Jymy uutinen Tiistenjoelta

Anonyymi

Tiistenjoen yli sata vuotta vanha Tiistenjoen Osuuspankki liittyy Kauhavan Osuuspankkiin ja Tiistenjoen kirkonkylä Kauhavaan. Saivat tarpeekseen Lapuan kaupungin hölmöilyistä.

21

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärää tietoa. Tiisteläiset ovat vahvasti perus lapualaisia ja sellaìsena pysyvät. Pankki on asiakaskäyttäytymisen vuoksi joutunut hakemaan leveämpiä hartioita. Tämä vaan on nykykehityksen johdosta välttämätöntä ja viisasta.

      • Anonyymi

        Miksi Tiistenjoen Osuuspankki ei liittynyt Lapuan Osuuspankkiin, kun Lapualla ollaan. Elämmekö jotenkin erikoisia aikoja kun Tiistenjoen Osuuspankki on ollut vakavarainen pankki ja pärjännyt hyvin 110 vuotta, mutta nyt ei enää pärjännyt. Onko tehty vääriä valintoja pankinjohtajan ja pankin hallituksen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Tiistenjoen Osuuspankki ei liittynyt Lapuan Osuuspankkiin, kun Lapualla ollaan. Elämmekö jotenkin erikoisia aikoja kun Tiistenjoen Osuuspankki on ollut vakavarainen pankki ja pärjännyt hyvin 110 vuotta, mutta nyt ei enää pärjännyt. Onko tehty vääriä valintoja pankinjohtajan ja pankin hallituksen suhteen.

        Tiistellä nähtiin, että Lapuan Pop-pankki muuttaa Seinäjoelle.


      • Anonyymi

        Meinaakko sen takia kun Tiisteltä joudutaan ojentamaan Kauhavan kuntapäättäjiä ja poliitikkoja. 😁


    • Anonyymi

      Hellanmaa ei halua liittyä Lapuan viemäriin.

    • Anonyymi

      Eikös tiisten osuuspankin pitäny olla ainut itsenäinen pankki suamenpankin jäläkhen mikä heikki m:lle on tullu

    • Anonyymi

      Kaikki lapuan osavaltio on varmaa sakkia niin kaikinpuolin ja lapuan osavaltion takana

      Hellanmaa jurvanmaa hirvinenmaa kauhajärvimaa ruhanmaa liutarinmaa hellanmaa
      länsikylänmaa ja repulanmaa jne. siis kaikki poltaa samoja aatostemme puita joka kämpäs, lapua on kyllä tosi tivis pala jos niikseen tulee, sitä laitetaan kukkokin airalle kiekaamaan tunkionpäältä

      Olis tullut suuri moka jos RUHKAN körtit olis unuhtuneet listalta vaikka siin peräs olikin jne.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen asetelma asiaa tuntemattomalle, että miksi Lapuan Pop ja Tiisten Pop eivät kelpaa toistensa kumppaniksi. Sen verran havannoin, että Lapuan pankki muuttaa kotipaikan äsjoelle ja hylkää juurensa maaseudun puolustajana. Eipä olisi aikanaan Alapään osuuskassan perustajat tätäkään uskoneet

      • Siellä pankki missä raha ..... menkää ny lypsylle


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Siellä pankki missä raha ..... menkää ny lypsylle

        Paliokahan tuan riipputissin kiinniottamisesta maksettaas. Tiätääkö kukaa? Jos laittaas vaikka kaliakorin syätiksi...


    • Anonyymi

      Olisi mahtavaa jos Lapua liittyisi Seinäjokeen.

      • Anonyymi

        Seinäjoki vois liittyä Lapuaan.


    • Anonyymi

      Tiistelääset on niin vietävis ollu aina Luuloovat ittestäsä aivan liikoja

      • Anonyymi

        Niillon siihe varaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillon siihe varaa

        Eioo, varaa. EU-tuet elättää tiistelääsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eioo, varaa. EU-tuet elättää tiistelääsiä.

        Lapuan taajaman alueella eletään asumistuella, toimeentulotuella ja lapsilisätkin ryypätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapuan taajaman alueella eletään asumistuella, toimeentulotuella ja lapsilisätkin ryypätään.

        Tiistellä on kaappijuoppoja ja nostellaan tukiaasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistellä on kaappijuoppoja ja nostellaan tukiaasia

        Ei ole juoppoja. Raittiusmiehiä.


    • Anonyymi

      Haapakoskelaanen tiistellä asuva E Y tiisten viisahin miäs kun nyt vaan onnistuus torppaamhan tuan järiettömän maakaupan

      • Anonyymi

        Tai sitten tyhmin, Lapuan kehityksen jarru.


    • Anonyymi

      Kuka täysjärkinen muuttaa lapualle kun tuallaasia kauppoja herrat teköö annethan viljelysmaata ja mettää kolikkoa vastaan ja viälä rahaa 600000 siis yli 600000 tuhatta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe