Lienee jo maan tomua. Rauha hänen kulkineelleen.
Mites justuksen maatunut lougani???
16
270
Vastaukset
- Anonyymi
Meneillään on nokkaremmisarjan vaihto ja ja ilmoittelen syksyllä lisää!!!
- Anonyymi
Jatkan vielä tuohon vastaukseeni että nyt on 383000km ja 400000ylittyy nyt jo loppukesällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä tuohon vastaukseeni että nyt on 383000km ja 400000ylittyy nyt jo loppukesällä
Ei muutakö uutta videoo tulille. Tuun katteleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutakö uutta videoo tulille. Tuun katteleen.
Mistä tämä video löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tämä video löytyy?
Video löytyy sitten tältä palstalta !!
- Anonyymi
Se löytyy silloin kun ylittyy 400000km , tässä joskus kesän mittaan !!
- Anonyymi
Joko on video??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on video??
Höpöhöpö paalattu jo.
- Anonyymi
Taidatte itse joutua paaliin ennen kuin minun Logan !!!!!!!
- Anonyymi
Missä viipyy video? Muussa tapauksessa on syytä uskoa että on jo romarin murheena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä viipyy video? Muussa tapauksessa on syytä uskoa että on jo romarin murheena.
Videolänk
https://youtu.be/EyZ63qZRN50 Justus ja Logan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videolänk
https://youtu.be/EyZ63qZRN50 Justus ja LoganJumalauta sentää kun en enää muistanut että olisin ottanut tuon videon minun vanhalla kameralla ja sillalailla olisin saanut sen valokuvaus pellen heräille talviunestaan. No tämänhän voi korjata kun ollaan ylitetty 460000-470000km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalauta sentää kun en enää muistanut että olisin ottanut tuon videon minun vanhalla kameralla ja sillalailla olisin saanut sen valokuvaus pellen heräille talviunestaan. No tämänhän voi korjata kun ollaan ylitetty 460000-470000km
Justus ja Logan ( Youtube ) Trollien piirissä alkaa pikkuhiljaa kylmähiki kostuttamaan paitaa ja alkaa tulla kaikkien tietoon mitä paskaa ne on vuosikaudet jauhaneet !
- Anonyymi
Kaksi taalaa taskussa pieni pala mälliä huulessa,tämä poika Dacialla seilaa myötätuulessa....Kolmetoista vuotta eikös juu ,ei yhtämittaa selannut oo kukaan muu,Örebrosta -Pohjoiseen ja joskus Kuusamoon......Ja taashan se kotiin vei,tyttönikään muuta uskonut ei, tämä on hauskaa hei joo.... Kaksi taalaa taskussa, pienipala mälliä huulessa ,tämä poika Daciaa kuskaa myötätuulessa................................ !Justus ja Logan YOUTUBE
- Anonyymi
Mites justuksen maatunut lougani???:::::::::::: Sillä matka jatkuu vaikka Timbuktuun mutta teillä ei.... Teidän autoista vois ehkä laulaa sanoin: Volga Volga ,ruostetta helmassa,sitä ei voi vangita HÖHHHÖ HÖHHHÖ HÖÖÖÖÖÖÖ. .... Pitikö paikkansa !?
- Anonyymi
Nykyinen autoni ei ole vielä kovin paljon ajettu. Hommasin sen 150tkm ajettuna ja nyt alkaa olemaan 190tkm mittarissa. Kyllä aidolla ja alkuperäisellä renaultilla 1.5 dci jauhaa vaikka miljoonaan asti se on eri asia haluanko niin kauan pitää. Vahvassa harkinnassa jo ensi kesänä 2020 tai uudempi kadjar.
-Osss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864