Palan sisältä ja ulkoa!
Lähettäkää palokunta apuun!
Ai niin, ei tarvikaan.
Olen ateistien palstalla ja uskon rippeethän ne siinä vain kärähtävät samalla kun uusi ihana ateistinen paratiisi syntyy karrelle poltettuun sydämeeni!
Kiitos kaikille asiantunteville uskontokritiikin esittäjille ja tieteellisen totuuden puolustajille!
Ei ole Jumalaa, ei jumalia eikä luomista ole koskaan tapahtunut!
Kylläpä tämä "uusi totuus" tekee elämäni helpoksi ja kevyeksi!
Samalla poistuvat kaikki rasittavat moraalisäännöt ja käskyt, joita pitäisi noudattaa!
Saan tehdä vastedes sitä, mitä huvittaa ja mieli tekee!
Attelujaa!
Olen liekeissä
18
<50
Vastaukset
Käytätkö Trööttan pelkkää muljua vai vaatiko näin raivokas nousu teräviä ja lääkkeitä sekaisin?
- Anonyymi
Olet käsittänyt tyhmästi väärin.
- Anonyymi
Minkä?
- Anonyymi
No tulihan se Ateistin möläytys sieltä, mitä hyvää uskonnot ovat saaneet aikaan.
Eli ei uskontoa, ei moraalia kuten aloituksessa lukee.
Enpä ylpeilisi tuollaisella asenteella.
Moraalittomuutta kun ei lasketa hyveeksi, jos et tietänyt.
Kiitos meidän kaikkien uskovien puolesta.
Aamen.- Anonyymi
Menit trolliin. Aloittaja ei ole ateisti.
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti menit itse trolliin. Trööttanilla on tapana fleimata ateistien ja uskovaisten välisiä riitoja keskustelemalla itsensä kannsa vuoroin ateistina ja vuoroin teistinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, senkö taakse nyt mennään kun meni kurat housuun....
Myöhäistä.
Tunnustus on vedenpitävä.
"Joka pahaa kylvää, se turmiota niittää" - Anonyymi
Sheriffi_ kirjoitti:
Todennäköisesti menit itse trolliin. Trööttanilla on tapana fleimata ateistien ja uskovaisten välisiä riitoja keskustelemalla itsensä kannsa vuoroin ateistina ja vuoroin teistinä.
Psykologi: Trollaaminen on huomionhakuista kiusaamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykologi: Trollaaminen on huomionhakuista kiusaamista
Sitä tuntuu olevan liikkeellä.
- Anonyymi
Palat sitten kuoleman jälkeen sisältä ja ulkoa helvetissä ikuisesti.
Terveisin: Raamatun asiantuntija. - Anonyymi
Oletko noitaroviolla, kun palat sisältä ja ulkoa.
- Anonyymi
Kysy aloittajalta.
Haluaisitko sytyttää noitarovion?
- Anonyymi
Voitko vannoa ikuisesti olevasi tuota mieltä, vai oletko pelkuri?
- Anonyymi
"Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä."
Jaak. 3:6 - Anonyymi
Nyt olisi hyvä aloitus keskustella Ateismiin liittyvistä "hienoista" asioista, missä osallistujat??
- Anonyymi
Ei ateismiin mitään hienoa liity!
Ateismi on pelkkä mielipide, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa eikä luomista ole tapahtunut.
Mitä hienoa siinä on, että joku uskoo ateistin tavoin?
- Anonyymi
Elviksen biisi "Burning Love", onko aloittaja palavasti rakastunut Ateismiin?🔥🔥🔥
Aika vaarallinen tila.😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835