Autokorjaamot Ruovedellä

Anonyymi

Kokemuksia Ruoveden paikallisista autokorjaamoista? Minkälaista palvelua, hinnat jne?

34

9690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ruovedellä autokorjaamoita?

      • Anonyymi

        On siellä ainakin Maken pulju. Tai en tiedä onko se vain autopurkaamo, sen verran on osia lattialla että saisi parikin menopeliä koottua.


    • Anonyymi

      Visuvedellä Mikko Ylistalo hyvä ja edullinen, ystävällinen palvelu. Makelle ei kannata viedä edes polkupyörää,rahan osaa ottaa mutta siihen se jää

      • Anonyymi

        onko visuvesi ruovettä?


      • Anonyymi

        eipä Malvisalon korjaamoakaan voi moittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä Malvisalon korjaamoakaan voi moittia.

        Paitsi ettei ymmärrä muista kuin VAG konsernin vehkeistä. Käskee vielä asiakasta vaihtamaan Volkkariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ettei ymmärrä muista kuin VAG konsernin vehkeistä. Käskee vielä asiakasta vaihtamaan Volkkariin.

        Parempi yksi hallinnassa hyvin kuin monta huonosti... Niitä monta huonosti nyrkkipajoja ruovedellä piisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi yksi hallinnassa hyvin kuin monta huonosti... Niitä monta huonosti nyrkkipajoja ruovedellä piisaa.

        Mikkäs niitä sitten on mihin ei kannata viedä? Miksi ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkäs niitä sitten on mihin ei kannata viedä? Miksi ei?

        Kyllä se on asiakkaan itse kokeiltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä Malvisalon korjaamoakaan voi moittia.

        Kallis ja koppava


    • Anonyymi

      Onkos siinä Ruhalassa vielä se halpa eikuitilla toimiva juoru-ukko, joka ainakin öljyn vaihtoja ym. pienempiä hommia teki siinä huoltoaseman päätyssä.

      • Anonyymi

        missäs kuiteilla pelataan? Tuohan se työhön ihan eri fiiliksen kun alvit ja verot kilahtaa omaan lompsaan. ja veilä kun saa laskutella 40min työstä tunnin taksaa..


      • Anonyymi

        Kummassa päädyssä?


    • Anonyymi

      Vie autopajalle :D :D :D joojoo, vitsi vitsi....

      • Anonyymi

        Eikös Autopaja pitkään Ruovedellä toiminut? Minkälainen nykyään kun eikös omistaja vaihtunu muutama vuosi sitten?


    • Anonyymi

      Jos viet autopajalle, niin esitä köyhää, ne laskuttaa sun vaurauden mukaan.

      • Anonyymi

        No saakos sieltä kaikki kuitin?


    • Anonyymi

      eikös sinne oo nyt tulossa ihan oikeakin autokorjaamo?

      • Anonyymi

        Mihin se tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se tulee?

        Maken paikalle? Sillä on verot maksamati monelta vuodelta, hianoo ottaa kaikki puhtaana käteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maken paikalle? Sillä on verot maksamati monelta vuodelta, hianoo ottaa kaikki puhtaana käteen.

        siihen näyttäs tulleen siihen vanhan tattarihallin tilalle, näkyy hienosti 66:lle


    • Anonyymi

      Onko Autopaja kokemuksia kellään? Vai käykö siellä enää kukaan, onko siellä toyota merkkihuoltokin loppunut?

      • Anonyymi

        Soitin Autopajaan tänään ja sieltä sanottiin, ettå heillä ei ole enää Toyota-merkkihuoltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin Autopajaan tänään ja sieltä sanottiin, ettå heillä ei ole enää Toyota-merkkihuoltoa.

        autopaja fixus ketjua homma toimii kyllä hyvät asentajat


    • Anonyymi

      Mekonomenilla käytin oman pirssini. Homma pelitti hyvin ja hyvä asiakaspalvelu kaikinpuolin. En keksi moitittavaa. Paikallinen yrittäjä ja vissiin asentajatkin oli ihan omilta kyliltä. Huollon hintakin oli positiivinen yllätys.

      • Anonyymi

        Mekonemille täältäkin pisteet. Homma toimi ja hinta piti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekonemille täältäkin pisteet. Homma toimi ja hinta piti.

        Ja näkyy olevan gp huolto oy protestilistalla…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näkyy olevan gp huolto oy protestilistalla…

        Jepjep, unohtunut maksaa varaosat. Vuokrathan saakin anteeksi kunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jepjep, unohtunut maksaa varaosat. Vuokrathan saakin anteeksi kunnalta.

        Niin ja kunta vielä muokkasi tilat sopiviksi… semmosta piilo tukee …


      • Anonyymi

        mekonomenilla tulppien vaihto 42e omin tulpin ei tarvi enää käydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näkyy olevan gp huolto oy protestilistalla…

        Ja nyt konkurssi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mekonomenilla tulppien vaihto 42e omin tulpin ei tarvi enää käydä

        Itse en ole ikinä autoa korjaamolle vienyt ja autoillut jo 40v.kannattaa käsillään muutakin tehdä kuin nenäänsä kaivaa.


    • Anonyymi

      Olisiko mielestäsi yrittäjän itse kunnostettava kunnan vuokraama tila?

      • Anonyymi

        toimiiko ari kähkösen pellit kiinni niminen yritys vai onko ratti juopumuksta linnassa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe