Runsaasti tunteja kun ei toimi laskuri mutta muuten käytettävissä oleva traktori erilaisissa pikkuhommissa. Jos laittaisi rvs moottoriin ja vaihteistoon sekä ohjaukseen niin rahaa menisi on varmaa mutta saisiko lisää käyttötunteja ? Vikaa ei ole kuitenkasn mutta kait nyt kulumaa löytyy pakosta. Mallia en muista mutta 3 alkava zetor mallin,pieni ja näppärä isolla ohjaamolla tykkään! Onko noissa vaseliineissa jotain tiettyä parasta tyyppiä jota kannattaa käyttää? Rässäillyt jotain ikh yleis vaseliinia punaista joka nippaan silloin tällöin. Porakone käyttöistä rässiä jo tuumin kun tarttis kättä pidtelemään nipassa mutta liekkö ne toimiva.
RVS vanhaan traktoriin mielipiteitä
Anonyymi
5
830
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä rahat menee hukkaan tuollasis lisäaineissa! Tärkeintä että öljyä on eikä ole vettä kertynyt öljyn sekaan. Vaseliinissa sama juttu että kun sitä vaan on niin laadulla niin väliä.
- Anonyymi
Jos ei raaski RVS:ssää ostaa, niin sitten Xado.
Sma tuote, mutta halvempi- Anonyymi
Onko tuosta aineesta xado jotain kokemuksia kuten on pelkästään hyviä rvs:stä?
- Anonyymi
RVS ei liene huonoja kokemuksia ja varovaisen positiivisia on mielummin. Hirmu hintainenhan se on.
- Anonyymi
En havainnut mitään etua Peugeotissani RVS:stä 170 tkm V6 3L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751