liekö vain mulla vai uusi keino hiljentää.
Tähän en voi kommenttiani laittaa, tää aloitus näyttää toimivan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16401895/sukupuolen-korjaus-obamalle
katosi kommentointimahdollisuus
2
51
Vastaukset
- Anonyymi
Amerikassa, ja näemmä vielä Suomessakin, on edelleen sakkia joille on vaikea paikka että värillinen oli Amerikan Presidentti 8 vuotta.
Vai muka Trump historian eniten häiritty Pressa? Lol.
Jos Michellen näkee miehenä niin kannattaa tarkistaa ettei näössä ole jotain vikaa; ylipäätään jos näkee naiset miehinä niin oletko kenties piilevä tasa-arvoinen?
Mutta sen sijaan, onko muut huomanneet että Vaitlyn Jenner ja Melania Trump näyttää samalta? Onhan näitä sukupuolestaan epävarmoja ja / tai sitä peitteleviä maailmassa pilvin pimein. Miksi heitä siis ei olisi myös julkkisten joukossa?
Tässä Joan Rivers sanoo että Michelle ( tai Michael kuten miehensä Barack Hussein häntä kutsuu) Obama on trans:
https://www.youtube.com/watch?v=5E5GMxgVTVU
Pian näiden lausuntojensa jälkeen Joan kuoli (murhattiin?).
Katsoin parisen vuotta sitten aiheeseen liittyviä videoita JuuTupesta. Nyt niitä on poistettu aika tavalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368