Hei,
olen jumissa kahdessa kemian tehtävässä ja tarvisin apua. Tässä tehtävät:
1. Kidevedellisen koboltti(II)kloridin kaava on CoCl2 · 2 H2O, otetaan siitä näyte, jonka massa on 16,6 mg. Mikä on näytteessä olevan kloorin ainemäärä?
2. Laske liuoksen konsentraatio, kun 10 g natriumhydroksidia on liuotettu 100 ml vettä.
Kiitos :)
Voisiko joku auttaa?
Anonyymi
3
1368
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet jumissa niin kerro miten olet aloittanut tehtävien ratkaisun?
Oletko jo lukenut oppikirjasta aihetta käsittelevän kohdan?
Jos olet lukenut niin kerro mikä käsite jäi epäselväksi. - Anonyymi
olis kiva saada vastaus
- Anonyymi
Trolli nostaa yli vuoden vanhan viestin, jossa kerjättiin vastausta ilman että oltiin valmiita tekemään itse mitään asian eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062726
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262537En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va581206- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 107811
- 46803