Olin työpaikkakoulutuksessa toisella paikkakunnalla jossa olen oikeastikin ollut 12 vuotta sitten. Olin sisällä rakennuksessa. Oli oppitunti menossa ja kuulin palohälytys signaalin(Ei nykyaikainen palovaroitin tai yleinen vaaramerkki vaan meidän työpaikalla oikeassa elämässä sovittu vaaramerkki joka ilmoittaa ,että on tulipalo tai joku muu välitöntä toimintaa vaativa tilanne päällä. Merkin antaminen opetettiin aikoinaan edellä mainitulla kurssilla) Sitten poistuttiin rakennuksesta ja ulkona odotti eeppinen näky. Se rakennus jossa oltiin oli katto tulessa ja pari viereistä rakennusta paloi myös. Viereisen rakennuksen luona oli palokunta nostolava-auton kanssa.
IsoTulipalo
Anonyymi
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
Tunteiden paloja, joita osa itsestäsi yrittää sammutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203153- 162042
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371854Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3581842- 311457
- 301390
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 181032
- 641029
- 54987