En oikein tiedä miten tämän voisi aloittaa, mutta tosiaan. Mulla on hyvä ystävä, samaa sukupuolta oleva ja ollaan molemmat parikymppisiä. Ollaan tunnettu jo nelisen vuotta, mutta nyt viimeisen puolen vuoden aikana ystävyys on mennyt ”seuraavalle tasolle”.
Noin 4 kuukautta sitten päädyimme kyseisen ystäväni kanssa harrastamaan seksiä emmekä puhuneet sen jälkeen tapahtuneesta, annettiin vaan olla. Kuitenkin tämän jälkeen olemme harrastaneet seksiä lukuisia kertoja, ei edes laskupää riitä. Kuitenkaan emme koskaan puhu asiasta sen koommin ja ollaan ystäviä.
Nyt olen pohtinut tunteita sisälläni, sillä uskon olevani ihastunut ystävääni. En ole ennen ollut suhteessa ja olen aina pitänyt itseäni kuitenkin heterona, kun
Seksuaalinen suuntautumiseni?
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Vahingossa painoin etuaikaan lähetä :D Mutta tosiaan aina olen itseäni heterona pitänyt. Nyt haluaisin vaan kysyä, onko muilla ollut samankaltaisia tilanteita? Ystäväni ei näytä muulla tavoin minkäänlaisia merkkejä kiinnostumisesta, jonka vuoksi en uskalla sanoa tai puhua tunteistani, sillä pelkään sen muuttavan välejämme. Ystäväni kuitenkin hyväksyisi asian, mutta jos tunne ei olekaan molemminpuoleinen, tiedän väliemme muuttuvan. Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Teillä on monen vuoden ystävyys taustalla, nyt tilanne on muuttunut. Ystävälläsi voi olla myös hämmentynyt olo eikä hänkään ehkä uskalla ottaa asiaa puheeksi. Kannattaa rohkaista mieli ja jutella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254467
- 1072247
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601284
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501039
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111029Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994