Olen kauan ihmetellyt Diandraa, onko hänellä miesystävää ??
Onko mahdollisesti Bi tai lesbo ??
Näyttävän näköinen kokonaisuus jonka kainaloon voisi käpertyä kuka vaan.
Diandran mies, vaimo ?
7
4499
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin liikkuu epämääräisten bimbojen ja lesbojen kanssa. Jauhojengin kavereita. 😂
- Anonyymi
Upea laulaja
- Anonyymi
Veikkaan että Didi on kranttu puolisonsa suhteen, tuskin on lepakko tai bi hän vaan ei halua keskinkertaisuuksia kainaloonsa.
https://seura.fi/viihde/julkkikset/laulaja-diandra-ei-ole-koskaan-esitellyt-poikaystaviaan-rakkaalle-heino-ukilleen-puolisoni-pitaisi-varmaan-olla-sellainen-kuin-ukki-fiksu-ja-filmaattinen/ - Anonyymi
Liekö Diandralle alkanut "maistumaan", oli eilen naama turvonnut siihen malliin.
- Anonyymi
Kaunis ja todella hyvä laulaja, muusta en tiedä.
- Anonyymi
Paras suomalainen laulaja, siitä ei epäilystä. Hyvä vaan jos pitää siviilielämän pois julkisuudesta.
Ei sitä voi välttämättä tietää siitä onko ihminen parisuhteessa vai ei. Oon lukenu monta tarinaa naisista, jotka ovat olleet yhdessä miehen kanssa, jotkut jopa 10, 20, 30 vuotta ja sitten joskus eron tai puolison kuoleman jälkeen rakastuneet toiseen naiseen tai vaikka pikku hiljaa avio-tai avoliittonsa aikana heille on alkanut valjeta, että he pitävät myös naisista tai että naiset kiinnostaa enemmän. Seksuaalista suuntausta ei voi suoraan arvata ihmisen kasvoista tai hius-ja vaatetyylistä, jälkimmäistä ei ainakaan enää nykyään, kun ihan kaikenlaiset naiset ovat tyyliltään naisellisia tai androgyynejä tai miehekkäämpiä tai millaisia vain ja ihan kellä tahansa naisella voi olla lyhyt tai pitempi tukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723