Jokainen päivähän on äidin päivä tietenkin, mutta ylitse kaiken tämä päivä, joten aiheesta hieman.
Suomessahan lapset yleensä kouluissa ja päiväkodeissa askartelevat kortteja äideille piilottaen ne viikolla johonkin kotona odottamaan sunnuntaita.
Nyt kun on kuten Alice Cooper lauloi School's Out for ... kun minä olin koulussa, niin lapset ja isukit on kortteja tehnyt kotona, siis ne isukit jotka on läsnä.
Meillä ei kortteja tehty, mutta äiti herätettiin runsaalle aamupalalle pyytäen häntä silmät kiinni kävelemään talutettaen autotalliin.
Voi sitä riemun kiljahdusta, mikä olikaan siinä punainen yksi ruusu konepellillä?
Kirkkaan punainen corvette 1955 convertible, jonka salaa häneltä ostin jo vuosi sitten ruotsista ja jonka entisöisntiä myyjä jatkoi puoli vuotta toimittaen sen Chiang Maihin kuukausi sitten.
No siinä sitten aamukahvit juotuamme ja hetken uituamme matkasimme mummulaan.
Nok-vaari, siis tämä kunnioittamani veteraani joka vapaaehtoisesti kantoi asetta, asuu vaimoni äidin kanssa keskiverrossa vaimoni omistamassa omakotitalossa, sinne siis matka.
Ei ollut enään aamiaisaika, vaan tarjolla oli enemmän ja suku koolla.
Syötiin ja juotiin alkoholitonta, lapset leikki ja uiskenteli, vaikka allas ei niin järin suuri heillä olekaan.
Porukka oli kerännyt yhteisen potin ja ostanut mummulle kylpyhuoneeseen asennettavan porekylpyammeen jota oli toivonut.
Miten teillä muilla päivä sujunut ?
Äidin päivä Chiang Mai.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taaas soitin äidilleni.
- Anonyymi
Kohta senssukka soittaakin sitten T modelle.
Eikä tässä vielä kaikki. Kävi sitten toinenkin juttu sen salaisen Corvetten ja mummulle salaa hankitun poreammeen kanssa. Sitä boraamaan ja kantamaan saapui 11 paikallista rakennus miestä, koska se oli niin suuri se pore.
Mutta ne ei olleetkaan ihan tavallisia rakennus miehiä, vaan amerikan ninjoja jotka oli laitettu peräämme, koska olin nauranut heidän johtajan hameelle eräässä salaisessa kellohame iltamassa jossa esiintyi pop marli. Ninjat hyökkäsi ja niillä oli kaikenlaisia vehkeitä joita nyt ninjoilla on. Päästin kimeitä khiai huutoja ja niitä sitten kaatuili jokaiseen ilmansuuntaan niitä ninjasia.
Sitten kuulin kaukaisuudesta äänen joka kuului kuin kaikuna. "Potilas Nyrvänkuppi, oletteko te hereillä jo" Avasin silmät ja hitaasti näkökenttään hahmottui osaston päivystävän hoitajan väsyneet mutta lempeät kasvot ja hän sanoi. "Käännetäänpäs teidät kyljelleen niin saadaan vaihdettua uusi inkontinenssisuoja ennen ohravelliä.
Tavaraa on taas tullut melkoisesti molemmista rööreistä"- Anonyymi
Jos jotain pitää sanoa niin tässä kommentissa on reilusti enemmän totuutta kuin aloituksessa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain pitää sanoa niin tässä kommentissa on reilusti enemmän totuutta kuin aloituksessa.
En minä aloitustekstiä ole todeksi väittänytkään.
Sen tarkoitus oli aktivoida rakas kilahtaneemme ja taasen onnistuin.
Muistakaa Corvetti, muistakaa, muistakaa, kirjoittakaa, kirjoittakaa, Urpå.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Muistakaa Corvetti, muistakaa, muistakaa, kirjoittakaa, kirjoittakaa, Urpå.Mitä kamaa sä vedät? Onko reseptillä vai joltakin trokarilta?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Muistakaa Corvetti, muistakaa, muistakaa, kirjoittakaa, kirjoittakaa, Urpå."En minä aloitustekstiä ole todeksi väittänytkään"
Luulitko että joku luuli sitä todeksi? Yksikään sanomasi sana tai asia ei ole sinussa totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En minä aloitustekstiä ole todeksi väittänytkään"
Luulitko että joku luuli sitä todeksi? Yksikään sanomasi sana tai asia ei ole sinussa totta.Esioireena voi olla henkilön muuttuminen avoimesta sulkeutuneeksi tai kiltistä vihamieliseksi.
Hän kokee epäluuloisuutta ympäristöä kohtaan ja vetäytyy yhä enemmän omiin oloihinsa. - Anonyymi
Ja taas aktivoitiin senssukka rukka.
- Anonyymi
ja taas...
- Anonyymi
Onnistunut aktivointi.
- Anonyymi
Mahtuiko porekylpyamme Vitaran kyytiin vai hinasitko ässämersulla?
- Anonyymi
Asiahan ei tietysti minulle, mutta ...
Luulin että Thaimaassa äitienpäivä on 12 elokuuta. - Anonyymi
Aloittaja siis keksii anonyymillä matkailupalstalla anonyyminä satutarinoita rikkaasta elämästä Thaimaassa jotta saisi jonkun anonyymin vastaamaan tai "aktivoitumaan" kuten hän kertoo ja sitten julistaa itsensä "voittajaksi" kun joku anonyymi aktivoituu ja vastaa hänelle että älä puhu peetä.
Nyt on kaikkien aikojen mestari asialla.- Anonyymi
Heh... ja kohta senssukka taas soittaa T modelle.
- Anonyymi
Mutta kun joku ei ole joku, vaan joku on kilahtanut.
- Anonyymi
Ja taas kilautettiin senssukkaa.
- Anonyymi
On se hurja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas kilautettiin senssukkaa.
Metsä vastaa Amalialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hurja!
Senssukka on kilahtanut.
- Anonyymi
Mukavaa tämä senssukan aktivointi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2786071Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651969- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942