Moikka! Mitäs mieltä olette, itselläni vuoden 2007 VW Touran, johon jo kerran jakoketju vaihdettu (vaikka niiden kai pitäis olla lähes auton elinikäisiä?). Nyt autossa palaa joku vikavalo ja avopuoliso luki siitä vikakoodin. Autokorjaamo sanoo vikakoodin perusteella autoa näkemättä, että ketju ja kaikki siihen liittyvät osat vaihdettava. Voiko olla mahdollista??? Ja hinta-arvio 3700 e...
Jakoketjun vaihto
9
2549
Vastaukset
- Anonyymi
Klongswagen on klongswagen vaikka voissa paistais.
Vanha sanonta toisen maailmansodan ajoilta. Sitä saa mitä tilaa. - Anonyymi
Taas Toyotan omasetä tarinoi omiaan.
- Anonyymi
Väärä arvaus. Minulla on Audi.
- Anonyymi
Atkinson käy kyllä niin kepeästi ei rallata eikä rahise?
- Anonyymi
Tuleeko moottorin yläkerran hajoaminen kenties halvemmaksi?
Siihen hintaan toki saa uudet venttiilit ja kannen plaanauksen.
Sitten voi tietenkin odottaa ja arvioida virheilmoituksen luotettavuutta.
Ennen virhekoodiaikaa asiat piti arvioida ilman näitä nykyisiä "apuja".
Onko kellään kokemusta jostain virheilmoituksesta, joka olisi ollut turha tai jopa väärä?- Anonyymi
Vikakoodeja tulee helposti anturoista. Ne kertovat ajoitusten muuttumisesta esim.
Koodit voi nollata ja katsoa tuleeko uudestaan.
Myös koodit voi luetuttaa vaikka nos on motonet lähellä. Niillä on siellä lukulaitteet.
Jakoketju voi venyä tai sen kiristäjät.
Hirvittävä hinta.
Eikö tuohon hintaan saa jo uuden samanlaisen autonkin?
Missä on moottori kunnossa.
Äljyn vähyys ja nykivä ajaminen voi käydä ketjun heikentäjäksi.
Tarkastakaa öljyt ainakin ja vaikka vaihtaisitte ne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikakoodeja tulee helposti anturoista. Ne kertovat ajoitusten muuttumisesta esim.
Koodit voi nollata ja katsoa tuleeko uudestaan.
Myös koodit voi luetuttaa vaikka nos on motonet lähellä. Niillä on siellä lukulaitteet.
Jakoketju voi venyä tai sen kiristäjät.
Hirvittävä hinta.
Eikö tuohon hintaan saa jo uuden samanlaisen autonkin?
Missä on moottori kunnossa.
Äljyn vähyys ja nykivä ajaminen voi käydä ketjun heikentäjäksi.
Tarkastakaa öljyt ainakin ja vaikka vaihtaisitte ne.Talon anturoista ei tule vikakoodeja. Missähän ne auton anturat mahtaa olla? Varmaankin pyörien alla.
- Anonyymi
Ei ne oo nykypäivänä todellakaan elinikäisiä. Silti toi kustannusarvio on pilvissä. Todennäköisesti etelä suomen merkkikorjaamon hinta.
- Anonyymi
Joidenkin älykääpiöiden mielestä näköjään pelkkä öljyjen vaihto korjaa kaikki ongelmat moottorissa. Melkoisen säälittävää sepustusta. Jos ette OIKEASTI tiedä vastausta kysymykseen, niin älkää sitten myöskää sepustelko älyttömyyksiä tänne. Siinä nolostuu vaan se sepustelija itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130