Moi miehet. Minä olen punatukkainen tyttö

Anonyymi

Ja minä tykkään imeä munaa kunnes spermat pulppuaa suuhuni. Ei rahasta vaan nautinnosta. ;)

44

1322

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea asenne ;). Mistä päin mahdat olla?

      • Anonyymi

        Olen Jyväskylästä. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Jyväskylästä. ;)

        harmittavan kaukaa :(


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        harmittavan kaukaa :(

        Mutta mun kämppä on ihan keskustassa ja haluan todellakin nyt ja heti aikuisen miehen munaa ja spermaa. Pieni kusen tuoksu ei todellakaan häiritse... Oon ihan kosteena täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mun kämppä on ihan keskustassa ja haluan todellakin nyt ja heti aikuisen miehen munaa ja spermaa. Pieni kusen tuoksu ei todellakaan häiritse... Oon ihan kosteena täällä.

        Porista on vaan kauheen vaikee tulla apuun vaikka haluaisin


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Porista on vaan kauheen vaikee tulla apuun vaikka haluaisin

        Mitä sä haluisit? Mä oon siis 18-vuotias nainen ja kai ihan ok näköinen. Mutta haluisin siis kunnon miehen. Ihan sama minkä näköinen, kokoinen ja ikäinen. Haluan vain levittää pilluni avoimeksi ja tuntea kun mua lykitään kunnolla ja paikkoja kouritaan... Se saa pilluni eniten kuumaksi. Haluan tietää miltä tuntuu kun mies nai kunnolla ja tulee sisään. Sori vaan tästä.


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Porista on vaan kauheen vaikee tulla apuun vaikka haluaisin

        Kyllähän poristakin kulkee montakin tietä poispäin ja yksi vie jopa suoraan jyskäläänkin ja autollahan pääsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluisit? Mä oon siis 18-vuotias nainen ja kai ihan ok näköinen. Mutta haluisin siis kunnon miehen. Ihan sama minkä näköinen, kokoinen ja ikäinen. Haluan vain levittää pilluni avoimeksi ja tuntea kun mua lykitään kunnolla ja paikkoja kouritaan... Se saa pilluni eniten kuumaksi. Haluan tietää miltä tuntuu kun mies nai kunnolla ja tulee sisään. Sori vaan tästä.

        Yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluisit? Mä oon siis 18-vuotias nainen ja kai ihan ok näköinen. Mutta haluisin siis kunnon miehen. Ihan sama minkä näköinen, kokoinen ja ikäinen. Haluan vain levittää pilluni avoimeksi ja tuntea kun mua lykitään kunnolla ja paikkoja kouritaan... Se saa pilluni eniten kuumaksi. Haluan tietää miltä tuntuu kun mies nai kunnolla ja tulee sisään. Sori vaan tästä.

        Mä oon jyväskylästä... 29v mies... Voisin olla kiinnostunut auttamaan sua ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon jyväskylästä... 29v mies... Voisin olla kiinnostunut auttamaan sua ;)

        Vaan mua ku ei kiinnosta ainakaan sunkaltaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon jyväskylästä... 29v mies... Voisin olla kiinnostunut auttamaan sua ;)

        Nuolet siis kuisen pilluni vaikka maastossa. Haaveilen koko ajan siitä että mies ahmii pilluani luonnossa. Ei vittu että oon ihan kiimassa...

        AP


      • Anonyymi

        Taidat taas vaan kertoa turhan säälittäviä totuuksia itsestäsi


      • Anonyymi

        Vaan ei sulle.


      • Anonyymi

        Katse peiliisi vaan niin selviää tuokin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mun kämppä on ihan keskustassa ja haluan todellakin nyt ja heti aikuisen miehen munaa ja spermaa. Pieni kusen tuoksu ei todellakaan häiritse... Oon ihan kosteena täällä.

        Tuu sä nainen Kuopioon siin saat kunnos paksuu kyrpää maistaa!


      • Anonyymi

        Niinhän sinä näköjään oletkin


      • Anonyymi

        TROLOLOO


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Ihan ku peiliisi olit tuotakin kirjoittaessasi katsonut taas


      • Anonyymi

        Sultahan tuli sun sana varasto kerralla ulos.Voihan nenä mikä uuno eemeli siellä on.Samaa tutkimusta näytät edelleen tekevän mikään ei ole muuttunut.Todella säälittävä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluisit? Mä oon siis 18-vuotias nainen ja kai ihan ok näköinen. Mutta haluisin siis kunnon miehen. Ihan sama minkä näköinen, kokoinen ja ikäinen. Haluan vain levittää pilluni avoimeksi ja tuntea kun mua lykitään kunnolla ja paikkoja kouritaan... Se saa pilluni eniten kuumaksi. Haluan tietää miltä tuntuu kun mies nai kunnolla ja tulee sisään. Sori vaan tästä.

        Täällä kuuma ja kokeilunhaluinen,47v 180/90 sporttinen kielimies jkl:sitä halukkaana. [email protected] osoitteessa odottelen sua, sovitaan jatkot s-postitse 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mun kämppä on ihan keskustassa ja haluan todellakin nyt ja heti aikuisen miehen munaa ja spermaa. Pieni kusen tuoksu ei todellakaan häiritse... Oon ihan kosteena täällä.

        Laita viestiä [email protected]


    • Moi. Kiinnostaiskos tavata.. Olen jyväskylässä.. Mulla paikka

      • Anonyymi

        Ei kiinnostais


    • On tää kyllä huvittavaa lukea kun alussa on ehkä pari asiallista kommenttia ja sen jälkeen kaksi trollaajaa alkaa haukkumaan toisiaan tuntematta kumminkaan toisiaan ollenkaan :D

      • Anonyymi

        Ettei vaa ois kaikki sen yhden ainoan säälittävän trolllaajan aikaansaannoksia ku senverran yksinpuhelulta vaikuttaa ihan kute monissa muissakin keskusteluissa täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaa ois kaikki sen yhden ainoan säälittävän trolllaajan aikaansaannoksia ku senverran yksinpuhelulta vaikuttaa ihan kute monissa muissakin keskusteluissa täällä

        Samaa miehiin pettynyt akka se on.Laittaa kommentin ja itse vastaa.


    • Anonyymi

      Minäkin rakastan ottaa kyrpää syvälle suuhun ja saada spermaa sisääni tai vaikka kasvoille mihin miehellä nyt tekeekään mieli laueta, mutta vain rakkaaltani :)
      Kyrvän imeminen ja miehen tyydyttäminen on parasta.

    • Anonyymi

      Aika moista käsittelyy johan tossa alkaa kyrvän pää olla ihan sininen. Nouset seisomaan jakkaralta ja kävelen naisen pyllyn taakse ja aloin hivellä sormilla naisen peppureikää hänen hengityksensä kiihtyi voimakkaasti ja hän työnsi peppuaan kyrpääni vasten ja alkoi poskillaan lypsämään kyrpääni aloin olla jo melkoisessa kiimassa ja ohjasin kyrvän naisen peppureiälle ja aloin työntymään sisään.

    • Anonyymi

      TÄÄLLÄ ON KAIKKI TOTTA VARSINKIN KUN NAINEN ALOITTAA VIESTIN

    • Anonyymi

      Jaa vieläkin pyörii tämä minun aloittamani rölli täällä. :D
      No ei se mitään homot. Ryypätkää ja vedelkää toisianne persereikiin. Pennittömät tyhjäntoimittajat.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe