Jos sinua vainotaan.

Anonyymi

Kirjaa ylös kaikki tapahtumat ja paikalla mahdollisesti olleet todistajat.
Älä kaihda keinoja kostaaksesi vääryys.
Mikään teko ei ole liian raaka kostotoimenpiteissäsi.
Olet syyntakeeton lain kirjaimen edessä.
Mutta katso että itse olet hyvä ihminen, oikeudenmukainen ja viaton.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ex vainoaa, mutta en jaksa kirjata enkä tehdä mitään muutakaan..kyllä se joskus loppuu, olen kuullut, että voi mennä kolme vuottakin, että mies pystyy antaa anteeksi.

    • Anonyymi

      Eroa kirkosta.

      Tässä valvonta yhteiskunnassa jää kyllä tietoa. Tulevaisuus on jo täällä. Jopa mikroilmeitä jo luettu kauan.

      Elä suostu uskontoon. Totea aina vain laki käy.

      Toivottavasti massapidätykset alkaa pian. Pidä päiväkirjaa sähköisesti vaikka fb lukittuna sivuja. Kirjoita vain paikka ja päivämäärä. Ei muuta. Sitä tietoa ei voi käyttää vastaan.

    • Anonyymi

      Syyntakeettomuus pätee tietenkin myös. Jos kokee väkivaltaa, univaje kidutusta ja tarpeet evätään.

    • Anonyymi

      VOI POJAT, kun tykkään siitä kun minua vainotaan.

      saisi vainota vähän lisääkin, jos tietty henkilö lukee tätä.

      lurps, =)

    • Anonyymi

      ELÄKÄ ANNA ANTEEKSI!! ON USKONTOJA,ISMEJÄ JA USKONNOTTOMIA JOTKA EI ANNA ANTEEKSI.

    • Anonyymi

      Olen hyvin tietoinen todistajista. Eri asia on se, saako heitä todistamaan. He kun sattuvat olemaan tuon väärintekijän ystäviä.

      • Anonyymi

        Onko sulla vaan yksi stalkkaaja?
        Kannattaa tosissaan ottaa selvää onko hän esim työtauoilla ja jms ja sinä stalkkaat ja vedät hatusta juttuja.


    • Anonyymi

      Mitä tehdä jos naapuri vainoaa ja juoruaa asioitani muille? Pitäusikö vain purra käpyä ja olla hiljaa?! Eihän se nyt niin mene!

      • Anonyymi

        Tee rikosilmoitus. Niin minäkin aion tehdä.


    • Anonyymi

      Se on jo osittain loppunut. Todisteet on tallessa.

    • Anonyymi

      Kantsii mennä jos mahdollista siten että stalkkari on suoraan poliisikamerassa.

    • Anonyymi

      Että joo.että kostotoimenpiteitä.tuo kosto sanana jo kalahtaa..ei ole puhtaita jauhoja pussissa kostajilla.liekö edes oikeaa vääryyttä kohdanneet...itsekkö katkeria ja siksi itsellensä oikeuttaa mukamas kostotoimenpiteet..oikeassa olevan siis sydämmestään oikeassa olevan ei tarvii mitään kostotoimenpiteitä miettiä.hyvä sydän ei muutenkaan moisia mieti.oikeassaolevan ei tarvii kostoa miettiä.ei edes perusta saako joku koston vai ei.itse sydämmessään tietää ja sellaiselle elämä tuo hyvää.kostajat saa kokea oman kostonsa .hyvä luo hyvää .paha pahaa.yrittäkää nyt viimeinki ymmärtää.vai piirtääkkö vielä pitäis.elämässä täällä on karman säännöt.uskoit siihen tai et.ne on ja pysyy.🍀😻

      • Anonyymi

        Paljonko maailmassa on mielenterveyssairauksista kärsiviä. Kaikki ei ole lähtöisin kotioloista.
        Yllätys ihmisten pahoinvointi. Parissa vuodessa on tapahtunut vaikka mitä.


      • Anonyymi

        Jatkan.tietysti jos on oikeasti vääryyttä kokenut niin täytyykin hakea oikeutta! Mutta että kostaa..niin tuo kertoo jo aika paljon..mikä teitä ihmisiä vaivaa! Nostakaa nyt hemmetti se katse sieltä omasta navasta.nähkää ihmiset ympärillä kuin tahtoisitte että teidät nähtäis.ootte pihalla kuin lumiukot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.tietysti jos on oikeasti vääryyttä kokenut niin täytyykin hakea oikeutta! Mutta että kostaa..niin tuo kertoo jo aika paljon..mikä teitä ihmisiä vaivaa! Nostakaa nyt hemmetti se katse sieltä omasta navasta.nähkää ihmiset ympärillä kuin tahtoisitte että teidät nähtäis.ootte pihalla kuin lumiukot.

        Ei niitä voi olla näkemättä. Eivät ainakaan ihmismäisesti käyttäydy. Ei tulisi mieleenkään tutustua ja ihmisarvo täysin hukassa.


    • Anonyymi

      Tämäkin en anna anteeksi tyyppi täällä huutaa.no se sinun asiasi. Silti totuus se että kun et anteeksi anna et myöskään itse anteeksi saa.elä sen kanssa sitten.oma valintasi.

    • Anonyymi

      kyllä vainoajalle kuuluu ja pitääkin antaa anteeksi, ei ketään ihminen ole läpeensä paha, vaan monissa ihmisissä, kuten vainoajissa ja narsisteissa on todella paljon hyvää ja ainutlaatuista, en usko sekuntiakaan että joku narsisti voisi olla läpeensä paha, vaan minun kohtaamani narsistit ovat olleet lempeitä ja mukavia, ainutlaatuisia persoonia,
      joiden pitää ja kuulukin olla sellaisia kuin ovat, sillä jos he poistuisivat keskuudestamme kuka minun perääni vahtisi, katsoisi kaikki tietoni? huolehtisi minusta, jäisin ihan yksin, )= eikä se todellakaan ole mukavaa, vaan kaipaan oman ainutlaatuisen suojeslusenkelin ja narsistin tuekseni että selviän tästä eriskummallisesta ja aika pahansuovasta maailmasta hengissä, toiseen parempaan maailmaan. =) rakkain terveisin T.

      • Anonyymi

        Rakas ystävä.narsisti ei osaa pyytää anteeksi saati antaa.heistä ei saa turvaa.päinvastoin..kylmääkinkylmempiä ovat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe