😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muistaa. Ostin jopa cajun maustetta kotiinkin, kun se maistui hyvältä. Vai oliko se hyvä seura joka sai ruoankin maistumaan pakettilounasta paremmalta. Taisi meillä olla treffit sovittu klo 11. Siinäkin tunniste, miksi enimmäkseen kirjoitan lounasaikaan 😍 (ja vieläkin olen nainen ja kirjoitan miespuoliselle lounaskaverille)
Minulla on vahva
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänäänkö soitat vai nähdäänkö
Onpas kumma, että tästä on hävinnyt semmoinen kommentti, kuin että minä ja hän tutustuimme ylitöissä. Se oli tarkoitettu vastaukseksi tähän kommenttiin, joka näyttää tulleen joltakin muulta, kuin häneltä jota aloituksessani tarkoitin.
Palstalogiikka menee mulla yli ymmärryksen!- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Onpas kumma, että tästä on hävinnyt semmoinen kommentti, kuin että minä ja hän tutustuimme ylitöissä. Se oli tarkoitettu vastaukseksi tähän kommenttiin, joka näyttää tulleen joltakin muulta, kuin häneltä jota aloituksessani tarkoitin.
Palstalogiikka menee mulla yli ymmärryksen!On kyllä huomattu, että tämäkin trollihahmo on luotu jotain tuttua ex-työkaveria imitoiden
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä huomattu, että tämäkin trollihahmo on luotu jotain tuttua ex-työkaveria imitoiden
Jaaha, trollilänkyttäjät tuli kylään. Pysytelkää nyt vaan niissä omissa imitoinneissanne, kun niin ahkeraan niitä tänne luottekin!
lounas.ajatus kirjoitti:
Jaaha, trollilänkyttäjät tuli kylään. Pysytelkää nyt vaan niissä omissa imitoinneissanne, kun niin ahkeraan niitä tänne luottekin!
P.S. Emmekä edes olleet työkavereita vaan hän oli vieraileva konsultti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
