olette ukkomiehet miestä vailla vaikka on oma vaimo mutta jos tekee olla miehen kanssa tule luokseni nuolen kulliasi saat panna minua perään olen mies joka antaa sinulle mitä haluat saat toiveesi totetumaan nuolen kullisi toimintakuntoon tulethan luokseni
hei ukko miehet
10
1100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai Riihimäki.
- Anonyymi
jos olet kiinnostunut tule kylään
- Anonyymi
sinähän sen tiedät mitä olet vailla tule hoidotaan asia kuntoon
- Anonyymi
Mistä päin olet? Mulla ainakin tekis mieli tyhjentää pussit toisen miehen suuhun kun muija ei ole antanut moneen kuukauteen. Oon kerran saanut mieheltä imut yli kaks kymmentä vuotta sitten ja oli kyl ihana kokemus.
- Anonyymi
ota yhteyttä minuun saan sinun kullin onnelliseki kuin sinut suuni on avoin kullisei tulethan nauttimaan kanssani
- Anonyymi
voi hyämies ota yht minuun imen sinut onnellieksi saat viimein hyvän olon olen mies takaan sen 0443413783 ota yht odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi hyämies ota yht minuun imen sinut onnellieksi saat viimein hyvän olon olen mies takaan sen 0443413783 ota yht odotan
Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon käppänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ota yhteyttä minuun saan sinun kullin onnelliseki kuin sinut suuni on avoin kullisei tulethan nauttimaan kanssani
Hyi hemmetti en koskis tikullakaan yök
- Anonyymi
Hmm...
Mistä moinen ajatusten Tonava ?- Anonyymi
Varmaan sukua karpaattien nerolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719