Ja minä tykkään imeä munaa kunnes spermat pulppuaa suuhuni. Ei rahasta vaan nautinnosta. ;)
Moi miehet. Minä olen punatukkainen tyttö
44
1382
Vastaukset
Oikea asenne ;). Mistä päin mahdat olla?
- Anonyymi
Olen Jyväskylästä. ;)
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
harmittavan kaukaa :(
Mutta mun kämppä on ihan keskustassa ja haluan todellakin nyt ja heti aikuisen miehen munaa ja spermaa. Pieni kusen tuoksu ei todellakaan häiritse... Oon ihan kosteena täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mun kämppä on ihan keskustassa ja haluan todellakin nyt ja heti aikuisen miehen munaa ja spermaa. Pieni kusen tuoksu ei todellakaan häiritse... Oon ihan kosteena täällä.
Porista on vaan kauheen vaikee tulla apuun vaikka haluaisin
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Mitä sä haluisit? Mä oon siis 18-vuotias nainen ja kai ihan ok näköinen. Mutta haluisin siis kunnon miehen. Ihan sama minkä näköinen, kokoinen ja ikäinen. Haluan vain levittää pilluni avoimeksi ja tuntea kun mua lykitään kunnolla ja paikkoja kouritaan... Se saa pilluni eniten kuumaksi. Haluan tietää miltä tuntuu kun mies nai kunnolla ja tulee sisään. Sori vaan tästä.
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Kyllähän poristakin kulkee montakin tietä poispäin ja yksi vie jopa suoraan jyskäläänkin ja autollahan pääsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä haluisit? Mä oon siis 18-vuotias nainen ja kai ihan ok näköinen. Mutta haluisin siis kunnon miehen. Ihan sama minkä näköinen, kokoinen ja ikäinen. Haluan vain levittää pilluni avoimeksi ja tuntea kun mua lykitään kunnolla ja paikkoja kouritaan... Se saa pilluni eniten kuumaksi. Haluan tietää miltä tuntuu kun mies nai kunnolla ja tulee sisään. Sori vaan tästä.
Yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon jyväskylästä... 29v mies... Voisin olla kiinnostunut auttamaan sua ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan mua ku ei kiinnosta ainakaan sunkaltaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuolet siis kuisen pilluni vaikka maastossa. Haaveilen koko ajan siitä että mies ahmii pilluani luonnossa. Ei vittu että oon ihan kiimassa...
AP - Anonyymi
Taidat taas vaan kertoa turhan säälittäviä totuuksia itsestäsi
- Anonyymi
Vaan ei sulle.
- Anonyymi
Katse peiliisi vaan niin selviää tuokin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu sä nainen Kuopioon siin saat kunnos paksuu kyrpää maistaa!
- Anonyymi
Niinhän sinä näköjään oletkin
- Anonyymi
TROLOLOO
- Anonyymi
Nimenomaan. Ihan ku peiliisi olit tuotakin kirjoittaessasi katsonut taas
- Anonyymi
Sultahan tuli sun sana varasto kerralla ulos.Voihan nenä mikä uuno eemeli siellä on.Samaa tutkimusta näytät edelleen tekevän mikään ei ole muuttunut.Todella säälittävä tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kuuma ja kokeilunhaluinen,47v 180/90 sporttinen kielimies jkl:sitä halukkaana. [email protected] osoitteessa odottelen sua, sovitaan jatkot s-postitse 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä [email protected]
Moi. Kiinnostaiskos tavata.. Olen jyväskylässä.. Mulla paikka
- Anonyymi
Ei kiinnostais
On tää kyllä huvittavaa lukea kun alussa on ehkä pari asiallista kommenttia ja sen jälkeen kaksi trollaajaa alkaa haukkumaan toisiaan tuntematta kumminkaan toisiaan ollenkaan :D
- Anonyymi
Ettei vaa ois kaikki sen yhden ainoan säälittävän trolllaajan aikaansaannoksia ku senverran yksinpuhelulta vaikuttaa ihan kute monissa muissakin keskusteluissa täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaa ois kaikki sen yhden ainoan säälittävän trolllaajan aikaansaannoksia ku senverran yksinpuhelulta vaikuttaa ihan kute monissa muissakin keskusteluissa täällä
Samaa miehiin pettynyt akka se on.Laittaa kommentin ja itse vastaa.
- Anonyymi
Minäkin rakastan ottaa kyrpää syvälle suuhun ja saada spermaa sisääni tai vaikka kasvoille mihin miehellä nyt tekeekään mieli laueta, mutta vain rakkaaltani :)
Kyrvän imeminen ja miehen tyydyttäminen on parasta. - Anonyymi
Aika moista käsittelyy johan tossa alkaa kyrvän pää olla ihan sininen. Nouset seisomaan jakkaralta ja kävelen naisen pyllyn taakse ja aloin hivellä sormilla naisen peppureikää hänen hengityksensä kiihtyi voimakkaasti ja hän työnsi peppuaan kyrpääni vasten ja alkoi poskillaan lypsämään kyrpääni aloin olla jo melkoisessa kiimassa ja ohjasin kyrvän naisen peppureiälle ja aloin työntymään sisään.
- Anonyymi
TÄÄLLÄ ON KAIKKI TOTTA VARSINKIN KUN NAINEN ALOITTAA VIESTIN
- Anonyymi
Jaa vieläkin pyörii tämä minun aloittamani rölli täällä. :D
No ei se mitään homot. Ryypätkää ja vedelkää toisianne persereikiin. Pennittömät tyhjäntoimittajat.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426