Stayupit miehellä

Anonyymi

Kiihoittaako sua runkata styupit jalassa.. nyt kovana.. M55

117

2848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa!!

    • Anonyymi

      Kyllä, mutta pitää olla myös stilettokorot.

      • Anonyymi

        Nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nam

        Stayupit jalassa on on kiva antaa persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stayupit jalassa on on kiva antaa persettä.

        Olen samaa mieltä


      • Anonyymi

        Samoin..piikkikorot aina stay uppien kanssa runkatessa ja just lensi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stayupit jalassa on on kiva antaa persettä.

        Runkku kaverini tykkää kun saa hiplata stayuppeja ja pikkareita, pidän seksikkäitä naisten käsineitä runkatessa hänen kaluaan. Joskus lopetan runkkauksen kesken ja annan sylitanssin joka päättyy kiimaiseen rynkytykseen, annan kaverin panna oikein kunnolla.
        Ollaan kumpikin parisuhteessa ja heteroja, vaatteet joita pidän kaveri lainaa vaimonsa vaatekaapilta, eikä taida vaimo tietää että ollaan käyty kaikki sen mekot ja pikkari ym. muut läpi, lahjamekot ja seksikkäät pitsihousut ja korsetit saa kyytiä kun katotaan playboy mallien stripausta:)
        Ehkä sen vaimon ei pitäisi pihdata niin paljon:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkku kaverini tykkää kun saa hiplata stayuppeja ja pikkareita, pidän seksikkäitä naisten käsineitä runkatessa hänen kaluaan. Joskus lopetan runkkauksen kesken ja annan sylitanssin joka päättyy kiimaiseen rynkytykseen, annan kaverin panna oikein kunnolla.
        Ollaan kumpikin parisuhteessa ja heteroja, vaatteet joita pidän kaveri lainaa vaimonsa vaatekaapilta, eikä taida vaimo tietää että ollaan käyty kaikki sen mekot ja pikkari ym. muut läpi, lahjamekot ja seksikkäät pitsihousut ja korsetit saa kyytiä kun katotaan playboy mallien stripausta:)
        Ehkä sen vaimon ei pitäisi pihdata niin paljon:)

        miten te voitte muka olla heteroja jos sun kaveris panee sua?


    • Anonyymi

      OOtko paljonkin tarjoillu

    • Anonyymi

      Lentääkö jo

    • Anonyymi

      Niin ihanat jalassa... onko muilla?

      • Anonyymi

        Ja mekko päällä


    • Anonyymi

      Kyllä kiihoittaa ja etenkin runkata kaverin kanssa yhdessä kun molemmilla stay-up:it jalassa. Välillä myös sukkahousut jalassa runkkaillaan yhdessä. Sukkahousut jalassa tuntuu hyvältä kun kaveri hivelöi sukkahousuissa olevaa munaasi.

    • Todella kiihottavaa sukkien ja muitten naisten asujen kanssa.

      • Anonyymi

        Sulla mukavia videoita, kivasti kostuu myös täällä.. M55


      • Anonyymi

        Olis kiva kokeilla.


      • Anonyymi

        Käytän myös sukkia ja alusasuja, tuntuu ihanilta päällä.. ukm50


    • Anonyymi

      Kiihotaa.

    • Anonyymi

      Mulla mustat stayupit ja dildo anuksessa, aivan mahtavan kiihottavaa runkatessa!

    • Nyt sukat sukkanauhoissa ja rintaliiveissä tekorinnat heilumassa runkun tahtiin.

      • Anonyymi

        Olisinpa näkemässä.


    • Anonyymi

      Rynkytkö jo siellä menossa omin avuin

      • Anonyymi

        Tulin juuri saunasta, alastomana tietenkin. Otin esiin koko dildokokoelmani sekä liukuvoiteen. Laitan myös videokameran jalustalleen eli kuvaan koko session ja näen kaiken monitorin kautta kun tyydytän itseäni. Aloitan ohuimmalla dildolla ja kun olen tarpeeksi lämmennyt niin vaihdan suurempaan.


