Oletko nainen saanut

Anonyymi

Nainen, oletko saanut hyvää nuolentaa? Millainen on hyvä suu sex? Olen himokas nuolija, pitkään ja nautinnolla nuolen. Naisissa eroja joitakin pitää hellästi nuolla, joitakin huulia, sisältä kieli syvällä. Toiset klit ympärillä kieltä pyörittää klitoris herkkää ei suoraa kosketusta kärsi.
Sitten mitkä haluaa koko kielen klit painettavan kovaa ei halua hellää nuolentaa.

38

2172

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kunnon kielihoito tekee hyvää

      • Anonyymi

        Kuopiosta saisi hyvän miehen kielihoitoo naiset huomiooo:))


      • Anonyymi

        Joku tunkenut vehkeen oven saranapuolelle ja akka laittanut oven kiinni...


    • Anonyymi

      Kunnon kielihoito tulisi kyllä tarpeeseen..

      • Anonyymi

        Jyväskylässä olisi intohimoinen 👅-mies halukkaana tarjoamaan pitkiä, intohimoisia "kielikylpyjä" neidoille, Rouville luottamuksella. [email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden... Ei ikäni, syntymävuoteni, vaan lempiasento..sä päälläni 😋


      • Anonyymi

        Aina halukas antamaan kieltä ja suuta halukkaalle naiselle... P-Savo


      • Anonyymi

        Missäpäin olis tarvetta?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko pks:n kaikki naiset jo tyydytetty. Kerkeisin hoitaa muutaman kokemuksella😎

    • Anonyymi

      Kyllä vain hyvää ja pitkäkestoista nuolentaa saa ni parasta!!!

      • Anonyymi

        Oletko sellaista saanut?


    • Anonyymi

      Onko Hesassa naisia jotka haluaa kunnon kielikylpyä? Hieronnan saat samalla jos haluat siihenkin helpotusta.

      • Anonyymi

        Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

        Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

        Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?

        Ihana olis saada hellä nuolenta😗 perjantai vois onnistua jossain rauhallisessa paikassa vaikka joku metsä autotien poukama nyt luvassa lämmintä viltin päällä hyvä..


      • Anonyymi

        Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

        Keravalainen synttärisankari antaa hoitoa ma
        01.06 koko päivän! Namskis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

        Minkä ikäinen olet? Miten sinuun saa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kik?

        Jaakko630 on mun kik


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

        Mitäs olis kun tulisin nuolema🤤🤤🤤36v pk seutust😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....

        Ota yheyttä,Nurmijärvelta löydy nuoleja


    • Anonyymi

      Keski-suomen neitoja / Rouvia vailla kielikivaa?
      - 👅-mies jkl

    • Anonyymi

      Eikö Kouvolassa ole ketään joka osaisi homman🤔😊

      • Anonyymi

        Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)

        Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉

        Ihanaa.. kik Tinde737


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa.. kik Tinde737

        Keravalla olisi kielihoitoa tarjolla😜


    • Rauma Satakunta 😘 NAINEN ota yhteyttä......

    • Anonyymi

      Keski-suomen naisia vailla 👅-kivaa? 😋

      • Anonyymi

        Löytyykö 06-alueelta naista joka haluaa nuolettaa aikuisella miehellä. Ajelen tarvittaessa.


    • Anonyymi

      Millainen suuhoito sinulle nainen parasta

    • Anonyymi

      Tämä oli vielä muutama kuukausi sitten ihan tuntematonta mutta nyt muutaman kerran tutustunut kielihoitoon ja onhan se taivaallista. Helsingissä asustelen ja kielihoito tekis tälle hoitsulle kyllä hyvää...

      • Anonyymi

        No miks ei


    • Anonyymi

      Ihan miehenä vastaan yleisesti tyyliin joka sopii muuhunkin kuin nuolentaan. Ihmisten välinen kemia ratkoo sen tunteen onko kokemus hyvä. Jos ihminen tykkää toisesta ja asia etenee haluttuun pisteeseen niin lopputulos voi olla hyvä. Innokas ei välttämättä ole hyvä.

    • Anonyymi

      Satakunnassa kielihoitoa naisille tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe