Moi oon 13v tyttö ja mulla todettiin eilen sairaus josta tuun lopulta kokonaan sokeaksi. Mulla on ollu koko elämän huono näkö mutta enhän mä nyt tätä odottanut. Tuun vuoden sisällä kokonaan sokeas ja en tiiä mitä teen. Mulla on lisäks paniikkihäiriö ja se ei auta jos en näe mitä ympärillä tapahtuu. En tiedä mitä mun pitäs tehä/ mitä odottaa. Oon tällä hetkellä 2 kertaa viikossa kepin käyttö harjoituksessa sekä braillen lukemisessa. Voiko joku kertoo mitä tapahtuu/ mitä mun kannatta tehdä
Oon tulossa sokeaksi
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Näkövammaisten keskus opastaa sinua uusille urille elämässä!
- Anonyymi
Joo.
Mutta onko tässä tää sama 13 - 15 vuotias tyttö joka on sarjapostannut kysymyksiä.
Yhteinen neuvo kaikkiin ongelmiisi on että mee lääkäriin!
Kyllähän me täällä yritetään auttaa nuoria, mutta ei me olla sokeita että ei mitään huomattaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844