Seksuaalinen suuntautumiseni?

Anonyymi

En oikein tiedä miten tämän voisi aloittaa, mutta tosiaan. Mulla on hyvä ystävä, samaa sukupuolta oleva ja ollaan molemmat parikymppisiä. Ollaan tunnettu jo nelisen vuotta, mutta nyt viimeisen puolen vuoden aikana ystävyys on mennyt ”seuraavalle tasolle”.

Noin 4 kuukautta sitten päädyimme kyseisen ystäväni kanssa harrastamaan seksiä emmekä puhuneet sen jälkeen tapahtuneesta, annettiin vaan olla. Kuitenkin tämän jälkeen olemme harrastaneet seksiä lukuisia kertoja, ei edes laskupää riitä. Kuitenkaan emme koskaan puhu asiasta sen koommin ja ollaan ystäviä.

Nyt olen pohtinut tunteita sisälläni, sillä uskon olevani ihastunut ystävääni. En ole ennen ollut suhteessa ja olen aina pitänyt itseäni kuitenkin heterona, kun

2

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vahingossa painoin etuaikaan lähetä :D Mutta tosiaan aina olen itseäni heterona pitänyt. Nyt haluaisin vaan kysyä, onko muilla ollut samankaltaisia tilanteita? Ystäväni ei näytä muulla tavoin minkäänlaisia merkkejä kiinnostumisesta, jonka vuoksi en uskalla sanoa tai puhua tunteistani, sillä pelkään sen muuttavan välejämme. Ystäväni kuitenkin hyväksyisi asian, mutta jos tunne ei olekaan molemminpuoleinen, tiedän väliemme muuttuvan. Mitä pitäisi tehdä?

• Anonyymi

Teillä on monen vuoden ystävyys taustalla, nyt tilanne on muuttunut. Ystävälläsi voi olla myös hämmentynyt olo eikä hänkään ehkä uskalla ottaa asiaa puheeksi. Kannattaa rohkaista mieli ja jutella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4467
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      107
      2247
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      98
      1503
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      172
      1428
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1284
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1155
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1108
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1039
    9. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      1029
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      994
    Aihe