Mikä vikana

Anonyymi

Elikkäs jos mopon akun määrä on alhainen niin mopo sammuu, ymmärtääkseni mopon pitäisi toimia vaikka ei olisi akkua ollenkaan joten mikä on mopossa vikana. Joutuu useasti latailemaan akkua että voi ajella

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lataako moposi kun ajat sillä?

• Anonyymi

Eipä se hirveemmin lataa

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä se hirveemmin lataa

Itselläni meni Yamaha XJ 600 -86 pyörästä laturista hiilisilta 2001 kesällä ja se kävi niin kauan kuin akussa oli virtaa tai sitä laittoi sinne lisää laturilla.

Se on kun ei lataa niin ei lataa ja silloin ei myöskään pysy käynnissä. Mietin vain olisiko sinulla samantyyppinen ongelma.

• Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

Itselläni meni Yamaha XJ 600 -86 pyörästä laturista hiilisilta 2001 kesällä ja se kävi niin kauan kuin akussa oli virtaa tai sitä laittoi sinne lisää laturilla.

Se on kun ei lataa niin ei lataa ja silloin ei myöskään pysy käynnissä. Mietin vain olisiko sinulla samantyyppinen ongelma.

Voishan se olla joo. Mites saisin fiksattua onko tietoa, kun ei joka päivä jaksaisi heittää latauksee

• Anonyymi kirjoitti:

Voishan se olla joo. Mites saisin fiksattua onko tietoa, kun ei joka päivä jaksaisi heittää latauksee

Niin no laturi remonttihan se on edessä jos siitä on kyse. Itsestä riippuu tekeekö itse vai viekö liikkeeseen/tuttavalle.

• Anonyymi

Miten akun määrä voi olla alhainen?

• Anonyymi

Sama kun kysyisi miten akku voi olla loppu

• Anonyymi

Eli sammuilee ja kun akku tyhjä ei lähde käyntiin.

• Anonyymi

Onko se hybridi malli vai ?

• Anonyymi

Hehhe yksinkertaisesti sammuu ja uudestaan saa käyntiin vasta kun ladannut akkua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe