Aiemmin se vaikutti pätevimmältä ja osaavimmalta, mutta nyt siellä näkyy olevan töissä pelkkiä nihilistejä ja kssipäitä jotka eivät ajattele pätkääkään asiakkaan etua.
Mulla oli jäänyt autovakuutus maksamatta eräpäivään mennessä niin sieltä tuli VÄLITTÖMÄSTI ilmoitus että autovakuutukseen sisältyvät vapaaehtoiset ajoneuvovakuutukset on irtisanottu. Siis ennenkuin edes oli huomautettu vakuutusmaksun myöästymisestä.
Eikä tuo ole ensimmäinen kerta kun if saa tyylipisteitä psskan verran toiminnastaan.
Kaikkeapsskaa sitä liikkuukin maanpäällä.
Toi if menee nyt kaikkinensa tarjouskyselyyn sekä firman että omat vakuutukset. Voitteko suositella jotain vakuutuslaitosta joka osaa käyttäytyä ?
Onko if-vakuutus paskamaisin ja epäluotettavin vakuutusyhtiö nykyään.
4
169
Vastaukset
- Anonyymi
Et maksanut kaskoa = et saanut kaskoa. Se on muiden vika?
- Anonyymi
>> Mulla oli jäänyt autovakuutus maksamatta eräpäivään mennessä niin sieltä tuli VÄLITTÖMÄSTI ilmoitus että autovakuutukseen sisältyvät vapaaehtoiset ajoneuvovakuutukset on irtisanottu. >>
Mieti omaa vahinkohistoriaasi, entä luottohistoriaasi? Voihan se olla niinkin surullisesti, että IF haluaakin päästä sinusta eroon...- Anonyymi
Niinpä. Ja myös "VÄLITTÖMÄSTI" tarkoittaa tässä oikeasti kolmea kuukautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja myös "VÄLITTÖMÄSTI" tarkoittaa tässä oikeasti kolmea kuukautta.
Tässä se asiakkaan petkutus juuri onkin: "VÄLITTÖMÄSTI" ja sitten pitää maksaa hirveällä kiireellä kolmen kuukauden sisällä. Törkeää tuollainen vaatiminen. Pitää muka maksaa jostain vakuutuksesta, jonka on on ottanut. Oikeasti tuon pitäisi tarkoittaa: "maksan, kun huvittaa, mitä huvittaa, milloin huvittaa ja jos ylipäätään huvittaa - tai sitten en".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635