Jos käyttää sydän emojeita viestissä?
Voidaanko ne tulkita jotenkin vääriin?
Vai ovatko ne nykyään niin yleisiä ettei niillä ole niin suurta merkitystä? Viestin sisältö ratkaisee kuitenkin lopun, eikö?
Onko se vaarallista
20
1449
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu varmaan vastaanottajasta ja hänen puhelimesta
Vastaanottaja voi olla pilvilinnoissa elävä naivi tyttönen joka pitää sitä ikuisen rakkauden vannomisena...
Puhelin voi myös olla vanha ja silloin se ei koko
Emojiita näytö. Tilalla näkyy vain neliö- Anonyymi
Jaa. Eiköhän me keski-ikäiset pöllitä nuorisolta noita emojietikettejä eikä toisinpäin.
- Anonyymi
Ei niitä laiteta kuin rakkaimmille ihmisille. Muissa tapauksissa varmasti tulkitaan väärin.
- Anonyymi
Jos toinen on laittanut sellaisen oman viestin loppuun, niin itsekin voi laittaa sellaisen oman viestin alkuun. Asia on ymmärretty kun viestin lukee.
- Anonyymi
Itse laittaisin vain omalle rakkaalle. Ei edes ystävälle sydämiä. Ystävyydessäkin menee raja.
- Anonyymi
Mä kirjoitin just ystävälle whatsapp viestin kun se lähetti kuvan sen vauvasta et
”Ompa se söpö! ❤️”
Sit kun se linkkas nauhotteen sen vauvan ääntelystä mä nauroin et ” voii onks toi ääni et nyt tulee kakka. Ihana ❤️”
- Anonyymi
Liika emojien käyttö lapsellista 👔
- Anonyymi
Miksi laittaisit sydänemojin muulle kuin rakkaallesi tai läheisimmille. Kyllä niillä emojilla on tarkoitus korvata sanoja ja ne tarkoittaa juuri sitä mitä ne esittää. Sydän tarkoittaa rakkautta.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Entäs 😘
Mies laittanut naistyökaverille??
Useaan kertaan eri yhteyksissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs 😘
Mies laittanut naistyökaverille??
Useaan kertaan eri yhteyksissä.En ite kattois hyvällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ite kattois hyvällä
Juu no en itsekään.
Mies selitteli että läppänä laitellu.
Pitkä juttu..
Kirjottelin tuolla uskottomuus osiossa tästä viestittelystä työkaverille.
Saapi laittaa ajatuksia.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu no en itsekään.
Pitkä juttu..
Saapi laittaa ajatuksia..Ja miehen logiikka,
samasta aiheesta.
Tääl vaa pyörii toi joku ihme Timitus joka ketjussa,kettuilemassa siitä että oon miehen viestit lukenu.
Keskustelu ihan sivuraiteilla sen takia.
Ymmärrän sen ettei toisen viestejä saa lukea mutta se ei ole keskustelun pääasia aloittamissani keskusteluissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehen logiikka,
samasta aiheesta.
Tääl vaa pyörii toi joku ihme Timitus joka ketjussa,kettuilemassa siitä että oon miehen viestit lukenu.
Keskustelu ihan sivuraiteilla sen takia.
Ymmärrän sen ettei toisen viestejä saa lukea mutta se ei ole keskustelun pääasia aloittamissani keskusteluissa.Joo luin ne viestisi. Sun pitää vielä vaan käsitellä asiaa miehes kanssa ja selittää miks et hyväksy tollasta.
Jos ei meno muutu, niin suosittelen jättämään sen. Ei se oo reilua sua kohtaan että loukkaa sua noin.
Edellinen vastaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo luin ne viestisi. Sun pitää vielä vaan käsitellä asiaa miehes kanssa ja selittää miks et hyväksy tollasta.
Jos ei meno muutu, niin suosittelen jättämään sen. Ei se oo reilua sua kohtaan että loukkaa sua noin.
Edellinen vastaajaOn puhuttu..
Viestit jo pelkästään kaikkine pusuhymiöineen
meni yli ...
Sit vielä ne tapaamis ehdotukset.
Mulla ei vaan oo muuta kun noi viestit ja miehen sana että mitään ei oo tekeillä.
Ei tommosia pusuhymiöitä kyllä ihan kaverille laiteta varsinkaan kun samalla ehdotellaan baariin lähtöä.
Ihan eri asia jos ois päivä aikaan kahville pyytäny tai vaikka että lähetkö oluelle?
Eli noi emojit on aika paljonpuhuvia.
Tai sitte toi mies on ihan idiootti tai mä oon.
En kuitenkaan usko miehen selityksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu no en itsekään.
Pitkä juttu..
Saapi laittaa ajatuksia..Ei oo läppää
- Anonyymi
Onko tääkin sitten liikaa🤗
- Anonyymi
Tuo ei ole liikaa.
- Anonyymi
Olemme yksilöitä ja koemme asiat niin kuin parhaimmaksi näemme. Itse jos käytän sydän emojieitä niin aina mielessä on hän, joka mielessä, ei kukaan muu. Jotkut kokee sen samoin ja toiset suhtautuu vahvan negatiivisesti, yleensä samat ei aina ymmärrä näitä hempeily viestejäkään täällä? m-n
Jokainen kokee asiat omalla tavalla, se suotakoon heille ja kaikille muillekin. Ei ole yhtä ainoaa oikeata tapaa, näin miellän asian ainakin itse. Onko se jonkun mielestä väärin, se olkoon hänen mielipiteensä, eikä vaikuta muhun millään tavalla. Terapeuttista sanoisin?- Anonyymi
Mitäs emojeita sä käytät niille muille. Ehkä se sydän on kovassa käytössä sulla.
Se sopii sulle hyvin. Työ - ja vapaa - ajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745