Monien raskaiden kokemusten ja muutosten takia vetäydyin yksinäisyyteen. Kaikki jäi taakse, en kaipaa seuraa. Haluan vain olla yksin.
Elän kauniiden muistojeni keskellä joita ei kukaan voi viedä pois.
Yksinäisyyteen vetäytyminen
6
371
Vastaukset
- Anonyymi
Aaahh sad and lonely. Ei onneks yhtään pateettista ei yhtään :D
- Anonyymi
Mitä pahaa on suurieleisessä?
- Anonyymi
Ei yksin oleminen ole huono asia. Se on aika kaunista tavallaan ja antaa ihmiselle aikaa kohdata luontoa, itseä ja ympäristöä.
Ihmiset ovat nykyään liian "pakko olla sosialinen" kierteessä ja väsyttävät itsensä.Myös menettävät sisäisiä ominaisuuksiaan ja jopa järkeään.
Minusta on hienoa istua alas ja olla yksin.
Olen miettinyt että ostaisin jonkun kitaran ja soitan itselleni.
Agustinen joku halpa - käytetty tms. Elää vain sitä elämää, joka on minun elämäni.- Anonyymi
Oma elämä, näin se on monen asian suhteen.
- Anonyymi
Jos et ole enää nuori, yksinolo pitempiaikaisesti ilman pakonomaista jonkun löytämistä voi toimia jonkun aikaa, mutta lopulta se ei kuitenkaan toimine. Alkaa käpertyä liikaa itseensä ja katkeroituu. Tämän sanon kokemuksesta.
- Anonyymi
Näin on, olen 60 v ja omaiset jo kuolleet, ei ole ketään jolta pyytää apua pieneenkään asiaan. Tässä elämässä ei ole enää mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020