Hei! Minulta kilpirauhasesta poistettiin 75 % liikatoiminnan vuoksi 5 vuotta sitten. Ja 4 vuotta sitten poistettiin loput 25 % .
Lääkityksenä on Thyroxin 0,1 mg tabletti 5 päivänä viikossa ja 2 päivänä puolikas. Vuosi sitten oli t4v lukemissa 16, nyt se on 41. Endokrinologi ei ymmärrä.
Onko tällainen harvinaista että kilpirauhasen liikatoiminta tulee takaisin vaikka on kilpirauhanen poistettu?
Liikatoiminta totaalipoiston jälkeen
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Labravirhe tai liikaa otat tyroksiinia. Ota miedoimmasta vahvuudesta neljäsosa ja jätä joku päivä ottamatta kokonaan. Onko oikeasti liikatoiminnan oireita? Jos oireita ei ole, kyseessä on harmiton labravirhe.
- Anonyymi
Oireena esimerkiksi vapina ja tiheälyöntisyys. Olen sydänvikainen ja verenpainetautinen. Kardiologi hermostui tutkimisongelmaan kun pulssi levossa tikutteli 145 lukemaa. En osaa jännittää mitään. On ruokahaluttomuus. Diabeteslääkkeet ( Diformin retard ja Metformin ) aiheutti myös oksentelua. Mitään ei jaksa, on voimat pois. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oireena esimerkiksi vapina ja tiheälyöntisyys. Olen sydänvikainen ja verenpainetautinen. Kardiologi hermostui tutkimisongelmaan kun pulssi levossa tikutteli 145 lukemaa. En osaa jännittää mitään. On ruokahaluttomuus. Diabeteslääkkeet ( Diformin retard ja Metformin ) aiheutti myös oksentelua. Mitään ei jaksa, on voimat pois. T. Aloittaja
Ei ole mitään fyysistä. Nuo vapina ja tiheälyöntisyys vaikuttaa vain psyykkisiltä ongelmilta. Mutta vähemmän lääkkeitä ja enemmän liikuntaa. Siivoa pari kertaa päivässä, jumppaa, käy lenkkeilemässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään fyysistä. Nuo vapina ja tiheälyöntisyys vaikuttaa vain psyykkisiltä ongelmilta. Mutta vähemmän lääkkeitä ja enemmän liikuntaa. Siivoa pari kertaa päivässä, jumppaa, käy lenkkeilemässä...
Onpas harvinaisen typerä neuvo sydänsairaalle, jonka lepopulssi 145!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838