Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Oletko nainen saanut

Nainen, oletko saanut hyvää nuolentaa? Millainen on hyvä suu sex? Olen himokas nuolija, pitkään ja nautinnolla nuolen. Naisissa eroja joitakin pitää hellästi nuolla, joitakin huulia, sisältä kieli syvällä. Toiset klit ympärillä kieltä pyörittää klitoris herkkää ei suoraa kosketusta kärsi.
Sitten mitkä haluaa koko kielen klit painettavan kovaa ei halua hellää nuolentaa.
382499
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 38

Vanhimmat

Kyllä kunnon kielihoito tekee hyvää

Äänestä
  • Kuopiosta saisi hyvän miehen kielihoitoo naiset huomiooo:))

Äänestä

• Joku tunkenut vehkeen oven saranapuolelle ja akka laittanut oven kiinni...

Äänestä

Kunnon kielihoito tulisi kyllä tarpeeseen..

Äänestä
  • Jyväskylässä olisi intohimoinen 👅-mies halukkaana tarjoamaan pitkiä, intohimoisia "kielikylpyjä" neidoille, Rouville luottamuksella. [email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden... Ei ikäni, syntymävuoteni, vaan lempiasento..sä päälläni 😋

Äänestä

• Aina halukas antamaan kieltä ja suuta halukkaalle naiselle... P-Savo

Äänestä

• Missäpäin olis tarvetta?

Äänestä

Onko pks:n kaikki naiset jo tyydytetty. Kerkeisin hoitaa muutaman kokemuksella😎

Äänestä

Kyllä vain hyvää ja pitkäkestoista nuolentaa saa ni parasta!!!

Äänestä
  • Oletko sellaista saanut?

Äänestä

Onko Hesassa naisia jotka haluaa kunnon kielikylpyä? Hieronnan saat samalla jos haluat siihenkin helpotusta.

Äänestä
  • Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

Kik?

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?

Ihana olis saada hellä nuolenta😗 perjantai vois onnistua jossain rauhallisessa paikassa vaikka joku metsä autotien poukama nyt luvassa lämmintä viltin päällä hyvä..

Äänestä

• Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Keravalainen synttärisankari antaa hoitoa ma
    01.06 koko päivän! Namskis

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miten sinuun saa yhteyttä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

[email protected]

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kik?

Jaakko630 on mun kik

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olis kun tulisin nuolema🤤🤤🤤36v pk seutust😜

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....

Ota yheyttä,Nurmijärvelta löydy nuoleja

Äänestä

Keski-suomen neitoja / Rouvia vailla kielikivaa?
- 👅-mies jkl

Äänestä

Eikö Kouvolassa ole ketään joka osaisi homman🤔😊

Äänestä
  • Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)

Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉

Ihanaa.. kik Tinde737

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa.. kik Tinde737

Keravalla olisi kielihoitoa tarjolla😜

Äänestä

Rauma Satakunta 😘 NAINEN ota yhteyttä......

Äänestä

Hiljaista on........ [email protected] viestejä sinne vaan rohkeesti.

Äänestä

Keski-suomen naisia vailla 👅-kivaa? 😋

Äänestä
  • Löytyykö 06-alueelta naista joka haluaa nuolettaa aikuisella miehellä. Ajelen tarvittaessa.

1Äänestä

Millainen suuhoito sinulle nainen parasta

Äänestä

Tämä oli vielä muutama kuukausi sitten ihan tuntematonta mutta nyt muutaman kerran tutustunut kielihoitoon ja onhan se taivaallista. Helsingissä asustelen ja kielihoito tekis tälle hoitsulle kyllä hyvää...

1Äänestä
  • No miks ei

Äänestä

Ihan miehenä vastaan yleisesti tyyliin joka sopii muuhunkin kuin nuolentaan. Ihmisten välinen kemia ratkoo sen tunteen onko kokemus hyvä. Jos ihminen tykkää toisesta ja asia etenee haluttuun pisteeseen niin lopputulos voi olla hyvä. Innokas ei välttämättä ole hyvä.

Äänestä

Satakunnassa kielihoitoa naisille tarjolla.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Nainen, oletko saanut hyvää nuolentaa? Millainen on hyvä suu sex? Olen himokas nuolija, pitkään ja nautinnolla nuolen. Naisissa eroja joitakin pitää hellästi nuolla, joitakin huulia, sisältä kieli syvällä. Toiset klit ympärillä kieltä pyörittää klitoris herkkää ei suoraa kosketusta kärsi.
Sitten mitkä haluaa koko kielen klit painettavan kovaa ei halua hellää nuolentaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu