On vain tunnustettava, ei mun auta sitä kieltää. Mun ei saisi, koska olen luvattomissa puuhissa. Miksi tulit elämääni, sinä ihana? Ja miksi olet vastustamaton? Olen kuin täi paksussa tervassa. Miksi? Mitä minä teen, jos sinäkin vielä...?
Olen heikkona sinuun
30
675
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipailet toista täällä, vaikka olet varattu. Ei taida olla hyvä suhde alla?
Onko hän sitten sinusta kiinnostunut?- Anonyymi
Enpä tiedä.
- Anonyymi
Elämä kyllä järjestää asiat oikein. Ei sun tarvitse miettiä, mitähän sitten, koska jotenkin ne sujuu sitten vaan hyvin ja nyt sun kannattaa vaan nauttia tunteesta.
Koska kyllähän mä sua - Anonyymi
Kuvittelen sinut yhdeksi ja vastaan että niin sinäkin.
- Anonyymi
Nähdäänkö viikonloppuna????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole mitään allergioita lemmikeille!!! Niin kuin sanoin olen yksin viikonloppuna niin jos haluat tulla käymään niin olisin erittäin iloinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna on liian myöhäistä. Jos ei tänään tai viimeistään huomenna illalla niin unohdetaan iäksi koko asia. T: 22:10
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna on liian myöhäistä. Jos ei tänään tai viimeistään huomenna illalla niin unohdetaan iäksi koko asia. T: 22:10
Miten niin myöhäistä? Unoha sinä kyllä et!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin myöhäistä? Unoha sinä kyllä et!
Unohdin jo. Hyvää loppuelämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin jo. Hyvää loppuelämää.
Tuollainen ajatusmaailma: ”Minä määrään, minä asetan tiukkoja ehtoja (josta toinen ei edes voi olla tietoinen 😂)ja sinä tottelee ja teet kuten haluan tässä ja nyt heti”-asenne ei lupaa kovin toimivaa parisuhdetta kenenkään kanssa. Ihminen voi toki kypsyä myöhemmin henkisesti ja se muuttaa tialnrwwn. Antaisin uhkailijan mennä.
Olen täysin sivusta.
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta.. "onneksi" en näe häntä pian enää, vaikkakin samalla jokin kuolee sisälläni. - koukussa katseisiin
- Anonyymi
Mikset näe?
- Anonyymi
Menetän näköni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetän näköni...
Silimät tippusi?
- Anonyymi
Mua jotenkin inhottaa ihmiset jotka elämöi oman itsensä kautta toisella ihmisellä. Jos välittäisit hänestä ketä ajattelet, olisit hyvin voinut jättää kirjoittamatta nykyisestä suhteestasi ja kärsimyksestä josta selvästi nautit. Ällöttävää.
- Anonyymi
Kenen kärsimyksestä nauttisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kärsimyksestä nauttisin?
Omasta kärsimyksestä, jotkut kuvittelevat sitä ”elämäksi”. Nauttivat käänteistä omasta näkökulmasta. Käyttävät toisia ihmisiä hyväksi omiin kokemuksiin.
- Anonyymi
Meneekö naiselle?
- Anonyymi
Samoin tulee hän aika ajoin elämääni ja nyt sain tutustua häneen. Kaipaan keskutelujamme ja yhteistä projektia miehen kanssa. Huomen aamulla käyn tutustussa paikka jättämässä kaiken taakseni. Hän oli minulle enemmän kuin kukaan. Tärkeä, mutta kaikkea ei voi saada. Elä täysillä ja nauti. Kätken kaiken sisääni ja yritän saada tästä lisää voimaa ja korkeutta muurilleni.
- Anonyymi
Nähdään sitten kun sen aika on. n-m
- Anonyymi
Nähdään sitten, olet minulle uskomattoman tärkeä ihminen.
- Anonyymi
Nähdään nainen, kun aika on. Niin just!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään sitten, olet minulle uskomattoman tärkeä ihminen.
Aurinkoista torstaipäivää sulle.
Toivon että tapaat oikeasti tuon uskomattoman tärkeän ihmisesi.
Joku vähemmän tärkeä.
- Anonyymi
Et saisi?
Varattu jompi kumpi?
Mikä on nimemme ensimmäiset kirjaimet?
Vähän jotain tunnistetta kiitos🤩 - Anonyymi
Siis räkä mikä säkä, ketjussahan oli useempikin vastustamaton alottajalle.
- Anonyymi
Aloittaja on kylläkin hyvinkin liukasliikkeinen täi, ainakin kun ketjua katsoo.
- Anonyymi
Ja sinä olet täitäkin tyhmempi.
- Anonyymi
Niin näytti olevan, mies on joskus jossakin asiassa liukas luikku ja sitten taas jossain muussa asiassa nimenomaan se täi tervassa. !!
- Anonyymi
lupaan pikku hiljaa parantaa tapani, koska olet sen verran tärkeä minulle,
tunnen olevani etuoikeutettu, korkeampien voimien suojeluksessa, kun minun
elämääni on tullut tuollainen kaunokainen,
olet tärkeä, mutta, koitetaan molemmat kuitenkin selvitä tästä uudesta suomesta minkä corona jättää jälkeensä, ei tiedä mihin suuntaan tämä homma oikeastaan loppujen lopuksi menee,
se on täysi kysymysmerkki, jälkensä suomeen se jättää aina jollakin tavalla, - Anonyymi
Mihis, nyt pitteis rynnii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653