    • Anonyymi

      No on sulla varmaa auki paikat, itell ei kokemuks

      • Anonyymi

        Runsaasti liukkaria ja rentona niin onnistuu. Ei pahemmin kokemusta toisen miehen kalusta, mutta hyvälle tuntuu yksinkin touhuta. Sain muuten melkoisen orgasmin aivan äsken :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runsaasti liukkaria ja rentona niin onnistuu. Ei pahemmin kokemusta toisen miehen kalusta, mutta hyvälle tuntuu yksinkin touhuta. Sain muuten melkoisen orgasmin aivan äsken :)

        Oli niin voimakas kouristus, että dildo lensi anuksesta kuin ohjus :D


    • Anonyymi

      Voi vittu mitä touhua !!

      • Anonyymi

        Kyllä muuten maistuu vittukin, bi on monipuolinen (Y)


    • Anonyymi

      Kyllä. mustat stayupit jalassa ja kyrpä kovana. Rauhallista vetelyä ja siloittelen jalkojani.

      • Anonyymi

        Samoim stayupit jalassa myös nyt, tuntuu tosi seksyiltä M55


    • Anonyymi

      Aamulla tuli herätty sukkahousut jalassa, olin illalla pienessä punaviinissä käynyt vaatekomerolla ja etsinyt ohuet denierit jalkaani!
      Sukkikset tuntui ihanalta aamuseisokkia vasten, oli mahtavaa hieroa ja tunnustella kulliani niiden läpi!
      Pitkitin hyväilyäni ja ajattelin samalla tuttua rouvaa jonka olin tavannut työnmerkeissä.
      Oli ihana hyväillä yhä kovenevaa kaluani... pitkitin nautintoa välillä
      lopetin hieronnan... mutta sitten en voinut enää olla lopettamatta.
      Vaan jatkoin hieromista ja mikä mahtava orgasmi ja sperman määrä
      joka purkautui sukkahousuihin..
      Oli ihana lähteä suihkuun ja töihin hyvin runkanneena!

      • Anonyymi

        Tota vois kokeilla ;)


    • Anonyymi

      Lahdessa myös stay up sukat ukm...

      • Anonyymi

        Kiva... mulla sukkikset ja pikku hame, kiva tuuletella ilman pikkuhousuja. ukm 53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva... mulla sukkikset ja pikku hame, kiva tuuletella ilman pikkuhousuja. ukm 53

        sukat ja mekko myös. oispa mukava katsella yhdessä..lahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sukat ja mekko myös. oispa mukava katsella yhdessä..lahti

        Niin olis, sovitella uusia stayupeja ja muuta kivaa.. Onko lahdessa kosteaa myös? ;)


    • Anonyymi

      No ei todellakaan.

    • Anonyymi

      No todellakin kiihoittaa, laitan päälleni aina kun tulee mukava tilaisuus...

    • Anonyymi

      Viime kesänä jäin anopin luo tekemään klapeja yksin, menin anopin vaatekaapilke, riisuuduin alasti ja puin ylläni anopin silkkisen? Lyhyen mekon ja rintsikat, toppasin rintsikat vessapaperilla. Liukas mekko tuntui kiihottavalta kalussa, hyväilin mekon läpi peilin edessä pakaroita ja pyllistelin. Sain mahtavan orkun.

      • Anonyymi

        Kiva fetishi sulla.. mäkin tekisin noin!


    • Anonyymi

      Kokeilisin jos löytyisi riittävän isot. Mun sääret on kuin hoikan naisen vyötärö

    • Anonyymi

      Onneksi itse olen tyttömäisissä mitoissa, pieni pyöreä peppu ja sirot sääret.

      • Anonyymi

        Helppohan sitä on ripakintun puhua.
        Ei kukaan tiedä missä myytäisiin niin isoja että 60 cm ympärysmitan reisi mahtuisi?


    • Anonyymi

      turuus paradisessa tulee aina pukeuduttua naisten asuihin ja käytyä välillä ottamassa kikkeliä peräaukkoon.

    • Anonyymi

      hame päälle ja peppuleikit dildolla...Lahti

    • Anonyymi

      Vai saisko aitoa kalua peppuun...Lahti

      • Anonyymi

        Saattaisit saadakkin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit saadakkin😉

        Missä ja millasta. Ja mitä kaikkea tuhmaa voitais touhuta..Lahti


    • Anonyymi

      Kiihotaa.

    • Anonyymi

      Ja tytön pikkarit yllä!!

    • Anonyymi

      Mistä hankitte nuo sukat ja nauhaliivit, ois kiinnostusta terv. Nuori mies vielä.

      • Anonyymi

        Nettikaupasta seksi sellaisesta! Ja on mulla yks saman kokonen muija joka myy mulle valitsemani varusteet. Eli laitan linkin ja hän tilaa, ottaa pervot kuvat jotka tulee sp:tiin. Sovitaan treffit jolloin hän toimittaa ne mulle. Näin saan kiimalta tuoksuvaa varustetta itselleni sovitettavaksi. Näin mikkelissä😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikaupasta seksi sellaisesta! Ja on mulla yks saman kokonen muija joka myy mulle valitsemani varusteet. Eli laitan linkin ja hän tilaa, ottaa pervot kuvat jotka tulee sp:tiin. Sovitaan treffit jolloin hän toimittaa ne mulle. Näin saan kiimalta tuoksuvaa varustetta itselleni sovitettavaksi. Näin mikkelissä😛

        Sulla hyvä naisystävä joka tuollaiset asiat hoitaa. Mulla vetoa miehiinpäin ja haluaisin olla haluttavan ja nätin näköinen. En kyllä julkee tilata kotiin noita liivejä tai sukkii, nousis meteli.


    • Anonyymi

      Stay up.it on PARHAAT!! Käyttänyt n.10v lähes päivittän. Tosin nyt helteellä sheivatut jalat shortseissa. Itse ostanut mm.Kalliosta yhdestä liikkeestä. Vanhempi rouva erittäin ymmärtäväinen meidän touhuille😉. Ja tietty ihan normi kaupoista. Tosin normi kaupoissa vain Norlyniä, josta en itse pidä. Amar liukkaampi pintainen. Ja Falke hyvä. Saa Stockalta. Ja niissä korkea pitsi, joka mun kullini ainakin saa kovaksi. Sukkanauhaliivejä ja pitsistringejä aina niiden kanssa!! Nautitaan me miehetkin🥰🥰

      • Anonyymi

        Samaa mieltä stayupit tosi ihanat;) Mä myös tilaan netistä, tulee nopeasti ja anonyymisti hakea
        postilaatikosta!


      • Anonyymi

        Hei Kalllios on S.Palmun liike siellä hyvä palvelu ja meitä transuja on käynyt siellä
        jo vuosia suosittelen t. transmummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kalllios on S.Palmun liike siellä hyvä palvelu ja meitä transuja on käynyt siellä
        jo vuosia suosittelen t. transmummo

        Millon tehdään treffit Palmulle?


    • Anonyymi

      Lahti..ukm btm ja halukas antamaan suu ja käsihoitoa vaikka vakkaristi...tykkään myös pitää naisten alusasuja

      • Anonyymi

        Myös Lahdesta, käytän myös naisten vaatteita, olisin halukas tutustumaan sinuun ja asusteisiisi
        antautumaan leikkeihin sinun kanssasi vaikkapa vakituisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Lahdesta, käytän myös naisten vaatteita, olisin halukas tutustumaan sinuun ja asusteisiisi
        antautumaan leikkeihin sinun kanssasi vaikkapa vakituisesti.

        Lahti...tykkään peppuleikeistä ja kaikenlaisesta tuhmailusta ..kaveri puuttuu. Missä ja miten voitais tutustua. Esim. ensi maanantai tai tiistai sopis tosihyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti...tykkään peppuleikeistä ja kaikenlaisesta tuhmailusta ..kaveri puuttuu. Missä ja miten voitais tutustua. Esim. ensi maanantai tai tiistai sopis tosihyvin.

        Hei, kyllä minullekkin sopii vaikkapa Tiistai -ilta, voitaisiin olla tyttöinä ja leikkiä kivoja leikkejä. Voitko antaa jonkin tavan että voitaisiin sopia lähemmin? Odotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kyllä minullekkin sopii vaikkapa Tiistai -ilta, voitaisiin olla tyttöinä ja leikkiä kivoja leikkejä. Voitko antaa jonkin tavan että voitaisiin sopia lähemmin? Odotan

        Elokuun alussa takas lahteen,kiinnostaa kans nylonit. Seura kelpais😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kyllä minullekkin sopii vaikkapa Tiistai -ilta, voitaisiin olla tyttöinä ja leikkiä kivoja leikkejä. Voitko antaa jonkin tavan että voitaisiin sopia lähemmin? Odotan

        iltaisin en pääse...leikkikaveri pitäis kyllä löytää tyttöleikkeihin..Lahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iltaisin en pääse...leikkikaveri pitäis kyllä löytää tyttöleikkeihin..Lahti

        Ota minut, pääsen päivälläkin sinun kanssasi tyttöilemään, haluan suukotella sinua ja halata olen kyllä jo mummo ikäinen jos se ei haittaa niin saanko tulla sinun luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota minut, pääsen päivälläkin sinun kanssasi tyttöilemään, haluan suukotella sinua ja halata olen kyllä jo mummo ikäinen jos se ei haittaa niin saanko tulla sinun luokse.

        Lahti..no ikä ei haittaa mutta kun itsekkin olen ukm niin paikka pitäis olla. Olen btm niin että peppuleikit on minun mieleen.. kaikenlainen muukin tuhmailu sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota minut, pääsen päivälläkin sinun kanssasi tyttöilemään, haluan suukotella sinua ja halata olen kyllä jo mummo ikäinen jos se ei haittaa niin saanko tulla sinun luokse.

        Hei huomasin ilokseni et kerroit olevasi mummoikäinen ihanaa miten voitais
        tutstua lesboilla vaikka sitten jne itse olen qruiseris nikillä transmummo eläkeellä
        kun olen kaikki ajat käy sinkkuna asun Vantaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei huomasin ilokseni et kerroit olevasi mummoikäinen ihanaa miten voitais
        tutstua lesboilla vaikka sitten jne itse olen qruiseris nikillä transmummo eläkeellä
        kun olen kaikki ajat käy sinkkuna asun Vantaalla

        Kivaa saada toinen mummo kuvaan mukaan, olisihan se ihanaa kun lesboiltais yhdessä, En kuitenkaan ole noissa kikissä-tai nikissä joten on saatava joku toinen tapa lähestyä sinua,
        yritämmekö tutustua, me tytöt yhdessä kerro?


    • Anonyymi

      No voe helvata mitä sakkia!

    • Anonyymi

      Tänään uusissa stayupeissa.. M55 Onko muita nylon-miehiä liikenteessä?

      • Anonyymi

        Mitäpä siitä sakista? jokainen saapi tehdä mitä huvittaa kunhan ei ole rikollista, varmaan moni joskus kokeillu naistenvaatteita ja vielä useampi tahtoisi muttei uskalla.
        Ei tuo nykyaikana ole mitenkään ihmeellistä enempi tänäpäivänä erilaisuuttaa suvaitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä siitä sakista? jokainen saapi tehdä mitä huvittaa kunhan ei ole rikollista, varmaan moni joskus kokeillu naistenvaatteita ja vielä useampi tahtoisi muttei uskalla.
        Ei tuo nykyaikana ole mitenkään ihmeellistä enempi tänäpäivänä erilaisuuttaa suvaitaan.

        Juuri näin, kunhan ei loukkaa muita. Moni on kokeillut ja tykännyt, sekä moni haluaisi muttei ole vielä rohjennut!
        Eikus kauppaan ja ostoksille!
        nimimerkillä: nylonmen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä siitä sakista? jokainen saapi tehdä mitä huvittaa kunhan ei ole rikollista, varmaan moni joskus kokeillu naistenvaatteita ja vielä useampi tahtoisi muttei uskalla.
        Ei tuo nykyaikana ole mitenkään ihmeellistä enempi tänäpäivänä erilaisuuttaa suvaitaan.

        No miks helvatassa pitäis kokeilla naistenvaatteita. Ihan dorkaa touhua.


    • Anonyymi

      Lahti..btm ukm. Maanantaina päivällä esim. pitsipöksyt ja sukat..kaikenlaiset kivat tyttöleikit yhdessä.

      • Anonyymi

        Ihanaa jos vain onnistuu, maanantaina klo 10,00 Radiomäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa jos vain onnistuu, maanantaina klo 10,00 Radiomäki.

