Eilen sadessäällä puin keltaisten sadehousujen alle 20 denin beiget sukkahousut. Pisteenä iin päällä mustat kontiot ilman villasukkia. Olo oli mahtava ja niin kiihottunut kun kurahousujen kuosi hankasi liukasta nylonia vasten. Viihdyin ulkona pitkään pitkään. Onko muita miehiä joilla sama intohimo kurahousuihin ja sukkiksiin?
Kurahousut ja sukkikset
55
4765
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen kokeillut niin että en käytä kurahousujen alla mitään. Kun on kunnon seisokki niin terska hinkkaa kurahousuja mahtavasti ja seisokki vain voimistuu. Jalassa isot Kontiot ilman sukkia hiostavat kunnolla. Pitkän lenkin jälkeen on terska hellänä ja jalat hikisinä ja Kontioissa mahtava hien haju.
- Anonyymi
Minä käytän kuravaatteiden alla armeijan sarkapukua ilman kalsareita. Sarka on karkeaa ja kutisevaa, siihen kun terska hinkkaa kävellessä niin se on kohta punainen ja arka. Jalassa käytän isoja hikisiä uusia Kontioita ilman mitään sukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän kuravaatteiden alla armeijan sarkapukua ilman kalsareita. Sarka on karkeaa ja kutisevaa, siihen kun terska hinkkaa kävellessä niin se on kohta punainen ja arka. Jalassa käytän isoja hikisiä uusia Kontioita ilman mitään sukkia.
Sarkapuku on ruvennut kiinnostamaan, sellaisesta jäi niin hyviä muistoja inttiajalta. Juuri tuo kuulostaa todella kiihottavalta eli sarkapuku ilman mitään kalsareita ja paljaisiin jalkoihin isot hikiset Kontiot. Päällimmäiseksi paksut ja kankeat kuravaatteet, näissä kamppeissa kun on muutaman tunnin yhteen menoon niin veikkaan että hiki haisee muuallakin kuin vain Kontioissa.
- Anonyymi
Tänään tuli kokeiltua sukkahousuja sadehousujen alla, hankasi ja kiihoitti terskaa kävellessä ihanasti.
Laitoin muutaman kilometrin jälkeen seisovaan kulliini myös kondomin ja jatkoin lenkkiä.. kiihoitti ihanasti..... - Anonyymi
Tää on kyllä tosi kiihottavaa, kiiltävät liukkaat sukkikset kurahousujen alla. Itse en laita kontioita vaan jotkut sirot naisten kumisaappaat. Joskus kans laittanut kortsun, tosinaan annan lastin tulla sukkiksiin.
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röhröh
- Anonyymi
Oi, me taidamme nauttia samoista asioista. Minäkin tykkään päästää lämpimät spermat sukkiksiin kun olen kurahousuissa. Kanssasi olisi ihanaa leikkiä kiihottavia leikkejä. Roolijuttuja yms
- Anonyymi
Täällä myös reilu parikymppinen kuravaatteisiin runkkaileva mies. Ihana sadepäivä tänäänkin oli ilo käydä lenkillä keltainen Hellyn sadeadu päällä ja keltaiset hai saappaat jalassa. Itse en käytä alla mitään ja annan lastin lentää pitkin housuja.
- Anonyymi
Kuulostaapa ihanan kiihottavalta. Täällä samoin tunteva 58v. ukkomies.
- Anonyymi
Siis sukkikset ja kumisaappaat kiihottaa ja joskus myös keltaiset sadehousut jalassa (sisätiloissa kotona) "ukkomies 58v."
- Anonyymi
ja sukkahousut kumisaappaiden kanssa eikä muita sukkia
- Anonyymi
Niin kiihottavaa. Ehdottomasti pelkästään sukkahousut saappaissa. Se on ihana liukas tunne ja jalat saavat rauhassa hautua saappaissa. Ukkomies 58, minkälaisia saappaita sinulla on? Minkälaisia sukkiksia puet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kiihottavaa. Ehdottomasti pelkästään sukkahousut saappaissa. Se on ihana liukas tunne ja jalat saavat rauhassa hautua saappaissa. Ukkomies 58, minkälaisia saappaita sinulla on? Minkälaisia sukkiksia puet?
kumisaappaat ovat vähentyneet vuosien varrella tällä hetkellä on vain petroolin ja vihreän väriset hait. kotoa löytyy myös vaimon punaiset kontiot. sukkahousut lähinnä 20 den eri värisiä.
- Anonyymi
Itse käytän sadevaatteiden alla kumiasusteita joita minulla on useita erilaisia, kuten vartalon peittävä kumihaalari tai sitten erilliset housut ja paita. Noita housuja voi itse asiassa myös kutsua sukkahousuiksi kun noissa on kiinteät kumisukat. Haalarin kanssa minulla on erilliset kumisukat. Lisäksi käytän kumihanskoja ja kasvot avoimeksi jättävää kumihuppua. Näitä asusteita minulla on eri värisinä. Kumivaatteiden päälle puen sitten sadevaatteet, usein niin että nepparikurahousut tulee päällimmäiseksi. Käytän kumi- ja sadevaatteita satoi tai paistoi ulkoillessa ja käydessä mm. ruokaostoksilla. Välillä käytän myös pelkkiä kumivaatteita
https://youtu.be/uEehNCNGXoU
https://youtu.be/cgZS-mw6oHU
https://youtu.be/YepcjbtZ0bk- Anonyymi
Vau, noi kumipeten videot on kyllä mahtavia, itse en kyllä kehtaisi näyttäytyä noin vaikka sadeasuista tykkäänkin ja sateella tulee käytettyä sadehousuja ja sadetakkia
- Anonyymi
Mistä noita ekalla videolla nähtäviä sadevaatteita löytyy? En ole kaupoissa nähnyt vastaavia. Erityisesti tuollaiset kiiltävät punaiset kurahousut olisi kiva omistaa. Ihan noin julkisella paikalla en kyllä kehtaisi pitää. Mutta mökillä voisin kokeilla, laittaa vaipat alle ja menisin kuralätäkköön istumaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noita ekalla videolla nähtäviä sadevaatteita löytyy? En ole kaupoissa nähnyt vastaavia. Erityisesti tuollaiset kiiltävät punaiset kurahousut olisi kiva omistaa. Ihan noin julkisella paikalla en kyllä kehtaisi pitää. Mutta mökillä voisin kokeilla, laittaa vaipat alle ja menisin kuralätäkköön istumaan...
Ainakin noita kumipeten käyttämiä sadevaatteita saa tilattua netin kautta Ruotsista www.farmerrain.com.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin noita kumipeten käyttämiä sadevaatteita saa tilattua netin kautta Ruotsista www.farmerrain.com.
Kerrankin löytyy jostain kunnon sadevaatteita, kiitos vinkistä! Tilasin tuolta saman tien siniset lappuhaalarit ja sadetakin. Kun nyt tulisivat pian ja saapuisi syksyn kurakelit myös...
- Anonyymi
Vau, mahtavia asusteita. Kunpa kumipete tulisi joskus vastaan kadulla tai kaupassa, olisi hauskaa nähdä nuo asut livenä.
- Anonyymi
ihanalta kuulosta; -varattumies -61
- Anonyymi
aloitusta yritin kommentoida
Tuo on hyvä. On sellaista väriä, että tuntuu ja näkyy. Itse tykkään olla samanlaisissa asuissa.
En ole vaan noin julkisesti, mutta oikeassa seurassa tuolla tavalla:)- Anonyymi
pelkät sukkikset kumisaappaissa ja kurahousuissa... nam. On tosiaan
upeaa laskea mällit sukkiksiin ulkoillessa Sukkikset ja voikkatossut on kiihottavat yhdessä
- Anonyymi
Tota pitää kokeilla myös :)
- Anonyymi
Minäkin yhdistän sukkahousut ja jumppatossut, yleensä puen peittävämmät paksummat sukkahousut, vähän sellaiset balettimaiset vaaleissa sävyissä tai sitten vaikkapa tummaruskeat. Jalkaani vedän suloiset vomistelutossut. Tulee mielleen kouluajan jumppatunnit kun sekä tytöillä että pojilla oli tuollaiset tossut
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin yhdistän sukkahousut ja jumppatossut, yleensä puen peittävämmät paksummat sukkahousut, vähän sellaiset balettimaiset vaaleissa sävyissä tai sitten vaikkapa tummaruskeat. Jalkaani vedän suloiset vomistelutossut. Tulee mielleen kouluajan jumppatunnit kun sekä tytöillä että pojilla oli tuollaiset tossut
minkä väriset tossut sulla ja onko nahkaa
- Anonyymi
voikkatossumies kirjoitti:
minkä väriset tossut sulla ja onko nahkaa
Minulla punaiset ja mustat jumppatossut. Päälltä ne ovat kangasta, pohjat nahkaa. Minkälaisia sukkahousuja käytät tossujen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla punaiset ja mustat jumppatossut. Päälltä ne ovat kangasta, pohjat nahkaa. Minkälaisia sukkahousuja käytät tossujen kanssa?
Moi
Nyt mustat nahkaiset tossut ja mustat 20 den sukkikset jalassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Nyt mustat nahkaiset tossut ja mustat 20 den sukkikset jalassaMinulla tummanruskeat 50 den
- Anonyymi
Kivoja syyskelejä tiedossa! Huomenna ostamaan uudet sukkikset ja sadevaatteet päälle! Kiihoittaa lähteä lenkille :)
- Anonyymi
Huomenna sadekeliä luvassa. Uudet sukkikset sadeasun alle ja lenkille!
- Anonyymi
Minäkin tykkään sadeasuista. Mutta vielä enemmän tulee käytettyä muovista essua. Samanlaista muovikangasta tuo essukin on. Muoviessulla hyväily on ihanaa!
- Anonyymi
Tänään sienimetsällä sadeassuua, alla vain sukkahousut ja lämmin paita. Otin sadehousut pois ja kuljeskelin metsässä vain sukkahousuissa! Oli tosi kiihoittavaa.. M55
- Anonyymi
wau...uuh
- Anonyymi
Ihan varmasti, mahtavalta kuulostaa!
- Anonyymi
Sateita luvassa, taas voi laittaa kiiltosukkikset jalkaan ja kurahousut päälle. Kumpparit ja sadetakki myös. Kiva kulkea kaupungilla ja jossain kohtaa lämmin lasti valuu sukkahousuihin.
- Anonyymi
Ostin tänään läpinäkyvät sadehousut, niiden alle tummat sukkahousut ja keskiviikkona ulos sadelenkille... ihanaa...
- Anonyymi
Minulla on sadehousut, joihin olen tehnyt sopivankokoisen reiän etupuolle siten, että seisova kyrpä mahtuu siitä juuri ja juuri läpi. Puen ne päälle siten, että ihana kiiltävä pinta tulee paljasta ihoa vasten. Sitten toiset sadehousut siihen päälle ja ulkoilemaan. Tuntuu todella hyvältä kun näkee jonkun vastaantulevan naisen katsovan pullottavaa sadehousujen etumusta kiinnostuneena.
- Anonyymi
Mukava käyttää legginsejä sadeasun alla, lämmittää ja tuntuu ihanalta.
- Anonyymi
Minäkin olen sadeasufetisti. Minulla usein kurahousujen alla ihonväriset sukkahousut ja naisten pikkarit. Toisinaan lapsenomaiset puuvillaiset sukkikset. Joskus päästän mällit pikkareiden ja sukkiksien sisään kun olen kävelyllä
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa! Sukkahousuja varsinkin on ihana pitää jalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa! Sukkahousuja varsinkin on ihana pitää jalassa.
Niin on, sukkikset niin kiimaset, seksikkäät ja mukavat yllä. Turvalliset. Kiva löytää toinen joka kiihottuu samoista asioista. Minkälaisia sukkiksia sulla? Käytätkö myös kurahousuja? Ihana laittaa kurikset ja sukkikset ja mennä ulos sateeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, sukkikset niin kiimaset, seksikkäät ja mukavat yllä. Turvalliset. Kiva löytää toinen joka kiihottuu samoista asioista. Minkälaisia sukkiksia sulla? Käytätkö myös kurahousuja? Ihana laittaa kurikset ja sukkikset ja mennä ulos sateeseen
Pääasiassa mulla on ihan tavallisia 20-40 denierin sukkiksia ja sitten jotain paksumpia leggingsejä. Paitsi runkkukäytössä, myös ihan arkikäytössä, alusvaatekerroksena pitkien housujen alla. Siis kylminä vuodenaikoina, ei kesällä. Jos ei ihan joka päivä ole sukkikset jalassa, niin ainakin melkein. Kurahousuja mulla ei ole, mutta parit kurahousuja ohuemmat sadehousut, joita käytän mieluusti sadesäällä ulkoillessa. Kuljen työmatkat usein pyörällä, ja sadesäällä laitan sukkahousut sadehousujen alle. Työpaikan pukkarissa vaihdan sitten sadehousut farkkuihin. Kumisaappaat kuuluu myös olennaisena osana ulkoiluvarustukseen. Tykkään nimenomaan värikkäistä kumppareista. Tällä hetkellä multa löytyy punaiset kontiot ja hait, sekä myös vanhat kulahtaneet keltaiset hait ja punaiset tretornit. Yhdet keltaiset kontiot olen myös ehtinyt käyttää puhki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa mulla on ihan tavallisia 20-40 denierin sukkiksia ja sitten jotain paksumpia leggingsejä. Paitsi runkkukäytössä, myös ihan arkikäytössä, alusvaatekerroksena pitkien housujen alla. Siis kylminä vuodenaikoina, ei kesällä. Jos ei ihan joka päivä ole sukkikset jalassa, niin ainakin melkein. Kurahousuja mulla ei ole, mutta parit kurahousuja ohuemmat sadehousut, joita käytän mieluusti sadesäällä ulkoillessa. Kuljen työmatkat usein pyörällä, ja sadesäällä laitan sukkahousut sadehousujen alle. Työpaikan pukkarissa vaihdan sitten sadehousut farkkuihin. Kumisaappaat kuuluu myös olennaisena osana ulkoiluvarustukseen. Tykkään nimenomaan värikkäistä kumppareista. Tällä hetkellä multa löytyy punaiset kontiot ja hait, sekä myös vanhat kulahtaneet keltaiset hait ja punaiset tretornit. Yhdet keltaiset kontiot olen myös ehtinyt käyttää puhki.
