Autonkuljettaja läimäyttelee naista pepulle ja sormettaa tämän jälkeen pepulle

Anonyymi

Kadoksissa video, jossa autonkuljettaja tms. panee vuorollaan naisia, jotka asuvat isossa talossa/kartanossa.
Kuljettaja kerran saapuu pihaan mustalla autolla ja kuulee nuoren naisen huutoa metsän reunasta/puistosta. Paikan päälle päästyään mies ottaa penkillä tytön syliinsä ja läimäyttelee häntä pakaroille ja sormettaa häntä anaaliin naisen nauttiessa.

En muista videopätkän nimeä, osaisko joku auttaa?

6

3139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän tuokin googlettamalla selviäisi ja varmaan jopa löytyisikin

• Anonyymi

Minä en ainakaan vielä ole löytänyt tämän 2vuoden aikana, mitä olen yrittänyt etsiä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Älä nyt viitsi. Seksi on aivan luonnollinen asia.👍😊 Anna itsellesikin mahdollisuus nauttia siitä. Näiden asioiden ei pitäisi olla tabuja enää nykypäivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitsi. Seksi on aivan luonnollinen asia.👍😊 Anna itsellesikin mahdollisuus nauttia siitä. Näiden asioiden ei pitäisi olla tabuja enää nykypäivänä.

On! muistan nuorena kun naapurin tyttö 5 v vanhempi tuli lähelle niin alkoi tehdä
        mieli, myös häntä niin mentiin aittaan missä kukaan ein tiennyt meistä.
        Siellä pussatin ja kopeloitin toisiamme , sitten eoi voimmut olla panematta ja oli hieno kokemus !

• Anonyymi

Tätä on niin ihana katsoa ja samalla kosketella itseä...🥰

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1752
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1313
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1072
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe