Persuvapaa asuinalue Kuopiossa?

Anonyymi

Missä päin Kuopiota asuu vähiten (tai mieluummin ei yhtään) persuttelijoita?

P.S. Haluaisin muuttaa Kuopioon, mutta en halua tutustua idiootteihin.

14

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En arvioisi ihmisiä puoluekannan tai puoluekannattomuuden perusteella. Monenlaisilla puolueilla voi olla monenlaisia kannattajia.

      • Anonyymi

        Persut nyt eivät vaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Tunteeko kukaan yhtään viisasta persua?


    • Anonyymi

      Me ei haluta tänne yhtään enempää idiootteja, luulen löydät onnesi ennemmin ruotsista.

    • Anonyymi

      Kuntavaalien aluetuloksista sen persuuntuneisuustiedon saa, käytä nettiä jos osaat.

    • Anonyymi

      Taisi olla tämän vuoden puolella tutkimus, jonka perusteella persujen kannattajista voi tehdä huonosti stereotypiaa, sen verran laaja kirjo on eri yhteiskuntaluokista ja taustoista. Niin tai näin, itse suhtaudun heihin melko neutraalisti. Enemmän yritän vältellä vasemmistoliiton kannattajia. Sen verran tekopyhiä ja teeskentelijöitä ovat. Demareita ja kokkareita sietää...

    • Anonyymi

      Ite kukkiin osoittaa omaa viisauttaan täällä omalla tavallaan.

    • Anonyymi

      Pitäs vissiin merkata ihmisen puoluekanta näkyviin ettei tarvitsisi
      asioida vastenmielisen henkilön kanssa muissakaan asioissa.
      Näin tehtiin Natsi Saksassa aikoinaan. Tähänkö aloittaja pyrkii ?

    • Anonyymi

      Etsi mieluummin aluetta missä ei istuteta perunan varsia!

    • Anonyymi

      Perussuomalaisia äänestiin siellä missä on Niiralan Kulman asuntoja. Kuten Pyörö.
      Siellä missä on kelan korvauksilla eläviä sosiaalipummeja, työttömiä ja juoppoja.

      Taas paremmilla alueilla kuten Hatsala-Maljapuro, Väinölänniemen Tyvi, Haapaniemi äänestettiin Kokoomusta.

      • "Siellä missä on kelan korvauksilla eläviä sosiaalipummeja, työttömiä ja juoppoja."

        kuvailit juuri vasemmiston.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        "Siellä missä on kelan korvauksilla eläviä sosiaalipummeja, työttömiä ja juoppoja."

        kuvailit juuri vasemmiston.

        Vasemmisto on ahkeraa työtä tekevää kansaa toisin kuin perussuomalaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmisto on ahkeraa työtä tekevää kansaa toisin kuin perussuomalaiset.

        hyvä vitsi!


    • vasemmisto pitäisi kieltää

    • Anonyymi

      Tarvitsen kotona tehtävän työn liikuntarajoitteiden vuoksi. Minulla on sairaus siis. Vinkatkaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe