017a elikkä kokemuksia kehiin vieraasta?
Vaimosi haluaa vierasta
94
4371
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä oo vielä kimppaa kokeiltu, vaimo vaan sooloillut...
- Anonyymi
Ok.. Itsekin seikkailut rouvan luona aikanaan.
- Anonyymi
Kerrotko lisää sooloilusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.. Itsekin seikkailut rouvan luona aikanaan.
Mistä tiedät, missä kävit hänen luona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko lisää sooloilusta?
No että harrastanut vieraita miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, missä kävit hänen luona?
Löysin hänet chaitista.. Ja mun luona kävi rouva kylässä.
- Anonyymi
Puhuttu olette kimpoista?
- Anonyymi
Kuinka vaimosi sooloilee? Onko vakimiehiä tai kuinka?
- Anonyymi
Pari vuotta sitten olin miehenä yksin Savonlinnan leirintä alueella asunto autolla kun viereeni parkkeerasi iso kabe vaunu. Keski ikäinen pari kiinnitin huomion upea kroppaiseen mihen vaimoon, molemmat iloisia ja puheliiaita. Parrina iltana istuin heidän vaunulla otimme kuppia, keskustelu oli välillä kaksi mielistä. Kolmantena iltana pari oli varannut sauna vuoron itse en saanut enää vuoroa. Parin mies ehdotti lähde heidän kans saunaan saat pestä vaimon seljän samalla. Vaimo pyysi myös tule mukaan silmistä nnäin miten rouva innostui. Otimme vaunulla muutamat konjakit ennen saunaan menoa, mies vitsaili häviää estot ja vaimokin valmiiksi kuumana. Tiesin silloin että yritän päästä nussii keinolla millä hyvänsä miehen vaaleata vaimoa. Menimme puku huoneeseen mies sanoi emme tarvitse uima asuja niin voit paremmin pestä vaimoni. Vaimo riisui itsensä alasti oli pakko pidättää henkitystä mitkä muodot sekä paljas etu painootteinen pillu silmieni edessä. Itsellläni alkoi kalu seisooo heti johon mies vastasi ei haittaa vaimoni pitää siitä hyvää huolta. Istuimme lauteille miehen vaimo tuli väliimme, sanoi miehelleen seissoispa sullakin noin herkästi. Mies ilmoitti lähtee uimaan voit pestä sillä aikaa vaimon seljän. Vaimo tarrasi heti kyrpääni kiinni sanoi haluisitko naida koko yön autossasi kanssani. Laitoin naisen lauteille vatsalleen otin pesu sienen aloin pestä selkää samalla asetuin kyrpä jäykkänä hänen taakseen, nainen nosti lantiota ja levitti reisiä sanoen ttule sisääni. Aloin työntelee kulliani tosi kimmoisassa pillussa samalla pesten hellästi selkää,nainen henkitti raskaasti sanoen tätä olen kaivannut. Mies tuli uimasta katsoi ovelta sanoi lähtevänsä vaunulle, nauttikaa rauhassa saunomisesta.
- Anonyymi
Kiitos sinulle kun kerroit tämän..
Tuommoinen meininki olis mieleen.. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle kun kerroit tämän..
Tuommoinen meininki olis mieleen.. 😊Kiitos itsellesi..jokaisen miehen pitäis kerran päästä naimaan varattua naista. Tosi upeeta kun nainen kiimassa täysillä mukana ja itse haluaa naida paremmin kuin naisen mies. Panin aamuun asti kyseistä rouvaa, orgasmissa kutsui mua kullaksi ja sanoi rakastan sua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos itsellesi..jokaisen miehen pitäis kerran päästä naimaan varattua naista. Tosi upeeta kun nainen kiimassa täysillä mukana ja itse haluaa naida paremmin kuin naisen mies. Panin aamuun asti kyseistä rouvaa, orgasmissa kutsui mua kullaksi ja sanoi rakastan sua..
Olen tuon muutaman kerran kokenut ja ollut todella kiihoittavaa nähdä kuinka vieras mies nauttii naidessaan vaimoani. Kondomia ei ole tuolloin käytetty ja se on selvästi kiihoittanut vierastamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuon muutaman kerran kokenut ja ollut todella kiihoittavaa nähdä kuinka vieras mies nauttii naidessaan vaimoani. Kondomia ei ole tuolloin käytetty ja se on selvästi kiihoittanut vierastamme.
Upeeta meininkiä😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse nussin myös rouvaa kumitta...
Tosin hänen oma mies ei ollut läsnä.
Haki kyllä rouvan minun luotani. - Anonyymi
karavaanipiireissä aika yleistä, meilläkin rouva sillointällöin piipahtaa naapurissa. kiihottavaa kuunnella ulkopuolella kun vaimo nauttii, sitten omaan vaunuun, nuolen hyvin pannun vitun ja runkkaan uuuh. Karavaanari
- Anonyymi
Moi täällä Caravanari AvioPari RVA. On 47v.ja Mies 49v.Olemme olleet Caravaanareta 28v.On
kertynyt kokemuksia erittäinkin runsaasti ja monenlaisia. Että ystävä joukko karttunut, AvioPareista, että keikka työmiehistä jotka asuu
Lerintä Caravan alueilla. Me olemme sexin suhtee
vapaa mielinen, AvioPari emme niuhota, Meille
vapaa SEXI suhde sopii erittäi hyvin, pidämme siitä nautimme siitä. Rouva on rintava pyöreähkö pyllynen Pullukka. Emme kehu tättä, mutta Rouvani kerää kyllä MIESTE katseet. Ja miehet haluaa Rouvani. Me emme ole provosoinut, mutta
kun Caravan alueella ollaan, OLIMME JÄRVENPÄÄ VANHAN KYLÄN NIEMESSÄ Olemme vapautuneita
otamme LONKEROO ALKOHOLI, On varmaan
niinkin että silloin nähdään paljon sitä, mitä välttä
mättä tarviisi nähdä, mutta kuitenkin Alkolin vapautuneena Rouvani istuma asento, ei ollut sivellinen lihavie reisie Haroje välistä varmasti
näkyi selvästi Rouvalla on tosi VITTUA haaroje
välissä, Kun meidän Vaunu oli keikka työmieste
Vaunun vieressä, Näitä keikka työmiehiä oli
Meidän Vaunulle ottamassa Alkoholia. Kun ilta oli
Kulunut 9~10,niin silloin aina ja toistuvasti Siirrytti keikka työmiste Ison Vaunuun, Rouvani oli
Erittäi tyytyväinen kun Miehet, lähenteli puristeli
Pyllystä TISSEISTÄ, ja Vaimoni halusi olla Naiselliseti hyvä, istui Vuorotellen joka 4 MIEHE
SYLSSÄ, PURISTELTAVANA. Tämä tuntui kyllä
teki oudon olon kun Vaimo oli MIESTE sylissä
Vaimo Mekko oli täysi nosttetu ylös istu isolla pylyllää erittäi PENET ALUSHOUSUT PALJO
oli Näkyvissä paljasta Pyllyä. Vaimoni istu täysi
Sääret reidet auki MIESTE Sylissä sen kakeen
näki miten Vittu Vitunhäpylihat näky Ohuvie
SILKKI Alus hosuje HAAROISTA, ja Miehet puristelin kouri Haaroje Välistä VITTUA, OTETTI Alkoholia Miehet AVAS Vaimo paita pusero. Ottivat tiisiliiveistä tissit näkyyvvi näytti täysi
siltä Vaimoni tykkäs siitä. Tilanne muuttui NOPEESTI SIIHEN MIEHET HALUS VITTUA.
Päätimme että Minä ja 3 Miestä lähdetään ulos
Tupakalle ja OTTAMAA LONKEROO. Samalla Kuului Vaunusta Mies Sano VAIMOLLE Mene
Tuonne Vaunuperälle Sänkyy Ja Mies Sano sinä
ROUVA et tarvii enää vaatteta. Samalla Vaunusta rupes kuuluu ryskytys jynkytys VAIMOO rupes
Mies NUSSIMAA Asuntovaunu laveri sänky rytisi
Vaunu huoju, Vaunusta kuulu Vaimo Valitus Voihkiminen. Nämä Miehet JOITTE kanssa olin ulkona, sanovat tuo Petteri on piru Mieheksi Naista Nussimmaa Sanovat minulle nyt Vaimosi
Vittu SAA Paksua Isoo Kyrpää tietä tunte Mitä
VITULLE TEHDÄÄ. Nämä Miehet sitte sopi kuka lähtee seuraavana NUSSIMAA. VAIMOONI. Keskusteltiin TÄSTÄ VAIMONI
Nussimisesta, MIEHE kysy minulta mitä ajattelet
Vaimostas kun sitä NUSSITAA JA OTETAA SIELTÄ VITTUA, Minä sanoin Miehille. Tämä Sopii Meille Erittäi Hyvin Tätä Vaimoni haluaa, tosi helveti
PALJON ETTÄ SITÄ NUSSITAA USEAMMA MIEHEN VOIMIN HALUAA SITÄ ETTÄ MIEHET
OTTA RAJUSTI VOIMIA KÄYTTÄEN VITTUA.
Minä kerroin että olemme olleet, Lahdessa Messilässä. Siellä on Paljo keikka työ Miehiä,
Siellä On VAIMOO NUSSITTU VIIKKOKI JOKA
PÄIVÄ, JA VANTAA ANKKA LAMMELLA OLEMME OLLU 1KK.SE ON OIKEA PORAUS
PAIKKA ROVAI VITULLE ON OLLUT TOSI
VITU NUSSIMIS TALKOOT, JA VIHDIN PÄÄKS
LAHDESSA KÄYTY USEIN SEN TAKIA ETTÄ VAIMOO NUSSITAA. Minä sanoin Miehille TE Saatte OTTAA säälimättä Vaimolta VITTUA Nussi kaa Niin heleveti Rajusti että minä kuulen ja ymmärrä että Vaimo saa Kyrpää Vituusa. Nämä
Miehet Sano Että Mennää tuonne Vaunu niin
Näät kaiken. Minä Sanon Vaimo Varmasti tykkää siitäkin Etttä 2Miestä Ottaa Sitä yhtä aikaa. Kyrpää SUUHUN ja Vittu Kyrpää. Menimme Vaunuun Niin Mies Nousi Just Vaimo päältä haaroje Välistä Voin Vain totee Vaimo Vittu
Oli tosi VITTUMAISE Näköne limanen Vittu.
MIEHE käski mene Kontallee Pyllystä persees
SE koko vittu tursotti Haroje välistä Miehet halus
Että toiset vetää VITU HÄPY LIHAT AUKI JA SITTEN MIES SAA TYÖNTÄÄ KYRPÄÄ AVONASE
VITTUU EMÄTTIME AUKKO EMÄTIMEE NIIN
TEHTI TÄMÄ NÄKY TUNTU NIIN SAATANAA
VITTUMAISE KIIHOTTAVALTA. TÄMÄ PORUKKA
KIMPPA PANO NUSSIMINE KESTI AAMU 5.
JA LAUANTAI AAMUNA JUOTII LONKEROO
TULI HYVÄ OLO JA MIEHILLÄ KYRVÄT SEISO
JA VAIMOLLA ON VITTU SITÄ VARTEN ETTÄ SAA NUSSIA JA NUSSIMINE ALAKO SITÄ VARMASTI TEHTTI NUSSIMISE NUSSIMISTA VIINA JUOMISTA KOKO LAUANTAI PÄIVÄ. ME VARMASTI OLTII TYYTYVÄISIÄ JA VAIMONI
KUKA EI TIEDÄ KUI NAINE ON VITTUUSA PERSE LIHOIHISA TYYTYVÄINEN VOIMME TOTEE VAIMO ALUSHOUSUJE HAAROISSA OLI
JUMALATTOMA NUSSITTU VITTU
TERKKUJA KAIKILLE CARAVAANARELLE. JOITTE ROUVAT VAIMO ANTAA VITTUA NUSSII
VIERAITTE MIESTE KANSSA SE ON JUMALATTOMA KOVAA ÄLYTTÖMÄ KIIHOTTAVA TOUHA UUSIA SEIKKAILUJA KOHTI SEN TIEDÄ ME MEITÄ ON TOSI HELVETIN PALJON SIXI OLEMME CARAVAANARETA SIELLÄ SAA KYRPÄÄ SAA
VITTUA TEHDÄÄ IRSTASTA SYNTIÄ. ON KIVA TAVATA SAMANLAISIA AVIOPAREJA OLKAA
VITTUNNE TYYTYVÄISIÄ MEIDÄN ROUVA ON - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi täällä Caravanari AvioPari RVA. On 47v.ja Mies 49v.Olemme olleet Caravaanareta 28v.On
kertynyt kokemuksia erittäinkin runsaasti ja monenlaisia. Että ystävä joukko karttunut, AvioPareista, että keikka työmiehistä jotka asuu
vapaa SEXI suhde sopii erittäi hyvin, pidämme siitä nautimme siitä. Rouva on rintava pyöreähkö pyllynen Pullukka. Emme kehu tättä, mutta Rouvani kerää kyllä MIESTE katseet. Ja miehet haluaa Rouvani. Me emme ole provosoinut, mutta
kun Caravan alueella ollaan, OLIMME JÄRVENPÄÄ VANHAN KYLÄN NIEMESSÄ Olemme vapautuneita
mättä tarviisi nähdä, mutta kuitenkin Alkolin vapautuneena Rouvani istuma asento, ei ollut sivellinen lihavie reisie Haroje välistä varmasti
Kulunut 9~10,niin silloin aina ja toistuvasti Siirrytti keikka työmiste Ison Vaunuun, Rouvani oli
Pyllystä TISSEISTÄ, ja Vaimoni halusi olla Naiselliseti hyvä, istui Vuorotellen joka 4 MIEHE
Vaimo Mekko oli täysi nosttetu ylös istu isolla pylyllää erittäi PENET ALUSHOUSUT PALJO
SILKKI Alus hosuje HAAROISTA, ja Miehet puristelin kouri Haaroje Välistä VITTUA, OTETTI Alkoholia Miehet AVAS Vaimo paita pusero. Ottivat tiisiliiveistä tissit näkyyvvi näytti täysi
siltä Vaimoni tykkäs siitä. Tilanne muuttui NOPEESTI SIIHEN MIEHET HALUS VITTUA.
ROUVA et tarvii enää vaatteta. Samalla Vaunusta rupes kuuluu ryskytys jynkytys VAIMOO rupes
Vaunu huoju, Vaunusta kuulu Vaimo Valitus Voihkiminen. Nämä Miehet JOITTE kanssa olin ulkona, sanovat tuo Petteri on piru Mieheksi Naista Nussimmaa Sanovat minulle nyt Vaimosi
VITULLE TEHDÄÄ. Nämä Miehet sitte sopi kuka lähtee seuraavana NUSSIMAA. VAIMOONI. Keskusteltiin TÄSTÄ VAIMONI
Vaimostas kun sitä NUSSITAA JA OTETAA SIELTÄ VITTUA, Minä sanoin Miehille. Tämä Sopii Meille Erittäi Hyvin Tätä Vaimoni haluaa, tosi helveti
Minä kerroin että olemme olleet, Lahdessa Messilässä. Siellä on Paljo keikka työ Miehiä,
LAHDESSA KÄYTY USEIN SEN TAKIA ETTÄ VAIMOO NUSSITAA. Minä sanoin Miehille TE Saatte OTTAA säälimättä Vaimolta VITTUA Nussi kaa Niin heleveti Rajusti että minä kuulen ja ymmärrä että Vaimo saa Kyrpää Vituusa. Nämä
Näät kaiken. Minä Sanon Vaimo Varmasti tykkää siitäkin Etttä 2Miestä Ottaa Sitä yhtä aikaa. Kyrpää SUUHUN ja Vittu Kyrpää. Menimme Vaunuun Niin Mies Nousi Just Vaimo päältä haaroje Välistä Voin Vain totee Vaimo Vittu
Että toiset vetää VITU HÄPY LIHAT AUKI JA SITTEN MIES SAA TYÖNTÄÄ KYRPÄÄ AVONASE
JA VAIMOLLA ON VITTU SITÄ VARTEN ETTÄ SAA NUSSIA JA NUSSIMINE ALAKO SITÄ VARMASTI TEHTTI NUSSIMISE NUSSIMISTA VIINA JUOMISTA KOKO LAUANTAI PÄIVÄ. ME VARMASTI OLTII TYYTYVÄISIÄ JA VAIMONI
KUKA EI TIEDÄ KUI NAINE ON VITTUUSA PERSE LIHOIHISA TYYTYVÄINEN VOIMME TOTEE VAIMO ALUSHOUSUJE HAAROISSA OLI
VIERAITTE MIESTE KANSSA SE ON JUMALATTOMA KOVAA ÄLYTTÖMÄ KIIHOTTAVA TOUHA UUSIA SEIKKAILUJA KOHTI SEN TIEDÄ ME MEITÄ ON TOSI HELVETIN PALJON SIXI OLEMME CARAVAANARETA SIELLÄ SAA KYRPÄÄ SAA
VITTUNNE TYYTYVÄISIÄ MEIDÄN ROUVA ONMessilä hyvä paikka panoille..muutama vuosi sitten työ matkalla pääsin jyystää blondia. Parin mies kova laulaa karaokea tansin hänen blondin kanssa ja pyysin tupakalle josta siirryiymme vaunulleni ottaa paukut, tiesin kävellessä vaunua kohti kun blondi heitti herjaa siihen tyyliin et tulen panee tän rouvan. Ruvalla lyhyt farkku mekko ja avonainen toppi, iho tosi hyvin ruskettunut, haluni aivan huippussaan kun istuin vastapäätä paukut lasissa. Kaikki räjähti käsiini kun rouva levitti reisiä puoli tahallaan, silmäni jähmettyivät hameen alla puhtaaksi ajeltu pillu suoraan edessäni. Nousin menin rouvan viereen laitoin käden reidelle, sanoin halun nussia sua kunnolla, rouva vastasi samoin minäkin. Naitiin yli tunti ja palattiin ravintolaan siellä mies istuksteli muiden vaunuilijoiden pöydässä keskustelemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Messilä hyvä paikka panoille..muutama vuosi sitten työ matkalla pääsin jyystää blondia. Parin mies kova laulaa karaokea tansin hänen blondin kanssa ja pyysin tupakalle josta siirryiymme vaunulleni ottaa paukut, tiesin kävellessä vaunua kohti kun blondi heitti herjaa siihen tyyliin et tulen panee tän rouvan. Ruvalla lyhyt farkku mekko ja avonainen toppi, iho tosi hyvin ruskettunut, haluni aivan huippussaan kun istuin vastapäätä paukut lasissa. Kaikki räjähti käsiini kun rouva levitti reisiä puoli tahallaan, silmäni jähmettyivät hameen alla puhtaaksi ajeltu pillu suoraan edessäni. Nousin menin rouvan viereen laitoin käden reidelle, sanoin halun nussia sua kunnolla, rouva vastasi samoin minäkin. Naitiin yli tunti ja palattiin ravintolaan siellä mies istuksteli muiden vaunuilijoiden pöydässä keskustelemassa.
Onkohan sama pari kyseessä joilla oli vuosi paikka siihen aikaan. Tosi naitava muija kävin viikon loppuja viettää yksin silloin monet kerrat runkkasin itsekseni tälle naiselle kun katselin päivisin häntä tosi pienissä bikineissä. M 54v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VITTUNNE TYYTYVÄISIÄ MEIDÄN ROUVA ONVanhankylän niemen leirintä alueella oltiin pitkään vakipaikalla ja keikka miesten kanssa pantiin usein vaimoani.
Kolme miestä tuli vakimiehiksi joista
Joku kävi melkein joka päivä vaimoa panemassa. Kaksi miehistä pani vaimoani parin vuoden ajan. Talvella oltiin paljon meidän kotona missä vaimoa pantiin yhtäaikaa mies pillulla vain vaihtuii lennossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhankylän niemen leirintä alueella oltiin pitkään vakipaikalla ja keikka miesten kanssa pantiin usein vaimoani.
Kolme miestä tuli vakimiehiksi joista
Joku kävi melkein joka päivä vaimoa panemassa. Kaksi miehistä pani vaimoani parin vuoden ajan. Talvella oltiin paljon meidän kotona missä vaimoa pantiin yhtäaikaa mies pillulla vain vaihtuii lennossa.Kyllä tämäkin blondi rva oli munaa saanut ennenkin lähti mukaan heti. Sulla upee vaimo saat nauttia ja katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämäkin blondi rva oli munaa saanut ennenkin lähti mukaan heti. Sulla upee vaimo saat nauttia ja katsoa.
Varmaan sama rva jonka kans tanssin lato tansseissa. Rouva oli silloin yksin vaunulla mies työ keikalla. Otimme paukkuja terassilla kun blondi alkoi kiinnostua mun asunto autosta. Panetti aivan hirvittävästi kun katselin pöydässä rvan reisiä lyhyt farkku hame paljasti kaiken. Laskin leikkiä mennään katsoo autoa voi käydä niin että pidän sut aamuun saakka sängyssäni, johon blondi vastasikin käy jos emme nuku ennen aamua. Lähdimme kävelee autolle rannan kautta otin rouuvaa kädestä kiinnni hetken käveltyä suutelimme intohimoisesti ja tunsin kun blondin käsi etsi puoli jäykkää kaluani housun päältä. Blondi sanoi halun et panet mua koko yön. Autoon päästyä revimme vaatteet toisiltamme pois, nostin rvan sängyyn seljälleen ja levitin reisiä silmieni edessa kaunis märkä pillu, kieleni hipaisi huulia rva huokaisi äänekkäästi hetken päästä orgasmi tuli rajuna. Naitiin aamu kuiteen saakka, välissä kävimme ulkona tupakilla otettiin lasilliset. Rvan mies tuli aamu päivällä ja molemmat tuli juttelee autolleni, mies kysyi oliko vaimo ollut asiallisesti yksin tansseissa ja iski silmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sama rva jonka kans tanssin lato tansseissa. Rouva oli silloin yksin vaunulla mies työ keikalla. Otimme paukkuja terassilla kun blondi alkoi kiinnostua mun asunto autosta. Panetti aivan hirvittävästi kun katselin pöydässä rvan reisiä lyhyt farkku hame paljasti kaiken. Laskin leikkiä mennään katsoo autoa voi käydä niin että pidän sut aamuun saakka sängyssäni, johon blondi vastasikin käy jos emme nuku ennen aamua. Lähdimme kävelee autolle rannan kautta otin rouuvaa kädestä kiinnni hetken käveltyä suutelimme intohimoisesti ja tunsin kun blondin käsi etsi puoli jäykkää kaluani housun päältä. Blondi sanoi halun et panet mua koko yön. Autoon päästyä revimme vaatteet toisiltamme pois, nostin rvan sängyyn seljälleen ja levitin reisiä silmieni edessa kaunis märkä pillu, kieleni hipaisi huulia rva huokaisi äänekkäästi hetken päästä orgasmi tuli rajuna. Naitiin aamu kuiteen saakka, välissä kävimme ulkona tupakilla otettiin lasilliset. Rvan mies tuli aamu päivällä ja molemmat tuli juttelee autolleni, mies kysyi oliko vaimo ollut asiallisesti yksin tansseissa ja iski silmää.
Oispa itselläkin tommonen vaimo
- Anonyymi
Mukava ois jutella rouvan kanssa joka käynyt vieraissa tai suunnittelee tätä? Kuopion-Varkauden seutu
- Anonyymi
Ei minusta jos nauttii seksistä.
Ja vieraan miehen tuomasta nautinnosta.
N 40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 40Todella ihan ok;) n40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 40mistäpäin olet n40?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella ihan ok;) n40
Mukava kuulla N40
M 50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 40mistäpäin olet n40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella ihan ok;) n40
Porttiin aamukahville tule juttelee korona etäisyydelle😊
- Anonyymi
Ei minusta vieraissa käyvät ole huoria!!
Minusta sinun kannattaa ottaa selvää mitä sana huora tarkoitta!!
M50
Ilmiselvästi yksinelävä peräkammarin mies kommentoi. TAI äitinsä luona oleva tuhkamuna. 😄 - Anonyymi
Minulla vielä suunnittelu asteella, mutta kiinnostais kyllä...
N35 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N35Olen luvalla saanut vierasta muutaman kerran..ihanna ollut kun vieras tekee sen eritavalla kuin mieheni... t. Kati Joensuusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N35Kiva kuulla et jotain kuitenkin suunnitteilla N35
M50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen luvalla saanut vierasta muutaman kerran..ihanna ollut kun vieras tekee sen eritavalla kuin mieheni... t. Kati Joensuusta
Kati Joensuusta..ois kiva lisää kuulla?
Oliko varattu mies? Tai...
M50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kati Joensuusta..ois kiva lisää kuulla?
Oliko varattu mies? Tai...
M50Viimeisin syksyllä Kuopiossa varattu olin työ matkalla yötä Rauhanlahdessa. Naisten tansit ravintolassa kiinnitimme molemmat huomion toisiimme sekä halusimme sinä iltana kumpikin vierasta sänkyyn loppu yöksi😗 Kati
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisin syksyllä Kuopiossa varattu olin työ matkalla yötä Rauhanlahdessa. Naisten tansit ravintolassa kiinnitimme molemmat huomion toisiimme sekä halusimme sinä iltana kumpikin vierasta sänkyyn loppu yöksi😗 Kati
Nam kiitos Kati sulle tästä😊
M50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam kiitos Kati sulle tästä😊
M50Ole hyvä😗 sua kietoo ajatus..kysy vaan jos pystyn auttaa..Kati💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisin syksyllä Kuopiossa varattu olin työ matkalla yötä Rauhanlahdessa. Naisten tansit ravintolassa kiinnitimme molemmat huomion toisiimme sekä halusimme sinä iltana kumpikin vierasta sänkyyn loppu yöksi😗 Kati
Kiinnostais näin varattuna halukkaan varatun naisen seura.
T. Viiskymppinen mies Kuopion suunnalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä😗 sua kietoo ajatus..kysy vaan jos pystyn auttaa..Kati💋
Kiinnostaa tavata tälläinen varattu nainen..
Vaikka edes näkeminen.. Jos kemiat osuu kuka tietää?.
Kati
Joku muukin kerennyt hakemaan.
M50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa tavata tälläinen varattu nainen..
Vaikka edes näkeminen.. Jos kemiat osuu kuka tietää?.
Kati
Joku muukin kerennyt hakemaan.
M50Olen vielä lomutettuna koronan takia mut lomien jälkeen toivon pääsen töihin.. asun Rauhanlahdessa yleensä..mielelläni tapaisin ja keskultaisiin näistä asioista jos molemmat haluis jotain muuta niin miksi ei nautittais..Kati💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 40Miksei voi nauttia oman miehen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vielä lomutettuna koronan takia mut lomien jälkeen toivon pääsen töihin.. asun Rauhanlahdessa yleensä..mielelläni tapaisin ja keskultaisiin näistä asioista jos molemmat haluis jotain muuta niin miksi ei nautittais..Kati💋
Tämä kuullostaa hyvälle järjestelylle.
Pitää palata asiaan lähempänä.
Toki ois kiva muuten olla yhteydessä...se ei ole vissiin mahdollista.
M50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vielä lomutettuna koronan takia mut lomien jälkeen toivon pääsen töihin.. asun Rauhanlahdessa yleensä..mielelläni tapaisin ja keskultaisiin näistä asioista jos molemmat haluis jotain muuta niin miksi ei nautittais..Kati💋
Minulle voit kirjoitella sähköpostiin, [email protected]
T. Viiskymppinen Kuopio - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M50 en voi laittaa postiani..
:( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Viiskymppinen KuopioKiitos tällekin Herralle postin jakamisesta..
Kohta poistuu koko keskustelu hiiteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N35Varkaus 49v M paikka tarjota salaiseen tai sovittuun tapaamiseen varatun tai luvalla olevan naisen kanssa. KIK on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus 49v M paikka tarjota salaiseen tai sovittuun tapaamiseen varatun tai luvalla olevan naisen kanssa. KIK on
Minulla ei oo kik...
N35 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei oo kik...
N35Okei.. Mites sitten? N35
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.. Mites sitten? N35
M49 kysyy.. VRK
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuullostaa hyvälle järjestelylle.
Pitää palata asiaan lähempänä.
Toki ois kiva muuten olla yhteydessä...se ei ole vissiin mahdollista.
M50Kiva kun ymmärrät..haluisin tavata ensin kasvokkain , vaihtaa mieli piteitä ilman velvotteita molemmat kiinnostuneita samasta asiasta. Varattuna ymmärrät varmaan naisen varovaisuuuden kun kirjoitan tälläiselle sivustolle. Olen kylläkin löytänyt juuri täältä hyvän ystävän..💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun ymmärrät..haluisin tavata ensin kasvokkain , vaihtaa mieli piteitä ilman velvotteita molemmat kiinnostuneita samasta asiasta. Varattuna ymmärrät varmaan naisen varovaisuuuden kun kirjoitan tälläiselle sivustolle. Olen kylläkin löytänyt juuri täältä hyvän ystävän..💋
Olen samaa mieltä monessakin asiassa.
En halua vaikeuksia sinulle enkä myöskään itselleni. Ja luottamus toisen suhteen pitää olla selvä asia ettei niistä keskusteluista leviä juttuja muille. Kummankin puolelta.
M50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Viiskymppinen KuopioVaratut naiset voi ottaa yhteyttä postiini jos kiinnostaa luottamuksellinen ja mukava seura varatun viiskymppisen miehen kanssa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatut naiset voi ottaa yhteyttä postiini jos kiinnostaa luottamuksellinen ja mukava seura varatun viiskymppisen miehen kanssa ;)
Ei kiinnosta😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.. Mites sitten? N35
Sähköposti?
N35 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi nauttia oman miehen kanssa?
Vieraan kanssa intohimo vie mukanaan myös oma mies tuntuu paremmalta kun saanut olla vieraan hellittävänä💋
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti?
N35Kun tänne laittaa postin.. Se heti ainakin mun laittama poistuu?
M49Anonyymi kirjoitti:
Vieraan kanssa intohimo vie mukanaan myös oma mies tuntuu paremmalta kun saanut olla vieraan hellittävänä💋
Moi
No mulla vain yksi vieras kokemus takana..
Toki se sai syttymään et voin harkita uusintaa.
M50- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti?
N35M49 sama juttu mun kohdallani..
Toki on annyymiposti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kati😘
Juuri näin.
M50 - Anonyymi
Sydänmes71 kirjoitti:
Kun tänne laittaa postin.. Se heti ainakin mun laittama poistuu?
M49Aijaa, ei nuo kaikilta poistu.
N35 Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, ei nuo kaikilta poistu.
N35Niinpä sitä itsekin imettelen..
Minulle voi kirjoittaa treffien puolelle siellä olen. M49Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, ei nuo kaikilta poistu.
N35Karsii ns feikit ja muut kirjoittelijat pois.
Sitä kautta voidaan vaihtaa postejakin.
M49Anonyymi kirjoitti:
Kati😘
Juuri näin.
M50Nyt Kati onnistuu tuolla treffien puolella juttelu ymm..
M49- Anonyymi
Sydänmes71 kirjoitti:
Niinpä sitä itsekin imettelen..
Minulle voi kirjoittaa treffien puolelle siellä olen. M49Joo, täytyy tehdä tunnukset...
N35 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, täytyy tehdä tunnukset...
N35Okei.. Tervetuloa viestittelee siellä.
M49 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.. Tervetuloa viestittelee siellä.
M4910 henkilöstä kaikki miehiä😀elikkä fantasia tasolla porukka menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 24-vuotias aviossa oleva nainen.
Olemme alkaneet 1N ja 2 tai 3M.
Mieheni halusi nähdä osallistuen kun muutkin miehet sai panna kanssani. Onnekseni suostuin koska nyt haluan itsekkin useampaa miestä kerrallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni halusi nähdä osallistuen kun muutkin miehet sai panna kanssani. Onnekseni suostuin koska nyt haluan itsekkin useampaa miestä kerrallaan.Mistäpäin olet, pääsiskö mukaan?
T.Viiskymppinen Kuopio - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet, pääsiskö mukaan?
T.Viiskymppinen KuopioOnko kuopiossa majapaiķka missä voi tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Viiskymppinen KuopioSinä varattu nainen, jos mielessä kokeilla muitakin kuin omaa miestä niin täällä olisi luotettava, mukava ja myös varattu viiskymppinen mies Kuopiosta.
Tuolla postilla saa yhteyden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuopiossa majapaiķka missä voi tavata.
Ei oo mulla paikkaa, mutta kesäaikaan ei välttämättä kovin kummoista tarvii...
Tuohon postiini voit kirjoittaa mulle.
T. Viiskymppinen - Anonyymi
Sydänmes71 kirjoitti:
Niinpä sitä itsekin imettelen..
Minulle voi kirjoittaa treffien puolelle siellä olen. M49Nyt olen minäkin siellä.
N35 Anonyymi kirjoitti:
Nyt olen minäkin siellä.
N35Laitoin viestiä toivottavasti oikealle henkilölle.
M49- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni halusi nähdä osallistuen kun muutkin miehet sai panna kanssani. Onnekseni suostuin koska nyt haluan itsekkin useampaa miestä kerrallaan.Ihanaa tulet nauttii ja haluat sitä jatkossakin lisää💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pari tervettä miestä pitää sinua hyvänä. Olemme asfaltti töissä yöt aamuisin voisimme saunoa ottaa muutaman oluen ja harrastaa seksiä kolmistaan. Make ja Jussi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä riittää vällyissä vipinää kun vaimo on saanut vierasta. Tuntuu ettei se saa kyllikseen vieraan jäljiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä riittää vällyissä vipinää kun vaimo on saanut vierasta. Tuntuu ettei se saa kyllikseen vieraan jäljiltä.
Olisko vaimolla kiinnostusta tutustua uuteen vieraaseen?
T. Viiskymppinen Kuopio - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin mun mieheni aivan kuumana, vieraan kanssa kun yön viettänyt ensik💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pari tervettä miestä pitää sinua hyvänä. Olemme asfaltti töissä yöt aamuisin voisimme saunoa ottaa muutaman oluen ja harrastaa seksiä kolmistaan. Make ja Jussi
Ihanaa olis💋tulemme Kuopioon heinäkuun alussa kun loma alkaa asunto autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa olis💋tulemme Kuopioon heinäkuun alussa kun loma alkaa asunto autolla.
pari päsähtykää ennen Kuopiota mun luokse yötä voi olla pihassa autossa tai mieluummin sisällä.Iso paikka ja kaunista seutua.Kookas mies tykkää pitää vierasta rouvaa hyvänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pari päsähtykää ennen Kuopiota mun luokse yötä voi olla pihassa autossa tai mieluummin sisällä.Iso paikka ja kaunista seutua.Kookas mies tykkää pitää vierasta rouvaa hyvänä.
Voisimme pysähtyä olisi eka tapaaminen loman aluksi..mies voi nukkua kuulema autossa kunhan vaimo on hyvin hoideltu yön aikana..asutko yksin vai vaimon kanssa?💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisimme pysähtyä olisi eka tapaaminen loman aluksi..mies voi nukkua kuulema autossa kunhan vaimo on hyvin hoideltu yön aikana..asutko yksin vai vaimon kanssa?💋
Asun yksin... Puusauna sisällä.. Kylvetään ja pidetään hauska iltaja yö..
Mies voi nukkua autossa me sisällä.
Kivaa on se on varmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa on se on varmaa.Ei asu yksin, valehtelee tuo mies. Hänellä vaimo ja perhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa on se on varmaa.Kesään kuuluu puusauna..mies on aisuri joka tykkää katsoa mut eritoten kuunnella kun huudan aika lujaa saadessa orgasmeja joita saan perä jälkeen useamman..juhannukselta lopetetaan seksittely keskenämme silloin lomalla olen kuumimillaan..💋suukko sinulle..
- Anonyymi
Edelleen ois haussa rouva joka haluu vierasta 017a alueelta! Korona vapaa mies odottaa sinua🥰
- Anonyymi
Samoin toinenkin hyvä mies 017 alueelta joten voitais vaikka kimppaa kunhan niin sovitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin toinenkin hyvä mies 017 alueelta joten voitais vaikka kimppaa kunhan niin sovitaan
Sovimme että pysähdymme yhdeksi yöksi saunoo ennen Kuopiota. Olemme ainakin muutaman päivän rauhanlahdessa, vioitais sitten ajella Iisalmeen ja Runnille. Kyllä meille sopii kimmppakin..💋
Anonyymi kirjoitti:
Sovimme että pysähdymme yhdeksi yöksi saunoo ennen Kuopiota. Olemme ainakin muutaman päivän rauhanlahdessa, vioitais sitten ajella Iisalmeen ja Runnille. Kyllä meille sopii kimmppakin..💋
Juu ota yhteyttä nimimerkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vapaa mies olen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vapaa mies olen!!
Missä kohtaa asut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa asut?
Siilinjärvellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siilinjärvellä
Meidän reitin varrella olet..mieheni järkännyt Rauhan lahteen yhden leikki kaverin minulle.. tuttu entuudestaan viime kesältä. Missä haluaisit tavata..olethan terve eikä sua haittaa että olen juuri ollut kahden kanssa aikaisemmin, tää on meidän juttu kesäisin nyt mieheni asettanut tavoitteeksi loman aikana rakastelisin kymmenen eri miehen kanssa😗
- Anonyymi
Minä olen nykyisin, invalidi. Muijani haluaisi kyrpää, sen hänelle suon, kuhan ei ole tältä kylältä. Mitä isompi sen parempi. Tosin tiukka pillu sillä on. Ei ole lapsia.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976038Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2991375Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236