Nainen, oletko saanut hyvää nuolentaa? Millainen on hyvä suu sex? Olen himokas nuolija, pitkään ja nautinnolla nuolen. Naisissa eroja joitakin pitää hellästi nuolla, joitakin huulia, sisältä kieli syvällä. Toiset klit ympärillä kieltä pyörittää klitoris herkkää ei suoraa kosketusta kärsi.
Sitten mitkä haluaa koko kielen klit painettavan kovaa ei halua hellää nuolentaa.
Oletko nainen saanut
38
2245
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kunnon kielihoito tekee hyvää
- Anonyymi
Kuopiosta saisi hyvän miehen kielihoitoo naiset huomiooo:))
- Anonyymi
Joku tunkenut vehkeen oven saranapuolelle ja akka laittanut oven kiinni...
- Anonyymi
Kunnon kielihoito tulisi kyllä tarpeeseen..
- Anonyymi
Jyväskylässä olisi intohimoinen 👅-mies halukkaana tarjoamaan pitkiä, intohimoisia "kielikylpyjä" neidoille, Rouville luottamuksella. [email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden... Ei ikäni, syntymävuoteni, vaan lempiasento..sä päälläni 😋
- Anonyymi
Aina halukas antamaan kieltä ja suuta halukkaalle naiselle... P-Savo
- Anonyymi
Missäpäin olis tarvetta?
- Anonyymi
Rauma Satakunta 😘 NAINEN ota yhteyttä....
[email protected] - Anonyymi
Onko pks:n kaikki naiset jo tyydytetty. Kerkeisin hoitaa muutaman kokemuksella😎
- Anonyymi
Kyllä vain hyvää ja pitkäkestoista nuolentaa saa ni parasta!!!
- Anonyymi
Oletko sellaista saanut?
- Anonyymi
Onko Hesassa naisia jotka haluaa kunnon kielikylpyä? Hieronnan saat samalla jos haluat siihenkin helpotusta.
- Anonyymi
Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏
Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?
Ihana olis saada hellä nuolenta😗 perjantai vois onnistua jossain rauhallisessa paikassa vaikka joku metsä autotien poukama nyt luvassa lämmintä viltin päällä hyvä..
- Anonyymi
Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keravalainen synttärisankari antaa hoitoa ma
01.06 koko päivän! Namskis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik?
Jaakko630 on mun kik
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olis kun tulisin nuolema🤤🤤🤤36v pk seutust😜
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....
Ota yheyttä,Nurmijärvelta löydy nuoleja
- Anonyymi
Keski-suomen neitoja / Rouvia vailla kielikivaa?
- 👅-mies jkl - Anonyymi
Eikö Kouvolassa ole ketään joka osaisi homman🤔😊
- Anonyymi
Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)
Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉
Ihanaa.. kik Tinde737
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa.. kik Tinde737
Keravalla olisi kielihoitoa tarjolla😜
Rauma Satakunta 😘 NAINEN ota yhteyttä......
Hiljaista on........ [email protected] viestejä sinne vaan rohkeesti.
- Anonyymi
Keski-suomen naisia vailla 👅-kivaa? 😋
- Anonyymi
Löytyykö 06-alueelta naista joka haluaa nuolettaa aikuisella miehellä. Ajelen tarvittaessa.
- Anonyymi
Millainen suuhoito sinulle nainen parasta
- Anonyymi
Tämä oli vielä muutama kuukausi sitten ihan tuntematonta mutta nyt muutaman kerran tutustunut kielihoitoon ja onhan se taivaallista. Helsingissä asustelen ja kielihoito tekis tälle hoitsulle kyllä hyvää...
- Anonyymi
No miks ei
- Anonyymi
Ihan miehenä vastaan yleisesti tyyliin joka sopii muuhunkin kuin nuolentaan. Ihmisten välinen kemia ratkoo sen tunteen onko kokemus hyvä. Jos ihminen tykkää toisesta ja asia etenee haluttuun pisteeseen niin lopputulos voi olla hyvä. Innokas ei välttämättä ole hyvä.
- Anonyymi
Satakunnassa kielihoitoa naisille tarjolla.
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885