😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muistaa. Ostin jopa cajun maustetta kotiinkin, kun se maistui hyvältä. Vai oliko se hyvä seura joka sai ruoankin maistumaan pakettilounasta paremmalta. Taisi meillä olla treffit sovittu klo 11. Siinäkin tunniste, miksi enimmäkseen kirjoitan lounasaikaan 😍 (ja vieläkin olen nainen ja kirjoitan miespuoliselle lounaskaverille)
Minulla on vahva
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänäänkö soitat vai nähdäänkö
Onpas kumma, että tästä on hävinnyt semmoinen kommentti, kuin että minä ja hän tutustuimme ylitöissä. Se oli tarkoitettu vastaukseksi tähän kommenttiin, joka näyttää tulleen joltakin muulta, kuin häneltä jota aloituksessani tarkoitin.
Palstalogiikka menee mulla yli ymmärryksen!- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Onpas kumma, että tästä on hävinnyt semmoinen kommentti, kuin että minä ja hän tutustuimme ylitöissä. Se oli tarkoitettu vastaukseksi tähän kommenttiin, joka näyttää tulleen joltakin muulta, kuin häneltä jota aloituksessani tarkoitin.
Palstalogiikka menee mulla yli ymmärryksen!On kyllä huomattu, että tämäkin trollihahmo on luotu jotain tuttua ex-työkaveria imitoiden
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä huomattu, että tämäkin trollihahmo on luotu jotain tuttua ex-työkaveria imitoiden
Jaaha, trollilänkyttäjät tuli kylään. Pysytelkää nyt vaan niissä omissa imitoinneissanne, kun niin ahkeraan niitä tänne luottekin!
lounas.ajatus kirjoitti:
Jaaha, trollilänkyttäjät tuli kylään. Pysytelkää nyt vaan niissä omissa imitoinneissanne, kun niin ahkeraan niitä tänne luottekin!
P.S. Emmekä edes olleet työkavereita vaan hän oli vieraileva konsultti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197586Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796916- 955294
- 524735
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494316- 2384302
- 444215
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283998- 593133
- 482596