyt netistä
Kuulostaa hyvältä, kesäkuumalla etenkin kiva tuollainen, jota ei tarvi uunissa paistaa.. Itsetehdyissä leivonnaisissa on se hyvä puoli, ettei tarvitse lukea tuoteselostetta tietääksen mítä niissä on. Lisäksi maistuvat kaupan tekeleitä premmilta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, kesäkuumalla etenkin kiva tuollainen, jota ei tarvi uunissa paistaa.. Itsetehdyissä leivonnaisissa on se hyvä puoli, ettei tarvitse lukea tuoteselostetta tietääksen mítä niissä on. Lisäksi maistuvat kaupan tekeleitä premmilta.
Oletko tehnyt kuumaa koiraa rakistas? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tehnyt kuumaa koiraa rakistas? ;)
Kaikilla ei ole samanlainen ruokalista kuin sinulla! (eikä noin tökerö ajatuksenjuoksu)
- Anonyymi
Söitkö lounas paska rakkiskin kun et oo enää kirjoittanut mitään siitä mihin se äheltää paskojaan ennen kuin hyppää paskassa autoos??
Voi voi, miten joku voi luontokappleestakin kirjoittaa noin ikävästi. Me kävellään sellaisia reittejä, missä tassut ei likaannu. Sitäpaitsi auton takaluukussa on pestävä räsymatto alustana. Jos siihen jotain likaa tulisi (esim. kuraa sadesäällä), niin se on helppo heittää pesukoneeseen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Voi voi, miten joku voi luontokappleestakin kirjoittaa noin ikävästi. Me kävellään sellaisia reittejä, missä tassut ei likaannu. Sitäpaitsi auton takaluukussa on pestävä räsymatto alustana. Jos siihen jotain likaa tulisi (esim. kuraa sadesäällä), niin se on helppo heittää pesukoneeseen.
Koiran liha rillattuna on namia eiks vaan ;)
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa?
Koiran rakastajan namia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450