https://www.savonsanomat.fi/savo/Asutuksen-lähellä-oleillut-häirikkökarhu-lopetettiin-Suonenjoella/1554418
Tosiasiassa nämä paikalliset, jotka kokivat karhun häiriköineen, ovat itse houkutelleet karhua, että se saataisiin tapettua. On kuulemma riistapeltoja, nuolukiviä, peuran ruokintapaikkoja ja vaikka mitä, jolla karhu saadaan pyörimään ihan oman pihan lähelle. Sitten sen voidaan kertoa olevan häirikkö. Kun eivät syksyllä saaneet kiintiölupaa ampua, onnistuu se näinkin. Ja sitten samat häiriöistä kärsivät ovat näitä srva-kavereita. Ihan varmaan on projektiileilla karhua karkotettu. Viety varmaan hunajaa sen asemasta. Ja kun on vielä kytkökset poliisiin, niin helposti lupa tulee.
Törkeä eläinten surmaamista!
Taas on karhu ammuttu "häirikkönä"
Anonyymi
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ihminen se vaan aina leikkii jumalaa ja kaikkivaltiasta. Esim Sivistyneissä maissa tälläinen homma hoidetaan toisin.
- Anonyymi
Bulgaria on sivistysvaltio suomeen verrattuna, mites siellä karhut...?
- Anonyymi
Suonenjoella on muutama muukin yksilö jotka voitaisi lopettaa häiriökäyttäytymisen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848