        Lahti..yritän keretä...mitä touhutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti..yritän keretä...mitä touhutaan

        Esittelet minulle pitsipöksysi, ja sen sisällön jossakin rauhallisessa paikassa. Minä silitän sitä ja peittelen sen takaisin piiloon, tutustutaan halataan ja suukotellaan, kävellään yhdessä ja puhutaan.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittelet minulle pitsipöksysi, ja sen sisällön jossakin rauhallisessa paikassa. Minä silitän sitä ja peittelen sen takaisin piiloon, tutustutaan halataan ja suukotellaan, kävellään yhdessä ja puhutaan.?

        Lahti..oispa joskus paikka missä vois olla hame tai mekko päällä ja siellä alla ne pitsipöksyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti..oispa joskus paikka missä vois olla hame tai mekko päällä ja siellä alla ne pitsipöksyt

        Kun ollaan tutustuttu niin eiköhän joku sellainen paikkakin löydetään,


    • Anonyymi

      Loma alkoi, ja nyt saa taas hiukan tyttöillä ja homostella miesten kanssa. Vaimo töissä vielä, et kesäleskenä E-P olen maaseudun rauhassa. Kyllä tätä on taas kulli odottanut koko vuoden, nyt vauhti päällä.

    • Anonyymi

      Missä myydään tosi isoja kokoja?

    • Anonyymi

      Kiihottaa, ja kiihottaa myös saada kyrpää stay-upit jalassa

    • Anonyymi

      kiihottaa kovasti..

    • Anonyymi

      No ei pätkän vertaa. Miks kiihottais.

    • Anonyymi

      Lähtiskö joku harrastaja mukaan ostoksille Palmun luokse? Stay up.it vaan on PARASTA ikinä🥰😍

    • Anonyymi

      mahtuuko vielä uppiin

    • Anonyymi

      ei mahu entäs sul

    • Anonyymi

      vuotaako jo

    • Anonyymi

      Stay up.it sopii todellakin myös miehille! Kun kelit viilenee, käytän ihonvärisiä shortsien kanssa. Ja mustia mustien trikoo shortsien. Eikä kukaan ole asiaa ihmetellyt!!

      • Anonyymi

        Tykkään juosta ja käydä kävylenkeillä. Kun on hieman viileämpi-ilma niin käytän stayupeja myös juoksu-shortsien kanssa. Käytän myös kun olen yksin niin omakivaa tehdessä :) M48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään juosta ja käydä kävylenkeillä. Kun on hieman viileämpi-ilma niin käytän stayupeja myös juoksu-shortsien kanssa. Käytän myös kun olen yksin niin omakivaa tehdessä :) M48

        Sukkikset ja stayupit sopii mustakin miehille! Näin kuumalla on liikaa, mutta iltojen viiletessä ne on todella mukavat päällä!
        Käyn miesten kanssa pelaamassa talvisin sisätennistä, usein jalassa tennisshortsien alla
        ohuet mustat sukkahousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkikset ja stayupit sopii mustakin miehille! Näin kuumalla on liikaa, mutta iltojen viiletessä ne on todella mukavat päällä!
        Käyn miesten kanssa pelaamassa talvisin sisätennistä, usein jalassa tennisshortsien alla
        ohuet mustat sukkahousut.

        No ei helvata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkikset ja stayupit sopii mustakin miehille! Näin kuumalla on liikaa, mutta iltojen viiletessä ne on todella mukavat päällä!
        Käyn miesten kanssa pelaamassa talvisin sisätennistä, usein jalassa tennisshortsien alla
        ohuet mustat sukkahousut.

        Moi! Mä käytän taas naisten legginsejä kävely- ja juoksulenkeilläni. Tosi hyvät ja tukea-antavat!
        Näin lämpiminä iltoina tekis mieli jousta myös pelkissä ohuissa sukkahousuissa ja topissa. M47


    • Anonyymi

      Tottakai,stayupit on useasti korkkareiden kanssa kun runkkaa. Kiva laskea liemet sukkien verhoamille reisille.

    • Anonyymi

      Lahti..paljon halukkaita mutta ei oikeesti kukaan uskalla. ois kiva jos saatais vaikka muutama vakkari naistenasujen miesporukka

      • Anonyymi

        Kiinostaa kyllä!! Missä ja koska? Lahti ukm50…


    • Anonyymi

      Tänää illalla mikkelissä ajelen asuissa

    • Anonyymi

      Nykyiset traktorit ovat jo kooltaan turhan suuria maamme pienille pelloille. Isolla koolla haetaan jo turhaakin tehoa. Maapohja kärsii liian suuresta painosta.

    • Anonyymi

      Miten valitsette sopivan koon, sillä naisten koot ovat aikas lailla eri tavoin merkityjä, jossa niiden s, m, l, xl jne. ovat jotakin muuta kuin miesten vastaavat.

      Ps. Kuumilla keleillä kotona tuntuu melekein kaikki liikaa boxereista alkaen ja siksi jonkin pelkän skottilaisen kilt-tyyppisen, mutta suht' lyhyen hameen alla nakkena olisi vilpoisempaa ja tuulettuvaa, eikä paikat kuumenisi liikaa koneenkaan äärellä työskennellesä. Duunipaikalla tosin voisi tulla hieman ihmetystä ;-)

      Tosin nuo kilt'it taitavat olla yleensä liian paksua kangasta kesäkeliin.

      Kilt: https://en.wikipedia.org/wiki/Kilt

    • Anonyymi

      Pitäisin mielelläni oikein kiiltäviä ihon värisiä mutta joutuisi ajella karvat… rouva olis ihmeissään. Eli salaa mustia pidän ja lentää!

      • Anonyymi

        Sama. Mutta ei ne karvat haittaa kun tiedetään mistä on kyse ja kiiltävät sukkahousut 😚


    • Anonyymi

      Kyllä,stayupit , minihame ja korkkarit vähintään 10cm koroilla on tosi kiihottavat. Joskus polven alle saappaat korkeilla koroilla. Pitää taas poiketa Porvoontien levarilla runkkaamassa,jos vaikka joku paikalla,voisin imeä ja antaa panna.

      • Anonyymi

        Olispa kiva runkkailla yms. yhdessä kun näköjään tykätään samoista asioista ja erityisesti piikkikoroista...hyvät imut toiselta korkkaritytöltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa kiva runkkailla yms. yhdessä kun näköjään tykätään samoista asioista ja erityisesti piikkikoroista...hyvät imut toiselta korkkaritytöltä...

        Mistäpäin korkkarityttö ?


    • Anonyymi

      Lahti..no miten ois huomenna päivällä jos ajeltas radiomäelle..ukm 60

      • Anonyymi

        Ootko ensviikolla liikkeellä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ensviikolla liikkeellä??

        Lahti..sopiihan se


    • Anonyymi

      Kyllä kiihoittaa. Kaverin kanssa tämä on ihan parasta.
      Nim. ukkomiehillä kymmeniä runkku hetkiä yhdessä ;)

    • Anonyymi

      Onx lahessa ketää nyt liikkeellä???

    • Anonyymi

      Kiihottaa,tänään kun ajelen töihin stayupit jalassa ja minihameessa,niin siinä voi samalla hyväillä kovaa kalua. Vaatteiden vaihto sopivassa paikassa. M57

      • Anonyymi

        Siinä ku ajat sitte kolarin ja pelastustoimi tulee irrottamaan autosta... ja herra on siinä tyttöhepeneissä. Voi olla palomiehellä pokassa pitämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ku ajat sitte kolarin ja pelastustoimi tulee irrottamaan autosta... ja herra on siinä tyttöhepeneissä. Voi olla palomiehellä pokassa pitämistä.

        Voi tykätä, jos tykkää naisten hepenistä.


    • Anonyymi

      Lahdessa sukkanauhaliivi sukat jalassa… ukm50

    • Anonyymi

      Sekä stayupeja ja sukkanauhasukkia runkussa. Paisi sukkanauhaliivit myös rintsikat yllä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvälle😉


      • Anonyymi

        Kiihottavaa. t. ukm61


    • Anonyymi

      Kyllä nytkin steyup sukat jalassa pitsi pikkarit punaiset korkkarit. Runkkailen löytyskö joensuusta runkku seuraa. M57v.

      • Anonyymi

        olispa kiva nähdä ku sulta lentää nesteet punasille korkkareille...


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe