Kurahousut ja sukkikset

Anonyymi

Eilen sadessäällä puin keltaisten sadehousujen alle 20 denin beiget sukkahousut. Pisteenä iin päällä mustat kontiot ilman villasukkia. Olo oli mahtava ja niin kiihottunut kun kurahousujen kuosi hankasi liukasta nylonia vasten. Viihdyin ulkona pitkään pitkään. Onko muita miehiä joilla sama intohimo kurahousuihin ja sukkiksiin?

52

3916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen kokeillut niin että en käytä kurahousujen alla mitään. Kun on kunnon seisokki niin terska hinkkaa kurahousuja mahtavasti ja seisokki vain voimistuu. Jalassa isot Kontiot ilman sukkia hiostavat kunnolla. Pitkän lenkin jälkeen on terska hellänä ja jalat hikisinä ja Kontioissa mahtava hien haju.

      • Anonyymi

        Minä käytän kuravaatteiden alla armeijan sarkapukua ilman kalsareita. Sarka on karkeaa ja kutisevaa, siihen kun terska hinkkaa kävellessä niin se on kohta punainen ja arka. Jalassa käytän isoja hikisiä uusia Kontioita ilman mitään sukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän kuravaatteiden alla armeijan sarkapukua ilman kalsareita. Sarka on karkeaa ja kutisevaa, siihen kun terska hinkkaa kävellessä niin se on kohta punainen ja arka. Jalassa käytän isoja hikisiä uusia Kontioita ilman mitään sukkia.

        Sarkapuku on ruvennut kiinnostamaan, sellaisesta jäi niin hyviä muistoja inttiajalta. Juuri tuo kuulostaa todella kiihottavalta eli sarkapuku ilman mitään kalsareita ja paljaisiin jalkoihin isot hikiset Kontiot. Päällimmäiseksi paksut ja kankeat kuravaatteet, näissä kamppeissa kun on muutaman tunnin yhteen menoon niin veikkaan että hiki haisee muuallakin kuin vain Kontioissa.


    • Anonyymi

      Tänään tuli kokeiltua sukkahousuja sadehousujen alla, hankasi ja kiihoitti terskaa kävellessä ihanasti.
      Laitoin muutaman kilometrin jälkeen seisovaan kulliini myös kondomin ja jatkoin lenkkiä.. kiihoitti ihanasti.....

    • Anonyymi

      Tää on kyllä tosi kiihottavaa, kiiltävät liukkaat sukkikset kurahousujen alla. Itse en laita kontioita vaan jotkut sirot naisten kumisaappaat. Joskus kans laittanut kortsun, tosinaan annan lastin tulla sukkiksiin.

      • Anonyymi

        Porsaita äidin ootte kaikki röhröh


      • Anonyymi

        Oi, me taidamme nauttia samoista asioista. Minäkin tykkään päästää lämpimät spermat sukkiksiin kun olen kurahousuissa. Kanssasi olisi ihanaa leikkiä kiihottavia leikkejä. Roolijuttuja yms


    • Anonyymi

      Täällä myös reilu parikymppinen kuravaatteisiin runkkaileva mies. Ihana sadepäivä tänäänkin oli ilo käydä lenkillä keltainen Hellyn sadeadu päällä ja keltaiset hai saappaat jalassa. Itse en käytä alla mitään ja annan lastin lentää pitkin housuja.

    • Anonyymi

      Kuulostaapa ihanan kiihottavalta. Täällä samoin tunteva 58v. ukkomies.

      • Anonyymi

        Siis sukkikset ja kumisaappaat kiihottaa ja joskus myös keltaiset sadehousut jalassa (sisätiloissa kotona) "ukkomies 58v."


    • Anonyymi

      ja sukkahousut kumisaappaiden kanssa eikä muita sukkia

      • Anonyymi

        Niin kiihottavaa. Ehdottomasti pelkästään sukkahousut saappaissa. Se on ihana liukas tunne ja jalat saavat rauhassa hautua saappaissa. Ukkomies 58, minkälaisia saappaita sinulla on? Minkälaisia sukkiksia puet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kiihottavaa. Ehdottomasti pelkästään sukkahousut saappaissa. Se on ihana liukas tunne ja jalat saavat rauhassa hautua saappaissa. Ukkomies 58, minkälaisia saappaita sinulla on? Minkälaisia sukkiksia puet?

        kumisaappaat ovat vähentyneet vuosien varrella tällä hetkellä on vain petroolin ja vihreän väriset hait. kotoa löytyy myös vaimon punaiset kontiot. sukkahousut lähinnä 20 den eri värisiä.


    • Anonyymi

      Itse käytän sadevaatteiden alla kumiasusteita joita minulla on useita erilaisia, kuten vartalon peittävä kumihaalari tai sitten erilliset housut ja paita. Noita housuja voi itse asiassa myös kutsua sukkahousuiksi kun noissa on kiinteät kumisukat. Haalarin kanssa minulla on erilliset kumisukat. Lisäksi käytän kumihanskoja ja kasvot avoimeksi jättävää kumihuppua. Näitä asusteita minulla on eri värisinä. Kumivaatteiden päälle puen sitten sadevaatteet, usein niin että nepparikurahousut tulee päällimmäiseksi. Käytän kumi- ja sadevaatteita satoi tai paistoi ulkoillessa ja käydessä mm. ruokaostoksilla. Välillä käytän myös pelkkiä kumivaatteita
      https://youtu.be/uEehNCNGXoU
      https://youtu.be/cgZS-mw6oHU
      https://youtu.be/YepcjbtZ0bk

      • Anonyymi

        Vau, noi kumipeten videot on kyllä mahtavia, itse en kyllä kehtaisi näyttäytyä noin vaikka sadeasuista tykkäänkin ja sateella tulee käytettyä sadehousuja ja sadetakkia


      • Anonyymi

        Mistä noita ekalla videolla nähtäviä sadevaatteita löytyy? En ole kaupoissa nähnyt vastaavia. Erityisesti tuollaiset kiiltävät punaiset kurahousut olisi kiva omistaa. Ihan noin julkisella paikalla en kyllä kehtaisi pitää. Mutta mökillä voisin kokeilla, laittaa vaipat alle ja menisin kuralätäkköön istumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noita ekalla videolla nähtäviä sadevaatteita löytyy? En ole kaupoissa nähnyt vastaavia. Erityisesti tuollaiset kiiltävät punaiset kurahousut olisi kiva omistaa. Ihan noin julkisella paikalla en kyllä kehtaisi pitää. Mutta mökillä voisin kokeilla, laittaa vaipat alle ja menisin kuralätäkköön istumaan...

        Ainakin noita kumipeten käyttämiä sadevaatteita saa tilattua netin kautta Ruotsista www.farmerrain.com.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin noita kumipeten käyttämiä sadevaatteita saa tilattua netin kautta Ruotsista www.farmerrain.com.

        Kerrankin löytyy jostain kunnon sadevaatteita, kiitos vinkistä! Tilasin tuolta saman tien siniset lappuhaalarit ja sadetakin. Kun nyt tulisivat pian ja saapuisi syksyn kurakelit myös...


      • Anonyymi

        Vau, mahtavia asusteita. Kunpa kumipete tulisi joskus vastaan kadulla tai kaupassa, olisi hauskaa nähdä nuo asut livenä.


    • Anonyymi

      ihanalta kuulosta; -varattumies -61

      • Anonyymi

        aloitusta yritin kommentoida


    • Tuo on hyvä. On sellaista väriä, että tuntuu ja näkyy. Itse tykkään olla samanlaisissa asuissa.
      En ole vaan noin julkisesti, mutta oikeassa seurassa tuolla tavalla:)

    • Anonyymi

      pelkät sukkikset kumisaappaissa ja kurahousuissa... nam. On tosiaan
      upeaa laskea mällit sukkiksiin ulkoillessa

    • Sukkikset ja voikkatossut on kiihottavat yhdessä

      • Anonyymi

        Tota pitää kokeilla myös :)


      • Anonyymi

        Minäkin yhdistän sukkahousut ja jumppatossut, yleensä puen peittävämmät paksummat sukkahousut, vähän sellaiset balettimaiset vaaleissa sävyissä tai sitten vaikkapa tummaruskeat. Jalkaani vedän suloiset vomistelutossut. Tulee mielleen kouluajan jumppatunnit kun sekä tytöillä että pojilla oli tuollaiset tossut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin yhdistän sukkahousut ja jumppatossut, yleensä puen peittävämmät paksummat sukkahousut, vähän sellaiset balettimaiset vaaleissa sävyissä tai sitten vaikkapa tummaruskeat. Jalkaani vedän suloiset vomistelutossut. Tulee mielleen kouluajan jumppatunnit kun sekä tytöillä että pojilla oli tuollaiset tossut

        minkä väriset tossut sulla ja onko nahkaa


      • Anonyymi
        voikkatossumies kirjoitti:

        minkä väriset tossut sulla ja onko nahkaa

        Minulla punaiset ja mustat jumppatossut. Päälltä ne ovat kangasta, pohjat nahkaa. Minkälaisia sukkahousuja käytät tossujen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla punaiset ja mustat jumppatossut. Päälltä ne ovat kangasta, pohjat nahkaa. Minkälaisia sukkahousuja käytät tossujen kanssa?

        Moi

        Nyt mustat nahkaiset tossut ja mustat 20 den sukkikset jalassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Nyt mustat nahkaiset tossut ja mustat 20 den sukkikset jalassa

        Minulla tummanruskeat 50 den


    • Anonyymi

      Kivoja syyskelejä tiedossa! Huomenna ostamaan uudet sukkikset ja sadevaatteet päälle! Kiihoittaa lähteä lenkille :)

    • Anonyymi

      Huomenna sadekeliä luvassa. Uudet sukkikset sadeasun alle ja lenkille!

    • Anonyymi

      Minäkin tykkään sadeasuista. Mutta vielä enemmän tulee käytettyä muovista essua. Samanlaista muovikangasta tuo essukin on. Muoviessulla hyväily on ihanaa!

    • Anonyymi

      Tänään sienimetsällä sadeassuua, alla vain sukkahousut ja lämmin paita. Otin sadehousut pois ja kuljeskelin metsässä vain sukkahousuissa! Oli tosi kiihoittavaa.. M55

      • Anonyymi

        wau...uuh


      • Anonyymi

        Ihan varmasti, mahtavalta kuulostaa!


    • Anonyymi

      Sateita luvassa, taas voi laittaa kiiltosukkikset jalkaan ja kurahousut päälle. Kumpparit ja sadetakki myös. Kiva kulkea kaupungilla ja jossain kohtaa lämmin lasti valuu sukkahousuihin.

      • Anonyymi

        Ostin tänään läpinäkyvät sadehousut, niiden alle tummat sukkahousut ja keskiviikkona ulos sadelenkille... ihanaa...


    • Anonyymi

      Minulla on sadehousut, joihin olen tehnyt sopivankokoisen reiän etupuolle siten, että seisova kyrpä mahtuu siitä juuri ja juuri läpi. Puen ne päälle siten, että ihana kiiltävä pinta tulee paljasta ihoa vasten. Sitten toiset sadehousut siihen päälle ja ulkoilemaan. Tuntuu todella hyvältä kun näkee jonkun vastaantulevan naisen katsovan pullottavaa sadehousujen etumusta kiinnostuneena.

    • Anonyymi

      Mukava käyttää legginsejä sadeasun alla, lämmittää ja tuntuu ihanalta.

    • Anonyymi

      Minäkin olen sadeasufetisti. Minulla usein kurahousujen alla ihonväriset sukkahousut ja naisten pikkarit. Toisinaan lapsenomaiset puuvillaiset sukkikset. Joskus päästän mällit pikkareiden ja sukkiksien sisään kun olen kävelyllä

      • Anonyymi

        Hyvältä kuulostaa! Sukkahousuja varsinkin on ihana pitää jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa! Sukkahousuja varsinkin on ihana pitää jalassa.

        Niin on, sukkikset niin kiimaset, seksikkäät ja mukavat yllä. Turvalliset. Kiva löytää toinen joka kiihottuu samoista asioista. Minkälaisia sukkiksia sulla? Käytätkö myös kurahousuja? Ihana laittaa kurikset ja sukkikset ja mennä ulos sateeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, sukkikset niin kiimaset, seksikkäät ja mukavat yllä. Turvalliset. Kiva löytää toinen joka kiihottuu samoista asioista. Minkälaisia sukkiksia sulla? Käytätkö myös kurahousuja? Ihana laittaa kurikset ja sukkikset ja mennä ulos sateeseen

        Pääasiassa mulla on ihan tavallisia 20-40 denierin sukkiksia ja sitten jotain paksumpia leggingsejä. Paitsi runkkukäytössä, myös ihan arkikäytössä, alusvaatekerroksena pitkien housujen alla. Siis kylminä vuodenaikoina, ei kesällä. Jos ei ihan joka päivä ole sukkikset jalassa, niin ainakin melkein. Kurahousuja mulla ei ole, mutta parit kurahousuja ohuemmat sadehousut, joita käytän mieluusti sadesäällä ulkoillessa. Kuljen työmatkat usein pyörällä, ja sadesäällä laitan sukkahousut sadehousujen alle. Työpaikan pukkarissa vaihdan sitten sadehousut farkkuihin. Kumisaappaat kuuluu myös olennaisena osana ulkoiluvarustukseen. Tykkään nimenomaan värikkäistä kumppareista. Tällä hetkellä multa löytyy punaiset kontiot ja hait, sekä myös vanhat kulahtaneet keltaiset hait ja punaiset tretornit. Yhdet keltaiset kontiot olen myös ehtinyt käyttää puhki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasiassa mulla on ihan tavallisia 20-40 denierin sukkiksia ja sitten jotain paksumpia leggingsejä. Paitsi runkkukäytössä, myös ihan arkikäytössä, alusvaatekerroksena pitkien housujen alla. Siis kylminä vuodenaikoina, ei kesällä. Jos ei ihan joka päivä ole sukkikset jalassa, niin ainakin melkein. Kurahousuja mulla ei ole, mutta parit kurahousuja ohuemmat sadehousut, joita käytän mieluusti sadesäällä ulkoillessa. Kuljen työmatkat usein pyörällä, ja sadesäällä laitan sukkahousut sadehousujen alle. Työpaikan pukkarissa vaihdan sitten sadehousut farkkuihin. Kumisaappaat kuuluu myös olennaisena osana ulkoiluvarustukseen. Tykkään nimenomaan värikkäistä kumppareista. Tällä hetkellä multa löytyy punaiset kontiot ja hait, sekä myös vanhat kulahtaneet keltaiset hait ja punaiset tretornit. Yhdet keltaiset kontiot olen myös ehtinyt käyttää puhki.

        Kiitos asiallisesta kommentista. Itselläni samansuuntaisia kokemuksia, tapoja ja taipumuksia. Sukkahousuja käytän päivittän housujen alla, keväällä ja syksyllyä ohuempia 20-40 denieriä, talvella hieman paksumpia. Enimmäkseen mustia, sinisiä, harmaita, ruskeita ja beigejä. Kesällä sukkikset jäävät pois käytöstä. Sadehousut ja sukkikset suosikkiyhdistelmä, varsinkin vaaleanruskeat sukkikset housujen alla ja kumisaappaat jalassa saavat aikaan voimakkaan ja antoisan kiihotustilan


    • Anonyymi

      Tänään puin sukkikset jalkaan ja kurahousut , sadetakin ja kumisaappaat ylle. Menin ulkoilemaan ja möyrin hieman kurassa ja savessa. Kurahousut kiilsivät kivasti märkänä ja rapaisena. Pippeli jöpötti kivasti sukkahousuissa ja lopulta kun hankasin lasten kurarukkaset kädessä etumustani, tunsin miten valtava lasti spermaa valui pitkin sukkiksia.

    • Anonyymi

      En tiedä?... Mutta luulen että kun naiset rupesivat...seksittömiltä verkkareissaan..tuli miehille sukkis kaipuu??

    • Anonyymi

      Ihanaa kun pitkän, lumisen talven jälkeen voi taas pukeutua kevyemmn. Ja sadepäivinä vetää kurikset ja sukkikset sekä kumisaappaat ylle, kävellä muina miehinä ihmisten joukossa. Kiihottua ja hekumoida

      • Anonyymi

        Sama juttu. Minulla on sukkiksissa Tena men 3 suojat, joskus kaksi. On kiva kävellä kuravaatteissa ja Kontio kumppareissa kun housujen etumus pullottaa.


    • Anonyymi

      MINÄ PIDÄN TIUKKOJA KUMIHOUSUJA JA KUMISIA REISISAAPPAITA ON IHANAT JA NÄYTTÄVÄT KUN YMPÄRILEIKATTU KULLI KOVANA PULLOTTAA .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuohenvalkoiset kontiot on jo siirretty kesävarastoon. Niillä saapastelusta nautitaan vain talvisaikaan jotta eivät kulu liikaa. Sulan maan aikana saapastellaan uutuuttaan kiiltävillä mustilla kontioilla. Niillä on kiva liiskata lattialle pudonneita irtokarkkeja ja vaikkapa viinirypäleitä.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe