Kiikarissa +50v Bi, Hki

Anonyymi

Haluaisin tapailla mukavan ja kiireettömän seksin merkeissä yli 50 vuotiasta top/vers-miestä, joka haluaa antaa ja saada hellyyttä, kumpaakin huomioiden ja kuunnellen. En etsi rakkaussuhdetta, mutta kemioitten toimiessa haluan vakiokaverin. Olen rauhallinen ja luotettava mies, toivon sinussa olevan miehekkyyttä ja että olet täysin salassa liikenteessä. Luottamuksen ja turvallisuuden on oltava 100%, seurustelen naisen kanssa muttei asuta yhdessä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64V ukm Hki olis kiinnostunut

    • BI miestä haen kivaan yhdessä oloon,Iältään sais olla 40-70 bi jolla olis paikka.

    • Anonyymi

      50v bi-mies olis kiinostunut
      Haluaisin kuulla susta jotain lisää, itse olen kokematon ja seurustelen vakituisesti naisen kanssa.
      Eli salassa täytyisi pysyä, mutta kiinostus olis suuri.

      • Anonyymi

        Olen 64v ukm ei ole paikkaa missä tavata.Olen myös kokematon 97kg 180cm


    • Anonyymi

      Tääl ois 40v bi utelias mies, ja kiinnostais tutustua kokemattomaan ukkomieheen pääkaupunkiseudulta, jonka luona vois salaa vierailla. Tai sitten kokemattomaan pariskuntaan, jonka luona vois vierailla ja jossa vaimo nauttis myös katselusta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe