Oletko nainen saanut

Anonyymi

Nainen, oletko saanut hyvää nuolentaa? Millainen on hyvä suu sex? Olen himokas nuolija, pitkään ja nautinnolla nuolen. Naisissa eroja joitakin pitää hellästi nuolla, joitakin huulia, sisältä kieli syvällä. Toiset klit ympärillä kieltä pyörittää klitoris herkkää ei suoraa kosketusta kärsi.
Sitten mitkä haluaa koko kielen klit painettavan kovaa ei halua hellää nuolentaa.

38

2245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kunnon kielihoito tekee hyvää

• Anonyymi

Kuopiosta saisi hyvän miehen kielihoitoo naiset huomiooo:))

• Anonyymi

Joku tunkenut vehkeen oven saranapuolelle ja akka laittanut oven kiinni...

• Anonyymi

Kunnon kielihoito tulisi kyllä tarpeeseen..

• Anonyymi

Jyväskylässä olisi intohimoinen 👅-mies halukkaana tarjoamaan pitkiä, intohimoisia "kielikylpyjä" neidoille, Rouville luottamuksella. [email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden... Ei ikäni, syntymävuoteni, vaan lempiasento..sä päälläni 😋

• Anonyymi

Aina halukas antamaan kieltä ja suuta halukkaalle naiselle... P-Savo

• Anonyymi

Missäpäin olis tarvetta?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko pks:n kaikki naiset jo tyydytetty. Kerkeisin hoitaa muutaman kokemuksella😎

• Anonyymi

Kyllä vain hyvää ja pitkäkestoista nuolentaa saa ni parasta!!!

• Anonyymi

Oletko sellaista saanut?

• Anonyymi

Onko Hesassa naisia jotka haluaa kunnon kielikylpyä? Hieronnan saat samalla jos haluat siihenkin helpotusta.

• Anonyymi

Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisin kunnon kieli hoidosta ei mitään kiireellä... olen Keravavalla normi kokoinen nainen💏

Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kik?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielelläni tarjoan sinulle nuolennan ja oikein ajan kanssa Keravan nainen. Olen reilu 50 v. mies. Milloin sulle sopisi?

Ihana olis saada hellä nuolenta😗 perjantai vois onnistua jossain rauhallisessa paikassa vaikka joku metsä autotien poukama nyt luvassa lämmintä viltin päällä hyvä..

• Anonyymi

Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keravalainen synttärisankari antaa hoitoa ma
        01.06 koko päivän! Namskis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miten sinuun saa yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

[email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kik?

Jaakko630 on mun kik

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olis kun tulisin nuolema🤤🤤🤤36v pk seutust😜

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkäällä. Haluan kansaa ihanan pitkän kielihoidon kera hieronnan ja sitten oikein kunnon pano takaapäin... Avot....

Ota yheyttä,Nurmijärvelta löydy nuoleja

• Anonyymi

Keski-suomen neitoja / Rouvia vailla kielikivaa?
      - 👅-mies jkl

• Anonyymi

Eikö Kouvolassa ole ketään joka osaisi homman🤔😊

• Anonyymi

Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin sinne lähiaikona , antaisin ja nuolisin kaunan :)

Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy kyllä Kouvolastakin osaava ja hellä mies😉

Ihanaa.. kik Tinde737

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa.. kik Tinde737

Keravalla olisi kielihoitoa tarjolla😜

• Rauma Satakunta 😘 NAINEN ota yhteyttä......

• Anonyymi

Keski-suomen naisia vailla 👅-kivaa? 😋

• Anonyymi

Löytyykö 06-alueelta naista joka haluaa nuolettaa aikuisella miehellä. Ajelen tarvittaessa.

• Anonyymi

Millainen suuhoito sinulle nainen parasta

• Anonyymi

Tämä oli vielä muutama kuukausi sitten ihan tuntematonta mutta nyt muutaman kerran tutustunut kielihoitoon ja onhan se taivaallista. Helsingissä asustelen ja kielihoito tekis tälle hoitsulle kyllä hyvää...

• Anonyymi

No miks ei

• Anonyymi

Ihan miehenä vastaan yleisesti tyyliin joka sopii muuhunkin kuin nuolentaan. Ihmisten välinen kemia ratkoo sen tunteen onko kokemus hyvä. Jos ihminen tykkää toisesta ja asia etenee haluttuun pisteeseen niin lopputulos voi olla hyvä. Innokas ei välttämättä ole hyvä.

• Anonyymi

Satakunnassa kielihoitoa naisille tarjolla.

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      324
      1913
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1649
    3. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      906
    4. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      3
      903
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      44
      810
    6. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      747
    7. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      25
      741
    8. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      151
      718
    9. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      54
      700
    10. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      45
      698
    Aihe