Moi oon 13v tyttö ja mulla todettiin eilen sairaus josta tuun lopulta kokonaan sokeaksi. Mulla on ollu koko elämän huono näkö mutta enhän mä nyt tätä odottanut. Tuun vuoden sisällä kokonaan sokeas ja en tiiä mitä teen. Mulla on lisäks paniikkihäiriö ja se ei auta jos en näe mitä ympärillä tapahtuu. En tiedä mitä mun pitäs tehä/ mitä odottaa. Oon tällä hetkellä 2 kertaa viikossa kepin käyttö harjoituksessa sekä braillen lukemisessa. Voiko joku kertoo mitä tapahtuu/ mitä mun kannatta tehdä
Oon tulossa sokeaksi
Anonyymi
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Näkövammaisten keskus opastaa sinua uusille urille elämässä!
- Anonyymi
Joo.
Mutta onko tässä tää sama 13 - 15 vuotias tyttö joka on sarjapostannut kysymyksiä.
Yhteinen neuvo kaikkiin ongelmiisi on että mee lääkäriin!
Kyllähän me täällä yritetään auttaa nuoria, mutta ei me olla sokeita että ei mitään huomattaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390