Kiitos asiallisesta kommentista. Itselläni samansuuntaisia kokemuksia, tapoja ja taipumuksia. Sukkahousuja käytän päivittän housujen alla, keväällä ja syksyllyä ohuempia 20-40 denieriä, talvella hieman paksumpia. Enimmäkseen mustia, sinisiä, harmaita, ruskeita ja beigejä. Kesällä sukkikset jäävät pois käytöstä. Sadehousut ja sukkikset suosikkiyhdistelmä, varsinkin vaaleanruskeat sukkikset housujen alla ja kumisaappaat jalassa saavat aikaan voimakkaan ja antoisan kiihotustilan
- Anonyymi
Tänään puin sukkikset jalkaan ja kurahousut , sadetakin ja kumisaappaat ylle. Menin ulkoilemaan ja möyrin hieman kurassa ja savessa. Kurahousut kiilsivät kivasti märkänä ja rapaisena. Pippeli jöpötti kivasti sukkahousuissa ja lopulta kun hankasin lasten kurarukkaset kädessä etumustani, tunsin miten valtava lasti spermaa valui pitkin sukkiksia.
- Anonyymi
En tiedä?... Mutta luulen että kun naiset rupesivat...seksittömiltä verkkareissaan..tuli miehille sukkis kaipuu??
- Anonyymi
Ihanaa kun pitkän, lumisen talven jälkeen voi taas pukeutua kevyemmn. Ja sadepäivinä vetää kurikset ja sukkikset sekä kumisaappaat ylle, kävellä muina miehinä ihmisten joukossa. Kiihottua ja hekumoida
- Anonyymi
Sama juttu. Minulla on sukkiksissa Tena men 3 suojat, joskus kaksi. On kiva kävellä kuravaatteissa ja Kontio kumppareissa kun housujen etumus pullottaa.
- Anonyymi
MINÄ PIDÄN TIUKKOJA KUMIHOUSUJA JA KUMISIA REISISAAPPAITA ON IHANAT JA NÄYTTÄVÄT KUN YMPÄRILEIKATTU KULLI KOVANA PULLOTTAA .
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://alegroup.info/H/V9j1T1
- Anonyymi
Tuohenvalkoiset kontiot on jo siirretty kesävarastoon. Niillä saapastelusta nautitaan vain talvisaikaan jotta eivät kulu liikaa. Sulan maan aikana saapastellaan uutuuttaan kiiltävillä mustilla kontioilla. Niillä on kiva liiskata lattialle pudonneita irtokarkkeja ja vaikkapa viinirypäleitä.
- Anonyymi
Eilen otollinen sadesää. Ihanaa oli pukea pitkästä aikaa ihonväriset sukkahousut ja niiden päälle kunnon sadekamppeet. Käyskentelin kosteassa metsässä monta tuntia. Nautin ja välillä hyväilin itseäni jalat syvällä kontioissani. Unelmoin toisesta sukkahousu-saapastelijasta, jonka kanssa voisi jakaa yhteisen
Ilon ja kokemuksen- Anonyymi
Jep. Satelee kivasti. Kouvolan seudulla asian harrastajia.
- Anonyymi
Sortsit ja ihonväriset sukkahousut kiihottaa. Vielä kun seuraat moniko huomaa sukkikset. Viikonloppuna sain muutamalta naiselta ihmettelevät katseet
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116